Gå til innhold

Siste innspurt


Cathie

Anbefalte innlegg

Tusen takk for hilsner Hannemor og Huldra

Håper bare virkelig at det kommer snø snart.. Blir ikke helt samme sjarmen uten!!

Hadde mitt første bryllupsmareritt i natt, er egentlig litt lettet, siden alle andre her har det, så var jeg litt redd for å være unormal :ler:

Men nå har jeg også hatt det! I hvertfall, jeg drømte at plutselig var dagen der, også var vigselsmannen en prest (vi skal absolutt ikke ha det), og han slang masse stygge kommentarer om meg og kjærsten.. Også måtte jeg hele tide gjemme meg bak mamma, siden han ikke skulle se kjolen min... Huff.. var litt sliten når jeg våknet!

Etterpå skal jeg og kjærligheten min til Stone Audio, endelig!! Er så treg av meg jeg! Gleder meg mer og mer til bryllupet for hver dag nå! JUST CANT WAIT!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har forresten nesten litt bestemt meg for at buketten min skal se ut som noe lignende det Her Bare at det ikke skal være "2 klaser" med blomster, heller at de går som et slags belte og det skal være hvite roser, også orkideer nedover den greia som henger.. aner ikke hva sånnt heter... Blir spennende.. Tenkte jeg skulle innom butikken å høre litt pris og sånn etterpå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg vært å sett på lydutstyr til bryllupet, kosta ikke mer enn drøye 1000-lappen, så det var litt deilig, trodde det kom til å bli mye mer!

Var også hos hun som skal lage buketten min og snakket litt, problemet er at jeg syns hun er litt dyr.. Hun har ikke nevn noe konkret pris, men jeg har gjort henne masse tjenester.. klippet henne, farget håret hennes, gratis...(Jeg er frisør) Da syns jeg ikke hun burde ta noe særlig mer enn prisen på blomstene, og da jeg sa hva jeg hadde tenkt på virket det som hun fikk helt hakeslepp.. syns ikke rundt 1000 kr er såå lite jeg da men! Vet ikke jeg, kanskje jeg som er litt kjip.. Vanskelig!

I morgen skal jeg jobbe, gruer meg ganske mye... Timene går så ufattelig sakte! Gleder meg villt til jeg klarer å si opp den jobben! Men klarer bare ikke siden jeg har jobbet der så kort! Burde kanskje prøve å få litt søvn nå, så jeg er litt uthvilt... Har et utrolig sug etter sjokoladekake nå.. Hmm..kanskje jeg skal lage i morgen kveld! Jaja.. sov godt alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for feedback tomias og huldra!! Koslig å få bekreftet at noe jeg syns er fint ikke bare er meg som syns!

(Utrolig klønete setning, er litt trøtt jeg) :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hæ? Jobbe? Something I missed? Camilla får antagelighvis ikke vært med på utdrikningslaget alikevell.. men vi skaper liv for det vi eller hva :wink: Hu måtte jobbe og det er lixom ikke så mange andre helger og velge.. Så jeg håper ikke du blir sånn kjempe lei deg..

Nattanuss :dagensrose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jobber litt i barnehagen vettu...

Jaja, sånn kan det gå!

Nå kjeder jeg meg assa.. Ligger oppe i senga mi heeelt alene mens alle andre er nede! Ingen som tenker på meg :cry:

Hjelper vel ikke å sutre...

Driver å bekymrer meg litt for blomstene, og den prøvetimen min på onsdag.. Føler litt på meg at de ikke har helt tenkt å ta prøvetime på sminken min.. Det syns jeg er litt skummelt, vil jo hels gjerne se på forhånd hvordan jeg blir seendes ut på den store dagen.. Plutselig ender jeg opp med noe jeg ikke liker.. Får ta en prat med dem! Ordner seg sikkert... I dag har vi hverfall fått ordna gulvet i leiligheten, sånn at det er klart for å sette opp veggen, håper det blir ferdig snart! Jeg HATER influensa, eller hva det er for noe.. Er vel det det heter hvis man :kvalm: og sånn.. møkkagreier!

