Gå til innhold

Prøverør 2017


FlyBabe

Anbefalte innlegg

23 minutter siden, sastras skrev:

Gratulerer :hjerte:

Har vært på ultralyd nå og der var det to bankende hjerter :rodmer:

F a n t a s t i s k :nordvesta: 

2 x hurra - Dobbel lykke :hjerte: Gratulerer!

Jeg skal på UL på mandag :sol:

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

14 timer siden, tekjerringa skrev:

Blodprøven viste masse Hcg. Håper det sitter ut og at det blir en nydelig liten tebaby❤

H u r r a :nordvesta:Gratulerer og lykke til fremover :smilyblomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, sastras skrev:

Gratulerer :hjerte:

Har vært på ultralyd nå og der var det to bankende hjerter :rodmer:

Gratulerer så mye, så herlig 💜💜😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, sastras skrev:

Gratulerer :hjerte:

Har vært på ultralyd nå og der var det to bankende hjerter :rodmer:

Åh, hurra! Da var det som vi mistenkte :rodmer: Gratulerer så mye!

Hva tenker du om å få to på en gang? 

Endret av miore
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var den skumle telefonen unnagjort: 4 av 6 var bekreftet fint befruktet (de skulle se an de to siste, men 4 var i alle fall bankers). Jeg fikk time til innsetting på torsdag, så det blir ingen blastocyst på meg denne gangen - det var litt for få egg til at de turte å anbefale det. Håååper det er bra kvalitet på minst ett av dem på torsdag!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da fikk jeg melding fra klinikken. 5 av 5 har utviklet seg til blastocyst, og fryst ned. Så om eggbert ikke vil sitte denne gangen, så har vi noen fine på frys. Men satser på at dette er gullegget, selv om det er et 3-dagers egg som ble satt inn. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, Mammatiljente skrev:

Da fikk jeg melding fra klinikken. 5 av 5 har utviklet seg til blastocyst, og fryst ned. Så om eggbert ikke vil sitte denne gangen, så har vi noen fine på frys. Men satser på at dette er gullegget, selv om det er et 3-dagers egg som ble satt inn. 

WOW, for en fantastisk uttelling :) Det er jo gull å ha i bakhånd! Da er nok det du fikk satt inn av samme gode kvalitet tenker jeg :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 av 16 egg befruktet, det er vel bra? Men er vel ingen garanti.. skal mest trolig få ett satt inn i morgen.. Krysser fingrene!

Anonymkode: 18103...619

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har opplevd å sitte på venterommet, og så kommer det inn noen man kjenner? Ikke noe gøy, det..

Anonymkode: 18103...619

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

11 av 16 egg befruktet, det er vel bra? Men er vel ingen garanti.. skal mest trolig få ett satt inn i morgen.. Krysser fingrene!

Anonymkode: 18103...619

Det er jo kjempe bra :) Masse lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, sastras skrev:

Gratulerer :hjerte:

Har vært på ultralyd nå og der var det to bankende hjerter :rodmer:

Oioioi. GRATULERER! Slike gode nyheter gir håp for oss andre her inne å. Gledelig :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, miore skrev:

Da var den skumle telefonen unnagjort: 4 av 6 var bekreftet fint befruktet (de skulle se an de to siste, men 4 var i alle fall bankers). Jeg fikk time til innsetting på torsdag, så det blir ingen blastocyst på meg denne gangen - det var litt for få egg til at de turte å anbefale det. Håååper det er bra kvalitet på minst ett av dem på torsdag!

Masse lykke til på torsdag!!! :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Mammatiljente skrev:

Da fikk jeg melding fra klinikken. 5 av 5 har utviklet seg til blastocyst, og fryst ned. Så om eggbert ikke vil sitte denne gangen, så har vi noen fine på frys. Men satser på at dette er gullegget, selv om det er et 3-dagers egg som ble satt inn. 

 

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

11 av 16 egg befruktet, det er vel bra? Men er vel ingen garanti.. skal mest trolig få ett satt inn i morgen.. Krysser fingrene!

Anonymkode: 18103...619

Det var jo super uttelling for dere begge to! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

21 timer siden, LillyBe skrev:

Så fantastisk!!! Gratulerer <3

 

20 timer siden, FlyBabe skrev:

Gratulerer :D

 

20 timer siden, Jeey skrev:

Åå så bra!! Gratulerer så mye! 😁🎉🎉

 

11 timer siden, prover87 skrev:

 

 

11 timer siden, miore skrev:

 

 

7 timer siden, sastras skrev:

Gratulerer :hjerte:

Har vært på ultralyd nå og der var det to bankende hjerter :rodmer:

 

7 timer siden, Søskenønske skrev:

H u r r a :nordvesta:Gratulerer og lykke til fremover :smilyblomst:

Tusen takk!❤

Og lykke til sastras. Tenk det. To fine hjerter på en gang💐

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skjer det sså mye her inne at jeg ikke klarer å følge helt med... må bare si Lykke til alle sammen. Det er så mye spennende med oppstart, uttak og innsert. 

