Gå til innhold

Siste innspurt


Cathie

Anbefalte innlegg

Gjest Soon Mrs S

Så artig... men skjønner at du gruer deg :ler:

Jeg selv både gruer og gleder meg til jeg skal drikkes ut.

Hmm :klø: T-skjorte, bikini og snowbord

Hva med om du ble tatt med på snowbord, og skal kose deg i badestamp etter på :idesmil: bare en ide altså!

Uansett så skal du bare gled deg, dine venner kjenner deg sikkert godt og vil bare at du skal kose deg og ha det gøy

Kos deg så mye da og lykke til med morgen dagen

Venter spent på referat

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hmm :klø: T-skjorte, bikini og snowbord

Hva med om du ble tatt med på snowbord, og skal kose deg i badestamp etter på :idesmil: bare en ide altså!

Men da måtte jeg vel ha tatt med snowboardet mitt i alle fall også??? Jaja... Vi får se... *grøss*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg vært på utdrikkningslag...

Ble hentet kl 11 og vi dro på bagel'n juice og spiste frokost... Etter det tok forloveren min meg med på grand hotell hvor jeg fikk en spa behandling på hele kroppen..deilig...! Også bada vi sammen i bassenget som var der.

Etter det tok hun meg med på body shop hvor jeg ble sminket... Så dro vi og spiste en deilig middag, og så gikk vi på revy etterpå, "I tykt og tynt" het den, var UTROLIG morsom!! Så den snowboardbuksa og t-skjorta var bare noe hun hadde sakt for å forvirre meg!!

Litt kort referat, men orker ikke å skrive så mye mer akkurat nå.. Men jeg må bare legge til at det var MYE værre for kjærsten min!!! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørtes jo ut som et kjempebra utdrikkingslag da! Deilig å kose seg med spa og gode venninner :Nikke:

Bra av forloveren din å forvirre deg litt da :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var et kjempekoselig utdrikkningslag!!!

Jeg må bare fortelle litt hva som skjedde med min kjære... Han ble henta og kledd opp i supermanndrakt :ler: Og måtte gå rundt med den hele dagen... Han måtte gå rundt på storsenteret, og han kjørte t.o.m go cart i den drakta... Og i tillegg var den pinetrang, så det var ikke mye som ble overlatt til fantasien der! Nesten så jeg ikke turte slippe han ut sånn :ler:

Men jeg klarte å få i meg noe jeg ikke tålte lenger ut på kvelden.. så det ble litt skummelt egentlig... Tåler absolutt ikke blandingen av alkohol og koffein... Fikk i meg tre- fire slurker av en "vodkabattery" og da var det gjort! Lå og spøy og skalv hele natta, så det var litt kjipt! Har skjedd før også, så jeg er dum som ikke lærer.. :murvegg: Drakk en flaske av den blå vodkakick rusbrusen.. så skjedde akkurat det samme... Jaja! Nå er det ikke lenge igjen!! 12 dager..

Satt nede med svigers i går og prata om bryllupet, gikk igjenom hva som skulle skje når osv. Plutselig begynnte svigermor å krangle om at niesene og nevøene hennes bare var invitert til kaffen.. mens mine søskenbarn var til middagen.. Forskjellen er at jeg bare har en tante, mens hun har tre søsken, på min side er familien kjempeliten.. Vi er totalt 10 stk inkludert meg og mamma... Mens de er jo MANGE fler.. Men det hadde visst ikke noe med saken å gjøre da... Blir sliten jeg.. Hun er utrolig snill og grei, men noen ganger... Så føler jeg at alt jeg gjør blir kritisert.. Og det er litt slitsomt!! Nå får jeg gå å få meg litt mat, er litt sulten kjenner jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sjokk: Prøv å ikke bry deg noen om det. Skjønner det er vanskelig....Dersom dere er så få på din side i forhold til hans, så må hun jo skjønne hvorfor dere velger å be de dere har bedt!! Ærlig talt...

Prøv heller å bruke energi på å glede deg du Cathie - dere kommer til å få en superduper dag, det er jeg sikker på :wink:

:trøste:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Betty Boop

Enig med Huldra, ikke tenk mer på det - og hun skjønner vel at det uansett er for sent nå, så det er jo ikke noe vits i å krangle om det nå.

