Gå til innhold

Maser videre


Weebs

Anbefalte innlegg

Update. Jeg har meldt meg inn i treningssenter :Nikke: Hadde "veiledning" i går. Jeg har fortalt hvorfor jeg er der, så jeg fikk et treningsprogram basert på det. Operasjon Låst Bekken :tongue: Jeg synes det er litt flaut med sånn "dette kalles knebøy, nå kan du prøve", men det gikk over all forventning. Spesielt etter at han kommenterte at jeg måtte da ha trent tidligere, siden jeg hadde så god teknikk :lur: "Joda, men det er noen år siden, hihi" :fnise:

Selvfølgelig var ryggen ekstra vond i går, så det var rett før jeg ringte og avlyste timen. Men det gikk bra! Det var bare et par øvelser vi måtte droppe. Jeg tok det superchill, men er likevel støl i dag :fnise: I morgen har jeg time hos kiropraktor. Et lite knekk hjelper forhåpentligvis på veien.

Nå er det helligdager og planleggingsdager om hverandre, jeg mister kontroll. I helga skal jeg jobbe ekstra. Litt kjedelig, men jeg skal prøve å ha fokus på pengene som renner inn på konto. De kan jeg bruke på nye treningsklær :plystre:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sist jeg meldte meg inn på et treningssenter var det med en gratis veiledningstime. Turte aldri ta den nettopp fordi jeg synes sånt er så flaut. Bra du gjennomførte og fikk skryt 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

A4-livet skrev (På 14.5.2021 den 9.48):

Sist jeg meldte meg inn på et treningssenter var det med en gratis veiledningstime. Turte aldri ta den nettopp fordi jeg synes sånt er så flaut. Bra du gjennomførte og fikk skryt 😄

Det forstår jeg godt! Hadde det ikke vært for bekkengreiene så hadde jeg takket nei. Skulle nok funnet frem til vektene til slutt :fnise: Men skryt var gøy da :Knegg:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke vært på noe mer trening, det har vært mer enn nok på jobb :ohmy: Neste uke har jeg én dag fri. Da skal jeg prøve meg :jepp: Takk og lov for den timen hos kiropraktor. Jeg er så stiv i muskulaturen at det var ikke rart det låste seg :rolleyes: Hun var veldig fornøyd med at jeg skulle begynne å trene igjen. Det var faktisk et must, mente hun. Jeg har en ny knekketime på fredag.

Jeg var kommet opp til 50/50 med vann/mme til lillebror om nettene, men mannen har gitt F. Nå har han hatt ansvaret i fire netter, og vi er tilbake til start. Han har ikke orket å blande i vann, og heller ikke nedjustere mengden. Så i stedet for 100 ml vann+mme, får han nå 200 ml ren mme tre ganger per natt. Altså :rolleyes: Jeg gjorde ikke noe stor greie utav det, for jeg vet at han er sliten. Men han forstod at jeg ikke synes noe om å begynne på scratch. jeg er jo sliten jeg også :vetikke: Trøtt, sliten og sulten. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillebror kaller seg selv for M (hennes navn), og han kaller henne for en slags variant av navnet. Aner ikke hvorfor. Han svarer jo på sitt eget navn. 

Han er ikke begynt å sette sammen flere ord enda. Kun Peppa Gris :fnise: Men folk sine navn, dyrelyder, og enkle ord er han god på. Klem, kom, ned, hei-hei :Nikke:

Litt smal i matveien er han blitt. Spiser ikke brødskiver hjemme lengre :rolleyes: Han er veldig fysisk aktiv. Løper, hopper og slenger seg rundt overtalt. Helst i sofaen :daane: Jeg har hjertet i halsen hele tiden. 

Etter sommeren begynner M på allidrett. Jeg ble helt emosjonell av tanken. Stor jente, altså! Det er vel uten foreldre, hvis jeg husker rett. Jeg var med guttene noen ganger da de var små. Da satt jeg bare på gangen sammen med de andre foreldrene. Shit, tenk at de også er blitt så store! De var nesten like gamle som M da jeg ble kjent med dem. What the fuck...

I morgen skal jeg trene før jobb. Gleder meg. Kiropraktor på onsdag igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har trent to ganger; kjøper proteinpulver, nye tights og t-skjorter. 