Hold motet oppe. Jeg er ikke i mål selv, og mange farer lurer. Vi må bare være positive og holde motet oppe💗

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, Prover14 skrev:

 

Har verken fått beskjed om eller lest noe om at jeg ikke kan leve som normalt mens jeg går på Synarela. Men jeg har også vært måteholden med alkohol.  

Jeg er på dag 15 med spray, ingen bivirkninger (eller, jeg er skikkelig trett om morgenen, men det er jeg alltid uansett, så vet ikke om jeg kan skylde på sprayen:fnise:). Er nesten redd den ikke fungerer som den skal, siden jeg ikke merker noe. Samtidig veldig glad jeg slipper alle plagene mange andre har slitt med!

Første sprøytedag på onsdag denne uken. Veldig spent! Mannen er bortreist denne uken, skulle gjerne hatt litt støtte fra han ved første stikk... Hvor lenge skal du spraye før du begynner med sprøyter @Ønskebarn2017? Store forskjeller ute å går ser det ut til, jeg sprayer i ca 2 uker, mens @Chickenwings85 skal spray i ca fire uker... 

@Prover14 så bra du slipper bivirkninger! Du skal vel på UL/kontroll litt etter sprøytestart så du vil nok fp beskjed om det mot all formodning ikke fungerer, men jeg tror bare det er så individuelt det der. Får du ikke ekkel smak i munnen heller? Jeg er også trett, og skylder det på sprayen! Men har en diagnose i bunn som gjør meg trett så kan være begge deler 😂 jeg skal spraye fra 6.februar til 16. Mars (da er det ul) så får jeg vite tid for uttak da. Trapper ned sprayen ved sprøytestart noe jeg har skjønt er normalt. Synes selv jeg fikk en utrolig lang protokoll, men bare det funker så. Jeg er redd for at jeg får mer bivirkninger på sprøytene fordi sprayen går det såpass greit med, men man vet jo ikke.

Har du sett videoene på nett for hvordan sette sprøyten? Det e ganske gode. Jeg jobber i helsevesenet og er ikke redd for å stikke, heldigvis. (Bare bivirkninger hehe..) så gøy med flere som er i samme løypa! Ønsker deg masse lykke til!! 😁 si ifra hvordan det går med sprøytene 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

6 timer siden, miore skrev:

Da var den skumle telefonen unnagjort: 4 av 6 var bekreftet fint befruktet (de skulle se an de to siste, men 4 var i alle fall bankers). Jeg fikk time til innsetting på torsdag, så det blir ingen blastocyst på meg denne gangen - det var litt for få egg til at de turte å anbefale det. Håååper det er bra kvalitet på minst ett av dem på torsdag!

Krysser fingrene for at det er god kvalitet på eggene! Lykke til på Torsdag!😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

59 minutter siden, tekjerringa skrev:

Nå skjer det sså mye her inne at jeg ikke klarer å følge helt med... må bare si Lykke til alle sammen. Det er så mye spennende med oppstart, uttak og innsert. 

Hold motet oppe. Jeg er ikke i mål selv, og mange farer lurer. Vi må bare være positive og holde motet oppe💗

 

Utrolig spennende 😉 lykke til,og gratulerer ❤

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Noen som har opplevd å sitte på venterommet, og så kommer det inn noen man kjenner? Ikke noe gøy, det..

Anonymkode: 18103...619

Jeg har også tenkt på det, MEN de er jo der i samme "ærend" egentlig ? Så jeg tenker det må være like kleint for dem! 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 13.2.2017 den 21.47, Prover14 skrev:

 

Har verken fått beskjed om eller lest noe om at jeg ikke kan leve som normalt mens jeg går på Synarela. Men jeg har også vært måteholden med alkohol.  

Jeg er på dag 15 med spray, ingen bivirkninger (eller, jeg er skikkelig trett om morgenen, men det er jeg alltid uansett, så vet ikke om jeg kan skylde på sprayen:fnise:). Er nesten redd den ikke fungerer som den skal, siden jeg ikke merker noe. Samtidig veldig glad jeg slipper alle plagene mange andre har slitt med!

Første sprøytedag på onsdag denne uken. Veldig spent! Mannen er bortreist denne uken, skulle gjerne hatt litt støtte fra han ved første stikk... Hvor lenge skal du spraye før du begynner med sprøyter @Ønskebarn2017? Store forskjeller ute å går ser det ut til, jeg sprayer i ca 2 uker, mens @Chickenwings85 skal spray i ca fire uker... 

Bra du slipper bivirkninger på sprayen, og lykke til med første sprøytedag i dag @Prover14. Spent på hvordan det går. Oppdater underveis da :)

Men ja, store forskjeller på hvor lenge vi må bruke spray. Dette er mitt første forsøk så det er mye å sette seg inn i, ikke minst forholde seg til. Det ble nærmest en seremoni i dag når jeg brukte nesesprayen for første gang. Å da regner jeg med at det blir litt av et styr når jeg skal starte med sprøytene :fnise:  Hvilket sykehus holder du og @Ønskebarn2017 til? Dere har sikkert skrevet det før, men umulig å huske alt som blir skrevet i denne tråden her ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...