Gå til innhold

Siste innspurt


Cathie

Anbefalte innlegg

Nå er det ikke lenge igjen!

75 dager for å være nøyaktig...

Hadde egentlig ikke tenkt å skrive noe dagbok, men et sted er det faktisk greit å skrive ned litt tanker og følelser. Kanskje litt greit å kunne gå tilbake å se hva som er ordna og hva som mangler også, i tilfelle jeg skulle glemme! Er veldig distre av meg :oops:

Lokalet, vielse, mat, fotograf, blomster, bryllupskake, kjole og utstyr er alt fiksa! Er så vanskelig å komme på ting man har glemt!!

Er forresten rimelig nervøs... ikke til bryllupet eller noe, men til utdrikknigslaget! Forloveren min spurte meg om det var noe jeg absolutt ikke ville den dagen, og da jeg ikke kom på noe annet enn at jeg ukke ville gå utkledd på karl johan, sa hun bare ok, og smilte lurt!

Etter det har jeg hørt små kommentarer som, "håper du tilgir meg da" og lignende ting!

Skummelt! Jaja, hun kjenner meg godt, så hun ville vel aldri gjort meg noe vondt :ler:

Ordner seg vel... Kjærsten maser (faktisk) om å dra på swing og brudevals kurs! Så man får vel gjøre det å!

Nå skal jeg ha eksamen i morra, tirsdag og onsdag, så må vel køye snart!

Har gått negldesigner kurs på neglakademiet! Må si jeg gruer meg fælt! Har ikke vært sånn veldig flink til å øve :oops: Håper det går bra!

Prøve å sove nå, tviler på at det blir så mange timer søvn, men men... Examensnerver!!! :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå er det ikke lenge igjen!

75 dager for å være nøyaktig...

Hadde egentlig ikke tenkt å skrive noe dagbok, men et sted er det faktisk greit å skrive ned litt tanker og følelser. Kanskje litt greit å kunne gå tilbake å se hva som er ordna og hva som mangler også, i tilfelle jeg skulle glemme! Er veldig distre av meg :oops:

Lokalet, vielse, mat, fotograf, blomster, bryllupskake, kjole og utstyr er alt fiksa! Er så vanskelig å komme på ting man har glemt!!

Er forresten rimelig nervøs... ikke til bryllupet eller noe, men til utdrikknigslaget! Forloveren min spurte meg om det var noe jeg absolutt ikke ville den dagen, og da jeg ikke kom på noe annet enn at jeg ukke ville gå utkledd på karl johan, sa hun bare ok, og smilte lurt!

Etter det har jeg hørt små kommentarer som, "håper du tilgir meg da" og lignende ting!

Skummelt! Jaja, hun kjenner meg godt, så hun ville vel aldri gjort meg noe vondt :ler:

Ordner seg vel... Kjærsten maser (faktisk) om å dra på swing og brudevals kurs! Så man får vel gjøre det å!

Nå skal jeg ha eksamen i morra, tirsdag og onsdag, så må vel køye snart!

Har gått negldesigner kurs på neglakademiet! Må si jeg gruer meg fælt! Har ikke vært sånn veldig flink til å øve :oops: Håper det går bra!

Prøve å sove nå, tviler på at det blir så mange timer søvn, men men... Examensnerver!!! :(

Hehe, det utdrikningslaget kan bli spennende :sjarmor:

Kjempeglad i deg jenta mi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der var denne dagen litt på hell også.. tiden blir lissom bare borte for meg!

Satt på toget i dag på vei til skolen, så begynte jeg å tenke litt.. på hvordan jeg hadde blitt sammen med kjærsten min og sånne ting, og hvor rart det egentlig er.. Møtte han da jeg var 16 år, og var mer eller mindre hodestups forelska i han fra første blikk... Men årene gikk, og han viste ikke større interesse enn litt flørting av og til, og han var fullstendig klar over hva jeg følte for han.. Men han hadde ikke følelser.. Men plutselig bare så snudde alt om, på en kveld bare.. Og nå sitter jeg her og skal gifte meg, blir nesten litt skremt! Uff, har teori eksamen og 1 del av praktisk eksamen i morgen... gruer meg voldsomt! Føler meg ikke klar i hele tatt! Åhhhh.. sukk, kjærsten har lagd middag til meg...

Nå skal jeg bli god og mett :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til med bryllupet som snart skal stå...

(og jeg slettet den dobbelt-postingen din, siden du hadde lagt den inn hit også) :wink:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ¤Humlen¤

hei! ville bare önske deg lykke til med alt jeg! :-) Höres ut som du har oversikt iallefall...