I mitt forsvar er det ikke lov å trene med singlet på dette treningssenteret, og jeg har kun én t-skjorte :tongue: 

Pulver og tights kan jeg ikke forsvare :rolleyes:

Guttungen har glippet med øynene i over en time nå, men har enda ikke sovnet. Klikker faktisk snart. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

-Endelig friuke etter en del ekstra jobbing.

-Sier ja da sjefen trenger ekstra hjelp på jobb i morgen. 

Tosk, ass :tongue:

Vel, vel. Focus on the cash. Jeg har jo noen tights som skal betales :fnise:

I går så jeg og mannen de to første episodene av Mare of Easttown. Det var heftig som faen. Jeg stressa, jeg grein... Plutselig var det over leggetid og jeg klarte ikke å la være. Måtte google hvordan serien slutter. 

Så nå må jeg se resten av sesongen med mannen mens jeg later som om jeg ikke vet alt som skjer og hvem morderen er. Smart, Weebs :daane:

Har trent i dag. Var superflink :yvonne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Albbas

Googla du slutten!!?? Hallo weebs, dårlig stil! 😂 Vi så siste episode i går, mannen hadde greid å forutsi hvem morderen var så han var fornøyd. 😂 Innmari god serie! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Albbas skrev (4 timer siden):

Googla du slutten!!?? Hallo weebs, dårlig stil! 😂 Vi så siste episode i går, mannen hadde greid å forutsi hvem morderen var så han var fornøyd. 😂 Innmari god serie! 

Ja, jeg var jo så stressa at jeg fikk ikke sove :ler: Angrer litt nå da :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk en tights i posten i går. Med leopardmønster som mannen syntes var skikkelig syk. Men hva vet vel han :fnise:

Nå trykker jeg i meg litt koffein. Skal prøve å trene på tom mage siden jeg er en liten tjukkas. Neida. Bare pæreformet og rar :Knegg: Jeg er litt kvalm, men det går kanskje vekk. 

Lillebror har matnekt i barnehagen og alt han hadde spist i hele går var halvannen drue. Det er litt lite, ass. Det er ikke han som er på slank! 

Han er litt mye våken på nettene nå, men han sover i det minste helt til klokka seks :jepp: Luksus :nigo:

Okei, tjukka. På med den nye tightsen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvalmen gikk ikke vekk, men jeg hadde en bra treningsøkt likevel. Møtte på ei jeg kjenner, og vi hadde like tights :ler: 

Vi er ferdige med Mare of Easttown. Å herregud, for en bra serie. Aldri grått så mye før :fnise: Selv om jeg visste hvordan det endte så var jeg likevel superstressa. Anbefales! Jeg tåler litt lite for tiden. Vi så Raya-filmen på Disney i går, og jeg gråt da også :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok en graviditetstest i går og den var, takk og lov, negativ. Jeg fikk plutselig panikk. Det hender :fnise:

I dag var jeg hos nevrolog for å spør om lov til å få lappen forever. Nå må jeg søke om fornyelse hvert år, og det er lett å glemme ut :plystre: Men nå er det fem år siden forrige anfall, så da var vi enige om at det bør gå greit. 

Medisinene jeg tar er de "snilleste", den eneste ekle bivirkningen er beinskjørhet etter overgangsalderen. Men det er ille nok det, så jeg fikk beskjed om at jeg må trene styrke og ta vitamin D for å forebygge. Enda en grunn til å ikke slacke :opplyser:

Mannen skulle nettopp ned i kjelleren, så jeg spurte om han kunne gjøre meg en tjeneste på vaskerommet med det samme han var der. "Ta ut håndklær fra tørketrommelen, legg håndklær fra vaskemaskinen inn i tørketrommelen, og sett nye håndklær på vask." (Det går en del håndklær.)

"Eh, nå ble det litt mye. Hva skulle jeg gjøre etter at jeg hadde lagt våte håndklær til tørk?" 

Helleduss :tongue:

Jeg jobber natt. Det er både greit og ugreit :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mye å gjøre på om dagen. Neste uke jobber jeg 84 timer, så hus og klær må forberedes :bond: Jeg trives med selve jobbdelen, men det er mindre gøy å komme hjem til et kaoshus hver kveld :pinar: Men, men!

