Gå til innhold

Siste innspurt


Cathie

Anbefalte innlegg

Nå har jeg funnet ut at jeg ikke skal gjøre så mye ut av å pynte lokalet alikevel.. blir bare masse stress, lager bare noen sløyfer av stoff som jeg henger et par steder..

Etter noen uker med intensiv jobbing er det tilbake med bryllupsplanlegging for fullt nå.. Prøver på i alle fall :oops:

Jeg må huske å finne en dag å dra ned å sjekke ut lydutstyret også, får gjøre det rett over nyttår... Også må jeg ha noen mikrofoner, og en slags talerstol... Når det er fikset er vel vielsen komplett... Håper jeg :o

Fikk forresten kjolene til brudepikene i går.. og de er bare sååå nydlige! Sånn ser de ut! Håper bare den passer til hun som skal ha den!! Kjøpte den via en tante på et tysk postordre selskap.. litt risky! Samme med skoene mine, de kjøpte jeg jo fra USA også passa de ikke, og nå får jeg ikke sendt de tilbake... jaja, var jo ikke allverden med penger, men alikevel! Så nå håper jeg at jeg får de nye snart!! nå skal jeg og mamma en tur på skeidar, skal se litt... Ha en fin dag hvis noen leser :)

:klem: fra meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den ene er søstra mi, hun blir 8 nå i januar, hun gleder seg helt villt! Har tilogmed tatt hull i ørene for anledningen og er sååå stolt.. Litt morro da :ler:

Og den andre er ca 5 tror jeg... Kjenner ikke henne så godt, siden hun bor i sverige og er fra kjærsten sin side.. Men hun er ordentlig nydelig.. Er bilder av de på bryllupshjemmesiden vår :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jippiiii! Jeg fant sånne små snøfnugg å spre på bordene :) Slapp å punche de ut av papir... Glad jeg slapp den jobben!

Også har kjærsten bestillt en privattime til brudevals.

Blir spennende!

Var og tok en sprøyte forrige uke, stivkrampa, og det var absolutt ikke noe vondt... trodde jeg! Helt til jeg kom hjem, fikk så vondt i armen at jeg nesten ikke kunne bevege den!! Sleit skikkelig med å kle på meg tilogmed! :cry: det var ikke noe gøy! Men det er over nå da.. Men nå skal jeg ta enda flere sprøyter på torsdag da.. kan ikke si at jeg gleder meg :o

Skjønner ikke hvorfor jeg absolutt må finne på å dra til sånne steder som krever sprøyter og sånn...

Også stoppa bilen her en dag midt i en rundkjøring! Bare helt plutselig! Det var ikke særlig morsomt! Ble bare den køen av biler bak meg... heldigvis kom det en mann og dytta bilen inn til siden. Men alikevel da, der satt jeg, helt alene med en bil som ikke gikk! Da var det bare å ringe pappa da (som er bilmekaniker) så måtte han komme ned å se om det var noe han fikk gjort.. For en kveld! Endte med at vi måtte sette fra oss bilen på en butikk i nærheten.

Skal på IKEA etterpå og kjøpe noen sånne glassboller som vi skal ha lysene i.. Så nå må jeg freshe meg litt, for jeg skal møte min kjære som skal levere bilen til meg.. Åååhhhhh jeg er såååå glad i han!!! :hjerter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Hei Cathie - godt nytt år!

Ikke lenge igjen til den store dagen nå. Det er så spennende å lese i dagbøkene når det nærmer seg datoen.

Lykke til med de siste gjøremålene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for hilsen Heidi, alltid kjempekoslig :)

Har vært på Ikea i dag da, måtte helt ut til slependen fordi de ikke hadde det jeg skulle ha på furuset.. Og gjett hva jeg skullle ha... :-) Første del av senga vår... Jeeeeeej :ler:

Det er kanskje litt bakvendt, men vi kjøper senga i flere omganger, fordi akkurat nå er det ikke så god plass i leiligheten siden vi driver å styrer litt der.. Skal rive ned og bygge opp igjen en vegg og sånn.. masse styr!