Får prøve å sove litt eller noe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Go bedring Cathie - no drit pg være syk.... :-x ..... Den buketten di så råååstilig ut, likte spesielt godt de rosene øverst og hvordan det var "strikket" slik nedover (vet ikke helt hva det heter jeg).....

Og tenk - det er ikke lenge til du skal "i ilden". Det blir SÅ SPENNENDE å følge med de siste dagene, og særlig spennende å få høre fra dagen :hoppe::hjerter::hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

også orkideer nedover den greia som henger.. aner ikke hva sånnt heter...

Nå har jeg fått vite at det heter arrangement... Så da vet jeg det! :ler:

Nå skal de andre spise kake :cry: kan ikke spise det jeg, for da kommer alt opp igjen :cry:

skikkelig masse sutring her nå.. Men jeg har jo ingen andre å sutre til så :tunge1:

Tusen takk for hilsener lucky og heidi.. Kjempekoselig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ligger fortsatt i senga ja...

Litt bedre i dag da, me fortsatt helt sausa.. BLÆ!!

Hadde en skikkelig diskusjon med mamma i sta, vi snakket om at jeg ikke hadde fått kjøpt inn brus til bryllupet, og da jeg nevnte at jeg kanskje hadde tenkt meg over til sverige å kjøpe noen brett med bokser så tilta hun helt og sa "det går ikke ann" det var tydligvis så simpelt som det kunne bli.. Det har jeg aldri tenkt over før..men jeg vet ikke jeg, er det simpelt??

Stresser litt med å få kjøpt inn de siste tingene nå.. Må virkelig få gjort det snart.. Utrolig hvor mye man tenker når man bare ligger stille i senga og ikke har noe annet å gjøre... Nesten kanskje litt bra, så får jeg litt mer oversikt :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er skikkelig deppa nå, hadde egentlig lagt meg, men fikk ikke sove for alt er så trist... Vet egentlig ikke helt hvorfor, men alt er helt på trynet nå!! :grine:

Håper egentlig på å sovne av kjedsomhet...

Slitsomt å ikke ha noe jobb, du kommer på en måte aldri inn i noe rutine, sånn at alt blir sløving! Blir sånn med planleggingen også, alt blir bare sløvt!

Føler meg dritt lei bryllupsplanlegging nå, bare gleder meg til alt er ferdig! Vet at jeg svartmaler ting litt nå, men føler bare at alt er svart, at ingenting går bra, alt er bare sånn halvveis :( Får se om jeg klarer å finne på ett eller annet å gjøre forran den pc'n her da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tusen takk for trøst jenter, er litt bedre i dag.. Men det går litt treig nå, har så masse ting igjen å fikse også er det tomt i pengekassa :( Så er det bare 26 dager igjen, har liksom ikke tid til sånne stagneringer! får se om det er noe jg får gjort i løpet av dagen hvertfall...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og da var vi nede på 25 dager, er fortsatt syk og helt alene hjemme siden jeg ikke orker å være med ut...

I morgen skal jeg ha prøvetime... Blir bra, skikkelig snørrete og fæl også skal man bli gjort fin?? :ler:

Lykke til! Er veldig spent på i morgen egentlig... Og på lørdag skal vi ha møte med vigselsmannen, det blir også veldig spennende... Også neste lørdag etter det så er det utdrikkningslag, og til det må leiligheten være ferdig til..OIOIOI!! Og her er ikke resten av planleggingen nevnt en gang! Lurer på hvordan det her kommer til å gå, men når de på bill.mrk. bryllup klarer å sette opp et helt bryllup på 40 dager eller no (har enda vel og merke ikke gjennomført et, men men) da skal jeg klare mine rester på 25... Det var dagens pågangsmot :ler: og det var det jeg gjorde med det!! Hehe, stor i kjeften jeg tro jeg! Få få ut de siste info arkene jeg nå da, har jo ikke så mye annet å gjøre, her jeg sitter alene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir helt sikkert bra! Dessuten må man jo regne med at ikke alt går etter planen.

Hvordan har du fått vite når du skal drikkes ut? Lurt noen, betalt noen for opplysningene? :ler: Ingen av mine venninner trenger penger, for jeg har prøvd å betale mye for en dato å forholde meg til :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...