Også må jeg bare innskyte at jeg har värt på bryllupsfest der du skal holde selskapet, og det var utrolig flott!

hilsen en snikleser...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hei! ville bare önske deg lykke til med alt jeg! :-) Höres ut som du har oversikt iallefall...

Også må jeg bare innskyte at jeg har värt på bryllupsfest der du skal holde selskapet, og det var utrolig flott!

hilsen en snikleser...

Takk :) Hvordan vet du hvor jeg skal holde selskapet? Ikke sånn assa.. bare lurte om du hadde skrevet noe feil eller noe.. siden jeg tror ikke jeg har nevnt det her... Men så er jeg ekstremt distre av meg å da :hoho:

Huff, hadde eksamen i dag.. teori og en del praktisk.. Teorien gikk bra, men strøyk såvidt på det praktiske :( Jaja, får prøve å ikke deppe...

Har ufattelig vondt i ryggen nå, etter 2ogenhalv times krampeaktig jobbing på de stakkars neglene til venninna mi.. *unnskyld heidi* Klarer så vidt å ligge i senga...

Laptop er en praktisk ting av og til, det er lissom ikke like gøy å bare ligge i senga og se i taket...

Bekymrer meg for morgendagens del av eksamen... hadde lissom vært litt greit å stå på den delen...! Det her er visst en skikkelig dårlig uke egentlig... Eksamen hele første delen av uka, så skal jeg til gynekologen på torsdag "grøss", for første gang faktisk, ja jeg vet det er rart, men jeg har seriøst noian for sånne ting! Så etter det skal jeg rett på jobbintervju.. jaja, fra det ene til det andre...

Stresser litt med skoene mine nå assa, hvis ikke de folka svarer snart så...vet jeg ikke hva jeg skal gjøre!

Bestillte meg nemlig et par brudesko som jeg så desperat ønsket meg, men da de kom hadde jeg bestillt feil str. :( Sendte mail om det gikk ann å bytte, men ikke noe svar! Møkkafolk! :sur:

Ellers så har jeg fått festlokalet til klokken 17 neste dag.. det var bare sååå deilig! Så slapp jeg å styre med at folk skulle dra dit tidlig neste dag for å rydde opp!

Så har jeg vært på plantasjen og kjøpt servietter til bryllupet... Plantasjen faktisk :hoho: Men de bare passa så bra! Nå håper jeg min kjære kommer hjem snart så jeg får sutra litt til han også, kanskje jeg får litt oppvartning :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk :) Hvordan vet du hvor jeg skal holde selskapet? Ikke sånn assa.. bare lurte om du hadde skrevet noe feil eller noe.. siden jeg tror ikke jeg har nevnt det her... Men så er jeg ekstremt distre av meg å da :hoho:

Det står jo på hjemmesiden din :wink:

Bare innom og smugleser litt jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det står jo på hjemmesiden din :wink:

Bare innom og smugleser litt jeg :)

Jaja, sån kan det gå.. :oops: tenker ikke så langt jeg!

Følte meg vel litt blond akkurat nå men, det får gå! :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja, sån kan det gå.. :oops: tenker ikke så langt jeg!

Følte meg vel litt blond akkurat nå men, det får gå! :sjenert:

:ler:

blir spennende å følge med i dagboken din siden vi gifter oss på samme dag (og pynter oss på samme sted ;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

blir spennende å følge med i dagboken din siden vi gifter oss på samme dag (og pynter oss på samme sted ;) )

Same 2 u :wink: må innrømme jeg har smugtitta i din også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wohooooo! Jeg stod på eksamen i dag!!! :hoppe::danse: Deilig ass! Nå er det bare to igjen i januar... Svevde ut av skolen... Er helt gåen da!!

Vært å kjøpt klær med mamma til bryllupet (til henne da) i dag, hun blir kjempefin... Er ikke den typen som liker/kler sånne tradisjonelle selskapskjoler så det var litt vanskelig å finne noe, men det vi fant var helt supert :) Ser ut som en skikkelig god dag det her :)

Driver egentlig å lager marsipan sammen med mamma på kjøkkenet nå, nam :sikle: bare måtte innom å skrive littegranne, for jeg tror ikke jeg får skrevet noe senere i kveld... Måtte lissom få ned at jeg hadde stått på eksamen :sjarmor:

*Løpeogspisemarsipan*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig har jeg fått bestillt brudepike kjolene.. Deilig å få det ut av verden! Nå har jeg igjen