Men uansett.. vi har kjøpt ribbebunner til senga :ler:

Men det er ikke hvilket som helst ribbebunner da, det er nemlig disse Det blir digg, hvertfall med tanke på at vi skal ha tv'n på veggen over senga... Også fikk jeg kjøpt de glasskålene vi skal ha på bordet til middagen :) 40 dager igjen... Det er ikke lenge en gang det!! Oioioioi... Nå må vi forte oss litt.. kanskje på tide å drikke alle de glassene med vann jeg hadde planer om å drikke, man ser visst så mye bedre ut når man drikker masse vann! Men nå er klokka mange, så det er snart på tide å sove... På onsdag skal jeg ut å handle kjole med forloveren min, til henne da seff :wink: gleder meg... Også skal jeg på brudevalskurs etterpå.. spennende! Natti natt alle sammen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei vennen! Du er så flink til å skrive i dagboken din du :) I dag fikk endelig jeg skrevet litt oxo da.. Så gøy at dere har fått kjøpt bunnene da, bra dere får ordna litt før dere flytter inn :) Gleder meg sååå fælt til vi skal se på kjole, blir kos, selv om det blir på fredagen i stedet da.. Da kan vi ha en skikkelig jente dag! Ville bare si at jeg er kjempeglad ideg! Du er den beste venninen man kan ha :klem:

Nuss og suss

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk vennen... Stoooor :klem: til deg å!!!

Gleder meg masse til fredag!

I dag har vi vært på dansekurs og lært brudevals... Det var ganske morsomt egentlig, og ganske vanskelig da :sjokk:

Må trene litt på det der tror jeg :ler:

I morgen skal jeg ta masse sprøyter!! AUUUU!!

vil ikke i det hele tatt! Må ta minst to sprøyter.. Tror jeg skal kjøpe masse masse godteri og låse meg inne etter det og bare se på tv og ikke gjøre noen verdens ting.

Ellers så må jeg se å få fiksa lydutstyret snart.. Er litt treg av meg jeg... Nå må jeg få sendt meg selv i seng også... måtte bare skrive littegrann :wink:

Night night :sove:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sprøytene er tatt, så nå er det fritt fram og reise hvor som helst :ler:

Det var ikke så ille da! Satt egentlig å så på gode og onde dager nå, men så ble det så ekkelt så jeg gikk hit for å skrive litt isteden jeg... Tenkte jeg skulle lage en liste for meg selv på hva som manglet.

- Lydutstyr+mikrofoner og talestol

- Skoene mine

- Sy ferdig dukene

- Kjøpe rundstykker+flattbrød til nattmaten

- Skjorte og sko til kjærsten

- Lage en plan for hele dagen med rekkefølge på taler osv. som jeg kan gi til toastmasteren

- Laste ned musikken ferdig... Litt vanskelig det der!

- Resten av bordkorta

- Visum til India

- Bok til å notere gavene + klistremerker

Hva er ferdig

- Lokalet

- Maten

- Bryllupskaka + andre kaker

- Klær (nesten alt)

- Frisør og sminke

- Ordna med blomster (MÅ få bekreftet)

- Bryllupssuite

- Brudevals

- Suppa til nattmat

- Prøvingen

- Fotograf

- Min morgengave

- Brudepikekjoler

Er det noe som mangler nå :-?

Uff... Syns det er så vanskelig jeg, å vite om noe mangler! Nå begynner nervene å komme litt... stressnerver i alle fall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Nå har jeg lest gjennom dagboka di! Gleder meg til å følge med videre, nå er det jo ikke lenge igjen til den store dagen! :-) :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er bilder av kjolen min... Den er sydd inn litt til, sånn at mesteparten av rynkene i sidene er borte da...

overdelen og ryggen Kan nesten ikke vente med å bruke den!!!

Men nå er det ikke så lenge igjen heller da... 33 dager i dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Samme her, blir ikke det samme med en grå regndag som masse hvit snø og trær med fin snø og fakkler som brenner utenfor festlokalet!!! :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fin kjole, Cathie - tok med den frihet til å sniktitte litt!;)

Åh, så spennende at dagen virkelig nærmer seg nå!!! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tusen takk for koslige kommentarer på kjolen min!

Gleder meg til å bruke den! Og smykkene også! Blir så braaa!

Wææææ! En måned igjen i dag!!! Stressa jada!!

Også må vi få ferdig leiligheten, helst til egentlig om to uker da vi skal sove der etter utdrikkningslaget mitt! oioio, visste ikke at det var så mye styr med å rive ned og bygge opp en vegg! Har jobba i dag, og er helt utslitt! Kunne ikke tro at det er så slitsomt å jobbe i barnehage før jeg faktisk gjorde det!

I morgen skal vi på Stone Audio for å se på lydutstyr, håper det de har der er greit! Nå er morgengaven i hus da, det er litt deilig å ha fiksa! Var vanskelig det der!

Er helt utslitt jeg, så jeg tror jeg må legge meg nå!

Sov godt i natt dere som leser her :)

Stor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei

Det er så spennende å lese om deres siste forberedelser!! Vi er liksom i helt andre enden vi da, og har masse, masse tid igjen. Men tenker det kommer til å gå ganske fort jeg....

Høres ut som at du har kontroll på det meste.

Håper du rekker å glede deg MASSE i alt stresset som følger med :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...