Hvis det er andre som er like avhengig av koffein som meg så kan jeg tipse om at Meny har tilbud på Monster. Hvis du er litt mindre harry så kan du vente til Rema sitt årlige tilbud på iskaffe :fnise: Det pleier å komme på sommeren. I fjor gjaldt det ikke de sukkerfrie variantene. Sykt skuffende :angry:

Jeg var hos kiropraktor i går. Selv om bekkenet og en del av ryggen fremdeles låser seg så har jeg ikke vondt lenger. Så vi ble enige om at jeg slipper å komme regelmessig. Heller ta kontakt om det blir dritt igjen. Helst litt før det blir ordentlig dritt. Nå trener jeg akkurat som vanlig. Tar knebøy og markløft og hele pakka. Ikke tungt da. I forgårs tok jeg markløft ved siden av en ung mann som va både lavere og tynnere enn meg, men han tok en million mer kilo enn meg :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Albbas
1 hour ago, Weebs said:

 I forgårs tok jeg markløft ved siden av en ung mann som va både lavere og tynnere enn meg, men han tok en million mer kilo enn meg :ler:

Jeg trener ved siden av GAMLE menn (altså minst 70+) som tar en million kilo mer enn meg i markløft. 🙄🥴

De er jo tøffe da, det skal de ha. Men jeg føler meg ikke så tøff. 😂 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Weebs skrev (1 time siden):

Det er mye å gjøre på om dagen. Neste uke jobber jeg 84 timer, så hus og klær må forberedes :bond: Jeg trives med selve jobbdelen, men det er mindre gøy å komme hjem til et kaoshus hver kveld :pinar: Men, men!

Hvis det er andre som er like avhengig av koffein som meg så kan jeg tipse om at Meny har tilbud på Monster. Hvis du er litt mindre harry så kan du vente til Rema sitt årlige tilbud på iskaffe :fnise: Det pleier å komme på sommeren. I fjor gjaldt det ikke de sukkerfrie variantene. Sykt skuffende :angry:

Jeg var hos kiropraktor i går. Selv om bekkenet og en del av ryggen fremdeles låser seg så har jeg ikke vondt lenger. Så vi ble enige om at jeg slipper å komme regelmessig. Heller ta kontakt om det blir dritt igjen. Helst litt før det blir ordentlig dritt. Nå trener jeg akkurat som vanlig. Tar knebøy og markløft og hele pakka. Ikke tungt da. I forgårs tok jeg markløft ved siden av en ung mann som va både lavere og tynnere enn meg, men han tok en million mer kilo enn meg :ler:


Venter spent på det årlige islaffesalget 😁 Hvilke monster (uten sukker) er gode?🤔 Føler alle jeg har smakt har en sånn utpreget monstersmak 😂 Mannen drikker noe locco-greier, den er god, men full av sukker. Jeg trenger ikke ekstra kalorier i drikken min..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Albbas skrev (1 time siden):

Jeg trener ved siden av GAMLE menn (altså minst 70+) som tar en million kilo mer enn meg i markløft. 🙄🥴

De er jo tøffe da, det skal de ha. Men jeg føler meg ikke så tøff. 😂 

De er seige, de eldre :fnise: Håper styrketrening blir vår pensjonisthobby. Vi kommer til å se SÅ hotte ut :danse:

Mumsy skrev (1 time siden):


Venter spent på det årlige islaffesalget 😁 Hvilke monster (uten sukker) er gode?🤔 Føler alle jeg har smakt har en sånn utpreget monstersmak 😂 Mannen drikker noe locco-greier, den er god, men full av sukker. Jeg trenger ikke ekstra kalorier i drikken min..

Jeg drikker heller ikke kalorier, så jeg holder meg unna :jepp: Ultra White er best. Det er den hvite :wink: Ultra Fiesta er også bra. Den er... Turkis? Ganske ny og populær! Ble kjapt utsolgt når salget startet :ohmy: Ultra Paradise er en grei nummer tre. Den er lysegrønn. En på jobb eeelsker den. Jeg synes den er litt intens. Du får teste i vei! :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Oh my god, 10 dager siden forrige innlegg. Kanskje ny rekord?

Det er søndag og siste dag av en lang, lang uke. Jeg har heldigvis jobbet 07-19 denne uken i stedet for 19-07 som jeg gjorde forrige gang. Det er litt mer behagelig å ha en rolig kveld med mannen i stedet for å ha på vekkerklokke for å hente i barnehagen, stresse med middag og ettermiddagsaktiviteter, ha et par timer med ungene, og løpe ut dørene før de legger seg mens jeg vet at begge kommer til å sovne senere enn vanlig siden mannen må ta de alene. 

