Gå til innhold

Siste innspurt


Cathie

Anbefalte innlegg

Middagen:

Når vi kom tilbake til lokalet var det dekket et nydelig middagsbord med roser og lys... Toastmasteren gjorde en fantastisk jobb og maten var imponerende og utrolig god! Det var mange helt fantastiske taler, den som rørte meg mest var pappa sin! Jeg (og nesten alle andre) strigråt nesten fra starten det var bare helt sinnsykt!

Etter middagen hadde foloverene våre laget en "lysbilde fremvisning" av bilder av oss fra vi var babyer til nå, og fortalte om oss ved siden av.. Utolig koselig, selv om det var noen bilder der jeg ikke var heelt happy for at ble vist... :oops:

Brudevalsen gikk kjempefint og vi fikk masse skryt :wink:

Utover kvelden var stemningen på topp, hvis ikke folk dansa så satt de i grupper og prata og koste seg... Masse bra musikk og ikke minst mange kjempefine gaver!! Vi var igjen helt til kl 03 nesten tror jeg, og det er jeg kjempeglad for at jeg holdt ut så lenge!

På hotellet stod det klart champagne og et deilig fruktfat som vi tok med i boblebadet (frukten da, ikke champagnen, den orka vi ikke :ler: )

Vi var våkne ganske lenge... uten å nevne noe mer rundt det :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I dag var jeg på Ikea for å kjøpe et vitrineskap til å sette noen av gavene våre inn i.. men tror du ikke det typiske Ikea syndromet slo til, og en av de hjørne støttene var feilprodusert sånn at jeg må ned dit å bytte :evil:

Tror jeg får noen bilder i kveld fra bryllupet.. Skal legge de ut hvis jeg får :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var jeg på vei til bryllupsreise...

Snakkes om en måned jenter :wink:

Oooohh!! HELDIG!!!!!! :-) :-) :-) Håper dere får en fantastisk tur!! Det gjør dere helt sikkert! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 uker senere...

Lenge siden jeg har vaert her naa, men koser meg masse paa en deilig bryllupsreise i Thailand :wink:

Paa fredag drar jeg over til India, det blir utrolig spennende!! Faar se hvordan de lever i en ganske avsides landsby, blir nok en del sloving der tenker jeg!

I morgen er halve ferien over! Men jeg skal ikke klage, er ganske heldig som faar dratt paa fire ukers ferie :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig at du tok deg tid til å skrive i dagboken din da! :-) Blir gøy å høre hvordan det var når dere kommer hjem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Ja det var koselig med et livstegn fra deg igjen.

Kos dere og ha en fortsatt vidunderlig bryllupsreise :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Heihei!

Nå er jeg hjemme igjen, etter en fantastisk tur!!

Thailand var utrolig deilig, og India var en helt annen verden!! Det går ikke ann å beskrive med verken ord eller bilder!! Har enda ikke fått noen bilder fra bryllupet, men jeg håper å få henta de i morgen eller noe hvis vi har penger nok :oops:

Noen bilder fra turen kommer også snart :)

Koselig å være tilbake!

Stor klem til alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!! :-) :-) Så gøy at du er tilbake! Og at dere hadde en drømmereise!! Hvordan har det vært å være mann og kone da? Gleder meg til å se bilder!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjest1

Hei og velkommen hjem fra en fantastisk bryllupsreise :)

Håper vi får se noen bilder fra både bryllupsdagen og bryllupsreisen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ligger på senga hjemme og slapper av nå.. fordøyer litt inntrykk og gleder meg til jeg skal hente bildene fra bryllupet etterpå!

Trodde faktisk jeg var gravid et par dager nå.. har sånne mensmurringer hele tiden, og her om dagen kom det ett eller annet ut av puppene mine.. har vært sånn en stund, men tror det begynner å gå over nå.. Syns det er litt ekkelt! Men kanskje det er fordi jeg brukte p-piller til å utsette mensen! Kom gjerne med erfaringer hvis noen av dere har vært borti det her før!

Driver å lurer på om jeg skal opprette en ny generell dagbok nå.. er jo ikke så mye mer om bryllup da.. Selv om jeg fortsatt drømmer om den perfekte dagen som var!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Betty Boop
Trodde faktisk jeg var gravid et par dager nå.. har sånne mensmurringer hele tiden, og her om dagen kom det ett eller annet ut av puppene mine.. har vært sånn en stund, men tror det begynner å gå over nå.. Syns det er litt ekkelt! Men kanskje det er fordi jeg brukte p-piller til å utsette mensen! Kom gjerne med erfaringer hvis noen av dere har vært borti det her før!

Driver å lurer på om jeg skal opprette en ny generell dagbok nå.. er jo ikke så mye mer om bryllup da.. Selv om jeg fortsatt drømmer om den perfekte dagen som var!!

Planlegger dere å få barn nå? Du kan jo opprette en prøver-dagbok?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Planlegger dere å få barn nå? Du kan jo opprette en prøver-dagbok?

Så absolutt ikke!! Er litt vanskelig når vi bor på 30 kvadrat!! Har verken økonomi eller er klar for en baby nå! Selvfølgelig har jeg utrolig lyst på, men fornuften (og mannen :ler: ) sier det motsatte!!

Men jeg tok en test nå, og den var negativ!

Men skjønner ikke hvorfor jeg har/hadde noe som kom fra puppene og hvorfor jeg kjenner de merkelige følelsene nederst i magen!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...