Gå til innhold

Siste innspurt


Cathie

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nå er jeg sliten.. har vært en sinnsykt lang dag!!

Har hvertfall fått satt opp bare, og tatt mål av den, sånn at jeg kan sy stoffet som skal trekkes over i morgen...

I leiligheten står fortsatt bare skjelletet til veggen oppe, men i morgen kommer både elektriker og snekker, sånn at nå må det bare bli fortgang i det her... Skal prøve å få kjøpt mozellen i morgen også, sånn at alt det er ferdig...

Talerstol til taleren og vigselsmannen fikk vi også fiksa, MEN vi må jo ha mikrofonstativ!! *må huske*

tror jeg skal gå og fikse litt på neglene mine jeg nå... er ikke helt fornøyd med de enda.. (litt kjipt å være negledesigner av og til)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gled deg!!!!I do, I do :hoppe:

I natt kom jeg hjem kl 03 sånn at jeg er stup trøtt akkurat nå, fikk kommet ganske langt på veggen da, så i dag er det å pusse sparkel, tapetsere og male...

Skal dra og ta brazillian nå :o er ikke så gøy, men det går bra da.. Så tror jeg at jeg skal rett hjem og sove litt etter det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Betty Boop
Skal dra og ta brazillian nå :o er ikke så gøy' date=' men det går bra da.. Så tror jeg at jeg skal rett hjem og sove litt etter det![/quote']

Iiiiik! Det hørtes vondt ut! Har du gjort det før?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får man brazilian på alle vanlige hudpleiesalonger som driver med hårfjerning?

Vet jeg ikke, tror det blir fler og fler som gjør det, men du burde ikke gå til noen som nettopp har begynnt med det, de er som regel ikke så flinke...

Iiiiik! Det hørtes vondt ut! Har du gjort det før?

Ja, har gjort det et par ganger før.. Er ikke sånn veldig vondt egentlig, du rykker litt til et par ganger, men så er det over på noen sekunder da.. også tar det ikke lenger tid enn 10-15min... Er veldig fornøyd :)

Sa at jeg skulle gifte meg til helga, så hun var ekstra nøye :wink: Deilig å få gjort det, så slapp jeg å tenke på det mer...

Men det som stresser meg nå er de bordkortene :evil:

Har ikke fått tak i papiret enda!!! Jeg må få det i dag eller i morgen, hvis ikke så går det ikke.. Da må jeg bare finne på noe annet!! Møkkabutikk!! "neida, ikke noe problem, de får du i starten av januar" :frustrert::kjempesinna:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååååå, nå nærmer det seg jammen meg med stormskritt! *iiiiik* Så spennende!!!

Men håper det ordner seg med de bordkortene!!! Skikkelig dårlig service hvis de ikke dukker opp!

Krysser fingre... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ringte nå, og arkene var visst i Göteborg :o

De skulle være i Norge kl 17 i dag, og på butikken i morgen kl 10...

Den har jeg hørt før..tror ikkeno på det egentlig.. Men det er lov å håpe :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig hjemme!! *Puh*

Nå har jeg sparkla og pussa og pussa og pussa på den veggen.. så nå er jeg lei!!! Har endelig fått satt opp halvparten av tapeten... Så i morgen skal jeg ned og pusse og sparkle enda litt til, også male litt :)

Deilig å se at det begynner å ta form!!

Skal til sverige en tur med pappa i morgen, det blir også gøy... Nå er det nest nest siste natten jeg sover her... Skal si det blir deilig å flytte ordentlig inn i egen leilighet!! Må prøve å få meg litt søvn jeg...

Nattinatt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha en finfin Sverige-tur i dag! :)

Hva skal du forresten gjøre disse siste dagene før bryllupet (foruten å bli ferdig med den veggen)?? Blir det hudbehandlinger og neglstell fremover?

Er så spent på dine vegne :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Cathi, ser du har noen hektiske dager for å komme i mål til bryllupet. Håper du koser deg midt oppi det hele :) Ønsker det ihvertfall lykke til og de beste ønsker for lørdagen :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei kjære!

I begynnelsen av dagboken skrev du: Nå er det ikke lenge igjen, bare 75 dager!!! :ler: NÅ er det ikke lenge igjen nå, nå er det bare 3 dager!

Sitter på jobb og kjeder meg så jeg tenkte jeg skulle skrive noen ord til deg. Er faktisk ingen ting og gjøre,så jeg sitter bare forann dataen og stuker.. Det er greit å få betalt for å være på nette, men å sitte å gjøre ingen ting i 8 timer blir litt drøyt vell.. Men jeg får gjort siste finish på talen til deg og sånn oxo da, har faktisk begynt å grue meg skikkelig til å holde den, skjønner ikke det,det er jo ikke noe å grue seg for. Men det går nok greit, bare tenker at jeg prater til deg lixom, og at de andre ikke er der.