Etter i dag har alle sammen tre uker ferie. Alle seks! :Knegg: Skolebarna har selvsagt månedsvis, men barnehagegjengen får litt mindre. Vi voksne må jo jobbe! 

Nå fikk jeg nettopp melding om at minstemann sov helt til halv åtte! What the fuck. Han som vanligvis synes fem er en perfekt tid å starte dagen. Det er alltid mannen som får de morgenene han bestemmer seg for å sove lengre. 

Jeg fikk en pakke i posten i går med noen hettegensere. Mannen syntes alle så rare ut for de er kortere enn vanlig. Ikke sånn vise-magen kort, men sånn vise rompa-kort. Jeg har bestemt meg for å være loud and proud over min minimale bakdel, og slutte å skjule den med lange topper og gensere. Passer jo greit med tanke på at halvveis korte gensere tydeligvis er in? 

Siden jeg trener som en helt (:phaedra:) kan det jo være at den vokser etterhvert også. Lov å håpe :tongue:

Akkurat denne uken jobber vi sammen med en fyr jeg har ligget med tidligere. Sånn 10 år siden. Det var det en kollega som visste, så nå vet alle de andre det også. De synes det er utrolig underholdene, så nå får jeg lure blikk og kommentarer hele dagen :fnise: 

Egentlig ikke mye nytt å melde. Sorry, ass. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første dag av ferien. Jeg sitter på legekontoret for å fornye førerkortet mitt. Det har jeg gjort hvert år (glemte det ut noen år, men det trenger vi ikke å si til noen) siden jeg fikk epilepsi. Men nå er det over fem år siden forrige anfall så da kan jeg søke om å ha det resten av livet. Nevrologen sa det var greit, og jeg regner med fastlegen er enig. 

Siden gutten forskjøv søvnen sin i går så sovnet han ikke før 21:45. Da sov han "helt til" seks :rolleyes: Tror rett og slett han ikke har så stort søvnbehov. Barnehagen er imponert over hvor glad og fornøyd han er, selv de dagene jeg informerer om at han står opp halv fem. "Prøv å legg han tidlig", gir jeg beskjed om da. Så har han ikke sovnet før halv tolv likevel :tongue:

Klokka seks er ganske bra for min del, men jeg sitter likevel her og gjesper. Planen min for ferien er å trene to ganger i uka. Det må jeg vel få til. Husker ikke om jeg skreiv det, men nevrologen informerte om at beinskjørhet var en bivirkning av medisinen jeg tar, så styrketrening var viktig. Hvis mannen syter over at han må ha ungene en time alene så får jeg minne han på det. Kan jo alltids trene akkurat når gutten tar en lur. Den luren varer i halvannen time. Sover han lengre så blir det sene kvelder. 

Nå kom jeg nettopp på hvorfor jeg begynte på dette innlegget. Bortsett fra at jeg kjeder meg på venterommet da. Planen i ferien er å venne han av med melk på natta. Gleder meg ikke. Hater å være våken i årevis på natta. Det blir sikkert ikke lett som en plett. Det er to-tre flasker per natt. Har vannet de ut og kuttet ned på mengden, men nå godtar han ikke mindre. 

Men han må jo bare det! Kan ikke holde på sånn i årevis. M ammet til hun var to år. Det gikk greit å slutte. Hun gråt, men jeg holdt henne og sa det var tomt. Han forstår det meste vi sier, men det betyr ikke at han synes det er greit :kjefte: Håper jeg holder ut, og håper han bestemmer seg for å sove likevel. 

Herrefred, nå er det rett før jeg sovner. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillebror er ikke fornøyd med mengden melk han får nå. De to siste nettene har han vært våken et par timer i strekk. Fordelen med det er at han sover til åtte om morgenen da :tongue: Han har ikke vært trist og lei seg, men bare våken liksom. Vil bli bært. Og det er jo litt slitsomt. Jaja. 

Det er ferie, og ferie med småbarn er veldig travelt! Sitter fader ikke et sekund i ro. Akkurat nå spiser jeg en is mens jeg forbereder meg på å rydde i yttergangen. Må gjøre det mens gutten sover. Hans mål for ferien er å hoppe på trampolinen fra morgen til kveld. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...