Gå til innhold

Siste innspurt


Cathie

Anbefalte innlegg

Hehehe.. Jeg måtte vite det, siden vi skulle egentlig ut med jobben til min kjære rundt disse tider.. Og da jeg nevnte det for forloveren min så måtte hun si at det var akkurat den dagen.. heelt typisk!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:vinke: Hei hei Cathie! Håper du er i bedre form! Ikke lenge igjen nå, vet du! Jeg føler ihvertfall at ingen ting er på plass. Godt min kjære er så rolig og ordner opp, ellers hadde jeg flydd på veggen! :ler:

Lykke til videre! Stor klem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tak for hilsen Cajsa, INGEN av oss er rolige :o

Men det har snødd i dag :hoppe::hoppe::hoppe::danse::danse::danse: Og da er det håp!!! I dag har vi satt opp masse av veggen om vi driver å bygge på, deilig å føle at vi kommer litt på vei! Nå er det sent, og senga bare drar meg nedover... Forresten, jeg var jo på prøvetime i dag, det var gøy, hun frisøren fikk en ide om hvordan jeg kunne ha sløret isteden for sånn jeg hadde tenkt, og det ble sååå fint! Gleder meg skikkelig! Men nå er det natta, skal tidlig opp i morgen til undersøkelse på sykehuset.. Nattinatt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg hjemme fra sykehuset... "Ingenting unormalt" Joa, er jo litt betryggende, men utrolig kjedelig å ikke finne ut hva som er galt heller... Tror jeg skal holde senga for det meste i dag, er helt dedd i desa, og hoster en del... Er alene hjemme sammen med svigermor :o det er alltid litt skummelt det! vi glemte å ringe vigselsmannen i går vi :o det er litt krise!! Håper han ikke er sur når vi ringer i dag!

Det er tom hvitt ute!!! JIPPII!!!!!! alt ser så mye penere ut med et hvitt lag! Bare det kommer litt til og holder seg litt så, går det bra!

Skulle ned å lage meg litt mat i sta, av pålegg så fant jeg en skinke som gikk ut på dato for over en uke siden, en makrell i tomat boks som har liggi der over en måned nå, åpnet! Og en mm tykk osterest..l NAM!!! Gleder meg virkelig til å bli ferdig med leiligheten og flytte ut nå!!! Huff! Fant noen rester av frokostblanding da, men blir jo ikke så veldig mett av det da.. Jaja! 23 dager igjen nå..

Fikk vite at skoene mine er sendt fra USA nå... Da kommer de sikkert snart!!! JIPPI!! Må se om det er noe jeg får ordna i dag, isteden for å bare ligge i senga.. Selv om det er litt deilig da!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har vi vært hjemme hos vigselsmannen, det var kjempekoselig!!! I dag er det tre uker til dagen... Og i morgen skal vi prøve å sette opp litt mer av veggen! Har egentlig ikke så mye å skrive nå.. Går litt treigt om dagen selv om det er så kort tid igjen... Jaja, nå skal jeg spille spill med lillebror... Ha en fin kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt slitsom dag i dag, ringte fotografen for å sjekke at alt var som det skulle og for å avtale et møte for å planlegge de siste detaljene.. og da stemte plutselig ikke noe av det vi hadde fått vite første gang.. så min kjære måtte "krangle" med de nesten en time for å få det sånn vi i utgangspunktet hadde fått beskjed om :o

Ellers så fikk vi kjøpt sko til han, noe som er litt vanskelig siden han er litt sær.. :ler:

Nå er det kort tid igjen, kan nesten ikke tro at det er så nært! Litt rart... VELDIG rart!! Er ikke lenge til vi skal på bryllupsreise en gang, skal ærlig innrømme at jeg gleder meg litt til å få det her overstått og få kommet oss på ferie!!

Er litt mye styr med leiligheten nå også, siden vi kommer ikke noe videre før vi har hatt elektriker der, og han har så mye å gjøre nå...

Trente pilates i sta.. hare "litt" vondt i magen!!

For første gang på lenge gleder jeg meg til å sove!

I morgen må jeg lage en plan over hele bryllupsdagen, og talene og sånn som toastmasteren skal ha.. Håper jeg har viljestyrke nok!! Ha en god natt!!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

WOHOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!

I dag kom skoene mine :hoppe: Puh!!!

Har ikke tatt de av meg enda!! Man anbefaler jo at man går de inn, gjør man ikke :ler:

Også fikk jeg en mail fra foloveren min i dag om hva jeg skal ha med meg på utdrikkningslaget, og da må jeg si jeg ble redd!! Fikk beskjed om å ta med Bikini, en hvit t-skjorte og snowboardbuksa mi :o

HÆÆÆÆÆÆÆÆÆ!!!