Jeg var hjemme i går og fant frem sko+veske, også fikk jeg et utrolig fint smykke av mamma fra egypt, som jeg skal bruke,så da var det løst:) Mangler bare øredobber, får ta en tur i butikken i morgen..

Jeg gleder meg så fælt ass, tenk at du skal stå brud!!! :hoppe: Men du virker ganske rolig da, nervene kommer kanskje på fredag, når vi skal legge oss, lurer på hvordan det blir med søvn på oss da, vi som pleier å skravle hele natta :) Men du må jo nesten sove da, du har jo en laaang dag forann deg!

Men da sees vi vell etterpå da, til striping av hår, oxo røde striper da :o Litt riski å ta rett før bryllupet ditt, men men.. Det går vell greit!

Love you sweetie :)

Nuss nuss

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig i senga!! Hektiske dager ja, det skal jeg love deg!! Var i sverige, og det gikk bra... fikk kjøpt en del greier... Også var jeg innom hobbybutikken i dag, nå hadde de fått sendingen, men de hadde fått feil ark fra USA sånn at de hadde fortsatt ikke arkene mine, sånn at da måtte vi finne på noe smart... Men hun var veldig grei, og limte sammen to og to ark i samme farge (de var for tynne) og skjærte opp for oss i den str vi skulle ha, også fikk vi alt gratis!!! :hoppe: Det var veldig snillt da!!

Sånn at jeg har nesten laget ferdig bordkortene nå..

Også har jeg bretta ca15 servietter...

Har skrevet ferdig talen min også... Legger den her jeg, bortsett fra en del som ikke *Heidi* kan lese :tunge1: sånn hvis noen skulle ha lyst til å lese den... Vet ikke helt hvor bra den er da, syns det er litt vanskelig å skrive sånnt jeg!

Nå må jeg prøve å få litt søvn, skal tidlig opp i morgen og fjerne luftbobler i tapeten :evil: sånnt liker vi ikke!! Natta!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kathrine sin tale:wink:

Det er utrolig koselig at alle dere som er her ville dele denne dagen med oss, det er på en måte litt uvirkelig, samtidig som jeg er utrolig glad!! Man har liksom gått og telt dag for dag hvor mange dager det er igjen… Tror egentlig kanskje noen er litt lei av meg på akkurat det punktet der, men nå er det i alle fall slutt på det maset, og dagen er her… Tror ikke jeg kommer helt til å forstå det uansett hvor mange ganger jeg sier det, i hvert fall ikke i dag.

Uansett så er det en veldig god følelse jeg sitter med inni meg… Jeg føler at jeg har vært utrolig heldig, det er ikke mange gutter som ber om å få lov til å dra ut å kjøpe mac’ern mat til en uten at han vil ha noe selv, bare for å være snill, fordi kjæresten hans har litt humørsvingninger… Jeg kunne ha ramset opp utallige ting som jeg føler at gjør meg til den heldigste jenta i verden, det er vel sånn det skal være... Men en ting som jeg vet at ikke er bare fordi jeg er forelska, er det at Aron setter alltid andre foran seg selv, han er utrolig høflig og ydmyk, grunnen til at jeg vet at det er objektivt er fordi at jeg ser akkurat de samme verdiene hos broren hans… Verdier de tydelig har fått hjemmefra… Jeg vet det høres litt sånn klisjee ut, men det er veldig sant.

Det eneste jeg syns er litt trist med å gifte meg er at da flytter jeg på en måte ordentlig ut hjemmefra! Selv om jeg ikke har bodd hjemme på en god stund har det alltid vært å bare komme hjem, rommet mitt stod fortsatt uberørt, mer eller mindre i alle fall, og det var på en måte hjemme det å.. Det er jo utrolig deilig å få sitt eget sted og sånn, men jeg kommer til å savne hjemme hos mamma og pappa!! Særlig fordi jeg har de beste foreldrene i hele verden!!! Og det mener jeg! Alltid når det har vært noe, uansett hva så har mamma eller pappa kunnet fikse det, uansett om det var midt på natta og jeg var et sted jeg ikke kom meg hjem fra eller ikke ville være så kom de og henta meg, var ikke snakk om noe annet. Blir litt rart…

Stakkars Aron egentlig… Dere har satt lista litt høyt for han… Men han klarer det fint tror jeg, og det tror jeg dere vet også.

Det er litt rart, føles ut som jeg skal begynne å leve et helt annet liv, og jeg skal jo på en måte det selv om jeg fortsetter å være meg…

Her "mangler" det et avsnitt.... :ler:

Uansett, akkurat nå… Kunne ikke ting ha vært bedre ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

I dag er det dagen før dagen :hoppe:

Søt tale du har skrevet.

Håper dere er i rute med alt som skal ordnes og at du har tid til å slappa av i kveld og riktig kose deg :)

Lykke til i morgen :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...