Pynt av lokalet

-Bordpynt

-Pynt til bilen

-Betale kaka

-Skaffe rundstykker og flatbrød til nattmat

-Skaffe litt småting til vente mat

-Kjøpe brus og juice og sånne ting (kjøpe av julecolatraileren :-) )

-Skoene mine <- veldig stressendes :evil:

-Skrive talen min <- oi det hadde jeg glemt :o

-Ordne ferdig med musikken til festen

-Kjøpe sko og skjorte til mannen

-Armebånd og øredobber til meg

-Lage ferdig bordkort

-Printe ut stort bordkart

Er sikkert MASSE mer, men kommer ikke på noe akkurat nå...

På lørdag skal vi site tur over til sverige og kjøpe øl.. Sparer sinnsykt mye på det ass, bensin inkludert tilogmed... Fikk foresten jobb idag :) Skal jobbe i hele desember.. Blir deilig å få litt penger igjen! Selv om det blir voldsomt mye, 10 timer av gangen og sånn :o

Men det får gå.. Nå er det natt i seng for meg :Gjesp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag (eller dvs i går egentlig siden kl er såpass mye) har jeg og min kjære forlovede vært offisiellt sammen i ett år :hjerter: Det beste året i hele livet mitt!!!

I morgen skal jeg på jobb :cry: det var ikke så morsomt egentlig! Er alltid litt pes å jobbe, men de jeg skal jobbe for/med virka utrolig greie så det går sikkert bra! Gruer meg litt da men...

Nå har vi fått tak i alt vi trenger av alkohol, så nå er det bare alkoholfritt og "blandevann" igjen, og velkomstdrink faktisk, og det er jo alkohol da men men :wink:

Driver å skal ordne pass nå, må ha visum for å komme inn i india, og det tar visst litt tid, håper vi rekker det, eller så er det litt krise! Vi reiser på bryllupsreise den 17 februar til thailand, der skal vi være i to uker, så reiser vi videre derfra til India for å besøke familien hans og sånn, og der skal vi være i litt over en uke! Blir lang bryllupsreise egentlig.. Er skikkelig brun når jeg kommer hjem sikkert da :danse:

Nå kjenner jeg at senga roper på meg...

:sove: night night

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Huff så slapp jeg er...! Ikke har jeg fått planlagt noe mer enda og jeg bare ligger i senga og sløver (med godteri :wink: ) Jobber livet av meg for å få nok penger til å betale bryllup og andre utgifter.. I går var jeg først i barnehagen fra 9 til 13, og så var det videre på neste jobb fra 14 til 17, ganske korte intervaller så det gikk jo greit, men i morgen skal jeg i barnehagen fra halv9 til 15, så skal jeg på den andre fra 16 til 20... Blir nå i alle fall penger av det da..!

Nå skal jeg på poltistajonen om en liten stund for å fikse passene! Kjipt det der egentlig, siden da kommer jo passet med mitt gamle navn, som jeg ikke skal ha etter bryllupet, så jeg må vente til jeg kommer hjem fra reisen med å bytte navn, også må jeg ha enda ett nytt pass neste gang jeg reiser! Jaja...

Nei, får gå å se på gode og onde dager jeg da... Dritflaut å innrømme, men ja! jeg følger litt med og syns det er spennende :flau:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Soon Mrs S

Hei

Spennende å lese dagboka di, artig å se hvor mye dere har fått til.

Ville bare ønske deg lykke til! :-)

Kult med I gode og onde dager :ler:

(følger med selv)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kult med I gode og onde dager :ler:

(følger med selv)

Hehe :wink: jada.. sånn kan det gå :ler:

Nå sitter jeg egentlig bare å venter på å gå på jobb... Har ikke sånn voldsomt lyst men, må man så må man..

Hadde en liten freak out i dag, føler at jeg ikke har kontroll i hele tatt med bryllupet, men da var kjærsten så søt at han lagde en stor kalender med nedtelling og plass til å skrive hva som må gjøres og sånne ting som han printa ut :)

Er han ikke god?? :hjerter:

Jeg får dra og jobbe jeg da.. skummelt å jobbe i smykkebutikk assa.. lett å bruke penger :wink:

Jeje, let's go! (prøver å få litt pågangsmot :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Cathie.

Da har jeg kost meg med å lese gjennom dagboken din, spennende å lese hvordan det går for noen som begynner å nærme seg målstreken (som vel egentlig er startstreken)!

Lykke til med videre planlegging!

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...