Så nå sitter jeg vettskremt og lurer litt på hvordan det her kommer til å gå! Fikk ordna med sånn bok og klistremerker til gavene også i dag... Og timeplan over hva som skjer når og sånn selve dagen.. Også litt sånn ca tider gjennom middagen, føler at jeg har fått gjort en del :) Også lagde jeg bar menyen, så da er det bare å få satt på det siste der og laminere den...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en dag!!! Har humørsvingninger til 1000!!!!!

Kjenner at den månedlige kommer på besøk nå om kort tid... Ene sekundet er jeg piss sur, neste så griner jeg og ikke kort tid etter satt jeg å lo.. Noen som har en kur for det her eller?? Huff, slitsomt jo!

Har ikke gjort en ting i forbindelse med bryllupet i dag :o eller jo litt kanskje, prata med hun som skal lage blomstene mine! Så det er jo litt, men virkelig ikke bra nok!

Håper butikken har fått inn arkene til bordkortene våre på fredag... Begynner å haste skikkelig det der! Håper jeg får det ferdig!

ÅÅÅHHHHH som det kniper i magen!!! Tror jeg blir gaaaaal!! :kjempesinna:

Og det har faktisk snødd i natt, tro det eller ei, og selv om det ikke syntes så veldig så lå det et tynt lag på bilen i dag tidlig!!! VI MÅ HA SNØ NÅ!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ti-hi... samme syklus som meg du!

:klem:

Og meg - jeg har vært en liten hissigpropp både i går og i dag, begynner å rose seg litt nå kjenner jeg.

Og min kjære bare ler av meg og sier "er det den tida igjen nå". :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og meg - jeg har vært en liten hissigpropp både i går og i dag, begynner å rose seg litt nå kjenner jeg.

Og min kjære bare ler av meg og sier "er det den tida igjen nå". :ler:

Godt det ikke bare er meg :ler:

Min kjære gikk ned på sine knær i går for å få lov til å dra ut på mac'ern å kjøpe en salat til meg (jeg elsker den salaten, og blir som regel i godt humør etter å ha spist) Han er utrolig snill og forståelsesfull!!! :hjerter:

De har enda ikke fått inn de arkene jeg skal bruke til bordkortene på hobbybutikken... :hår: litt stress det der!

Har kommet en del tall på ønskelisten vår på glassmagasinet.. Det var gøy da!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kommet en del tall på ønskelisten vår på glassmagasinet.. Det var gøy da!!

:fy: det er da ikke lov å sjekke hva man får vel?

:ler:

prøver å la vær å gå inn og sjekke vår :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:fy: det er da ikke lov å sjekke hva man får vel?

:ler:

prøver å la vær å gå inn og sjekke vår :wink:

:ler: Ja.. jeg hadde ikke klart å prøve en gang jeg :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kathrine har i alle fall ikke tenkt til å sove i natt, selv m jeg godt kunne tenkt meg litt søvn!! Skjønner ikke jeg! HVorfor jeg får sånn at jeg plutselig ikke er trøtt, var jo helt ferdig i sta!! Kjærsten ligger og snorksover mens jeg klimprer på pc'n..

Tror ikke det er helt sunt å ha lap top jeg. blir jo til at man sitter i senga med den på fanget.. Eller så er det det at bryllupet nærmer seg og jeg føler at jeg har null kontroll!! Men jeg har kanskje egentlig det.. Vet ikke jeg!

Kjenner at de humørsvingningene ikke har gitt seg helt enda... Er litt i ulage enda! Kjeder meg!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tenkte på deg i dag da jeg så det snødde ute :ler: Så bra. Håper jo du får et hvitt bryllup slik du vil!

Har du vært trøtt i dag, eller har du fått sove ut??

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk sove litt, så jeg er ikke sånn supertrøtt, men hjertet mitt går i 100 nå.. skal ha utdrikkningslag i morgen og jeg er så spent og stressa og gruer meg på en gang, i tillegg til mensen i dag!! Kunne ikke vært værre (eller blir det bedre..??) I alle fall, hva har en bikini, en hvit t-skjorte og en snowboard bukse med hverandre å gjøre??? :klaske: :klø: skjønner ingentig jeg :cry:

Feel free to help!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kommer helt sikker til å få en uforglemmelig og morsom dag sammen med venninnene dine :)

Men hva en hvit t-skjorte, snow-boardbukse og bikini har med hverandre å gjøre er ikke så lett å vite :klø:

Det blir vel sannsynligvis både inne og ute aktiviteter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...