Vi sa til våre foreldre at vi ville ha 50-60 gjester, og at det var viktig for oss at ca. halvparten kom fra hver side, så begge skulle føle at det var "vårt" bryllup. Du kan jo si noe sånt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden du driver og påstår at du ikke har kontroll - hva har du egentlig igjen å gjøre? :ler: tror ikke på deg jeg nemlig :wink: sikkert bare nerver :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje litt.. føler at det er mye jeg har glemt, men har hvertfall igjen å sy halvparten av dukene, og å bygge opp baren (hyller fra ikea :ler: ) og å sy trekk til disse! Så har vi ikke fått kjøpt inn alle ingrediensene til drinkene enda... Det var det jeg kom på i farta!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, ville bare si lykke til med dagen som kommer. Den kommer til å bli såå vakker skal du se.

Jeg bor like ved der du skal ha festen, så jeg tilfeldig kom over dagboken din. Selv giftet vi oss i august og hadde selskap på Rotnes bruk. Giftet oss i Hakadal kirke. Det ser veldig koslig ut på Utheim også. Kankje jeg får øye på deg den dagen :P . Husk å puste dypt, slappe av. Dagen går kjempefort så nyt øyeblikkene. Lykke til :-) :-) :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har faktisk bodd i Hakadal fra jeg var 6 år til jeg var 16 år ;) Gikk på Bjertnes VGS så er godt kjent i området der jeg også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy med folk som er litt kjent da.. Bodde selv i Nittedal før, men nå holder jeg til i Lørenskog...

Er egentlig veldig trist i dag, siden kaninen min måtte avlives i dag :cry: den var blitt så gammel at den var nesten blind og den var skikkelig "sliten" på en måte...

Så jeg bare depper hjemme i dag... alt går litt trått nå, ikke har de fått de arkene jeg skal ha til bordkortene heller :evil: nå var de plutselig sendt til danmark nå... Det er siste gang jeg handler på den butikken hvertfall!

:kjempesinna:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Driver å pløyer gjennom tanker og sånn nå, for å få fiksa det siste som mangler... Satt og skrev litt på talen min i natt, fikk ikke sove siden jeg lå og tenkte på den., så da tenkte jeg det var like greit å prøve å få ned litt på papiret...

*Også må vi få satt opp baren sånn at jeg får sydd "trekket" til den også...

*Også må jeg finne ut hvor mange glass jeg mangler til velkomstdrinken... Håper jeg finner det litt billig på IKEA

*Kjøpe stoff til sløyfe pynten

*kjøpe pynt til bilen

*Kjøpe det siste som mangler til drinkene

*Få ferdig spillelista

*Sende oversikt over talene til toastmaster

Og nå er det bare litt over en uke igjen :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei! Tar meg friheten til å reklamere litt personlig i dagbøker rundt omkring, jeg... :oops: Blir veldig glad hvis dere går inn på http://www.nrk.no/magasin/upunkt/urort/4479575.html og stemmer på BNC - Ungrateful!! Det er lillebroren min som har laget musikken, og jeg har så lyst til at hans musikk skal bli plukket ut til å bli brukt i bilspillet Burnout! :-) :-) :-) Stolt storesøster vet du!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En uke igjen hos oss Cathie!

:hoppe:

Når reiser du fra frisøren? Kanskje vi reiser ca på likt sånn at jeg får et glimt av deg ferdig pyntet :)

Hvordan skal du ha håret forresten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En UKE :o Hjelp!!! Gleder meg så sinnsykt masse!!

Tror jeg drar fra frisøren sånn kvart over 12...

I dag har jeg handla siste rester til baren (bortsett fra det som skal handles i sverige på onsdag), fakler, har fått seng i bryllupsgave :hoppe: også har jeg fått handlet litt ting til bryllupsreisen...

Pakka inn morgengaven i går!

Hvis ikke den butikktn får inn de papirene på mandag eller tirsdag så sliter jeg skikkelig! Må få ferdig bordkortene, det er litt krise! Noe annet som er litt stress er å få ferdig den veggen vi driver å setter opp, fordi vi får ikke satt opp senga før veggen er ferdig, og den "veggen" som er der nå er egentlig bare et skjelett, og vi må både ha elektriker og snekker der før alt er ferdig :hår:

Satser på at det går bra! Nå skal jeg printe ut de brevene til servitørene... Sånn at jeg får sendt de også.. Litt i siste liten kanskje!!

Men det må bare bli bra, ikke sant jenter!! Det blir bra (si ja, pliiiis :redd: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...