Gå til innhold

Siste innspurt


Cathie

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tusen takk for hilsener jenter...

I natt kom jeg hjem klokken 04 eller noe sånn, men nå er i alle fall veggen ferdig på den siden senga er og senga er satt opp :hoppe:

Serviettene er ferdig bretta.. det som skal gjøres i dag er:

*Ferdig bordkort

*Hente lyddutstyr

*Kjøpe stoff på IKEA og lage sløyfe

*Lage sangark til vielsen og printe

*Vi skal opp på lokalet og gjøre klart alt

Oi.. det var litt mye det, håper jeg rekker det...

Ønsk meg lykke til, for nå er det virkelig SISTE INNSPURT!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei du!!

Får helt grøssninger på ryggen jeg - gleder meg stort på deres vegne :)

Håper du får en fin ettermiddag og kveld i dag uansett hvordan du kommer til å lade batteriene til i morgen.

:) LYKKE TIL- skal tenke på deg i morgen!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå jenta mi, er det bare.. 20 timer til du er gift :)

Gleder meg masse masse masse til å se deg etterpå :) Neste gang jeg skriver til deg her, er du Miss ..... istedet for ........ :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Heihei :)

Er bare kort innom, men må bare si at jeg hadde en helt fantastisk dag!!! Referat og bilder kommer :wink:

Trenger bare litt bedre tid, reiser jo til thailand på torsdag også :o Det har i alle fall ikke gått opp for meg!

Tusen tusen takk for gratulasjoner!!

Stoor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til lykke!

Så godt å høre at du er så glad og fornøyd, ingen ting er jo bedre enn akkurat det! :-)

Nå har jeg lest om og sett bilder fra dagen til Arwen, og gleder meg til å høre om din... Men skjønner jo at du trenger litt tid! Og "ser" vi deg ikke før dere reiser, så må dere ha en fantastisk ferie sammen! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Vigdis_brud05

Heisann Kone-pone! :ler:

Ha en riktig god tur 8) om vi ikke hører fra deg før du drar!

Gleder meg til å høre om dagen deres!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fredag:

Vi pyntet og gjorde klart lokalet til vielsen, satt opp lydutstyr og stoler og plasserte drikke og alle tingene vi skulle ha der... På kvelden dro jeg og forloveren min hjem til mamma og spiste også måtte jeg gjøre ferdig de siste bordkortene... Siste liten kan du si... Etter det satte vi oss madrass på "rommet mitt" og spiste ost og kjeks..

Klokka 02 fant vi ut at vi ikke gadd og sove i køyeseng, sånn at vi delte senga og satte ved siden av hverandre i steden.. (litt mer sosialt) :ler:

Så lå vi å prata til klokka 04 eller noe..

Lørdag:

Når mamma kom å vekte meg ca halv åtte var jeg sikker på at det var midt på natta, og kunne ikke skjønne hvorfor hun skulle vekke meg...

Men vi kom oss av gårde til brudesalongen etter å nesten ha klart å spise en halv skive... Håret mitt ble fiksa mens forloveren min ble sminka. Utrolig god servise og utrolig snille og søte damer! Fikk servert nydelig lunch der, men jeg klart ikke å få ned mye av det. Ble henta av pappa kvart over 12 i en nydelig pynta jaguar! Rakk akkurat fram til vielsen på slaget 13...

Det var helt nydelig.. Vielsestalen var helt perfekt, og når det var ferdig fikk jeg så mye klemmer at jeg var helt øm i kinnet etterpå :ler:

Så var det fotografering.. fotografen var sinnsykt morsom og flink!! Hun klatret til og med opp i et fotballmål for å få kule bilder av oss! studiovest anbefales, nå har i ikke sett bildene enda, men hun var utrolig kreativ og hadde sett seg ut alle stedene vi skulle ta bilder på forhånd!

Så dro vi ned på hotellet en tur, satte fra oss bagasjen vår og morgengavene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...