Gjest Kruttønne Skrevet 9. september 2023 #11541 Del Skrevet 9. september 2023 Colini skrev (1 minutt siden): Jeg tipper dette er begynnelsen på slutten for dette parets levetid i rampelyset. Det er jo lov til å håpe, men de flytter nok nærmere mor og stefar. Så øser de litt over dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rastebenk Skrevet 9. september 2023 #11542 Del Skrevet 9. september 2023 M.H85 skrev (14 timer siden): 32mill? Uten strandlinje🤔🙈 Hvilken by er dette? Østlandet et sted ut i fra dialekt🤔 En norwegian pilot tjener da ikke så mye,kanskje renta tok de. Svimlende sum😱 30 % boligprisøkning på 4 år, ett år inn i en markant boligprisnedgang... Tja... Det virker som ren utopi å få solgt til 34 mill. De har jo pusset opp litt de siste årene ved hjelp av sponsorer, men overhodet ikke i nærheten av å kunne forsvare et slikt prishopp. Hva er gjennomsnittlig kvadratmeterpris på Vollen? 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klump Skrevet 9. september 2023 #11543 Del Skrevet 9. september 2023 Rastebenk skrev (37 minutter siden): 30 % boligprisøkning på 4 år, ett år inn i en markant boligprisnedgang... Tja... Det virker som ren utopi å få solgt til 34 mill. De har jo pusset opp litt de siste årene ved hjelp av sponsorer, men overhodet ikke i nærheten av å kunne forsvare et slikt prishopp. Hva er gjennomsnittlig kvadratmeterpris på Vollen? Vet ikke, men ligger langt unna Oslo og Bærum 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 9. september 2023 #11544 Del Skrevet 9. september 2023 Fikk ikke eldste gutten egen båt i bursdagsgave? Yngste på ca 2 år (jeg husker ikke alderen på guttene) fikk iPhone i kalendergave? Og da eldste var baby og skulle på første overnatting til besteforeldre så kjøpte de toalettmappe fra LV; han kunne jo ikke ha sånn billig-opplegg fra hennes…. iPad til å henge over babysengen i båten i 1-årsgave,, Kanskje det blir nedjustering på gavenivået nå da? Lykke til med å forklare en 5-åring hvorfor han lengre ikke får urealistiske dyre gaver lengre. En 2-åring forstår ikke verdien av gaver, men en 5-åring vil merke forskjellen på en båt og feks Lego Kanskje den artikkelen der Ulrik gikk ut i avisa og klagde over høye strømpriser og at også de måtte knipe inn litt var mere reel enn hva den fremsto. Virket jo ikke særlig sannsynlig at strømprisene var et problem for de da de i samme slengen oppgraderer til en enda større og dyrere båt. Er et ordtak som sier at «fint skal det være selv om halve rumpa henger bar»…..spørs om det har sitter langt inne å vedgå at økte renter og priser også har virket inn på pilotparet sin økonomi og levesett. Selv om Julianne har en rik stefar så vil jeg tro det begrenser seg hvor mye steforeldre pøser ut på stebarna sine. Ulrik kommer fra en helt vanlig familie, og man blir ikke mangemillionær som pilot. Julianne har tatt på seg flere og flere reklameoppdrag, og hun startet også opp igjen Snapchat (der kan man tjene godt på å ha Ads in story) 22 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rastebenk Skrevet 9. september 2023 #11545 Del Skrevet 9. september 2023 skruf skrev (6 minutter siden): Fikk ikke eldste gutten egen båt i bursdagsgave? Yngste på ca 2 år (jeg husker ikke alderen på guttene) fikk iPhone i kalendergave? Og da eldste var baby og skulle på første overnatting til besteforeldre så kjøpte de toalettmappe fra LV; han kunne jo ikke ha sånn billig-opplegg fra hennes…. iPad til å henge over babysengen i båten i 1-årsgave,, Kanskje det blir nedjustering på gavenivået nå da? Lykke til med å forklare en 5-åring hvorfor han lengre ikke får urealistiske dyre gaver lengre. En 2-åring forstår ikke verdien av gaver, men en 5-åring vil merke forskjellen på en båt og feks Lego Kanskje den artikkelen der Ulrik gikk ut i avisa og klagde over høye strømpriser og at også de måtte knipe inn litt var mere reel enn hva den fremsto. Virket jo ikke særlig sannsynlig at strømprisene var et problem for de da de i samme slengen oppgraderer til en enda større og dyrere båt. Er et ordtak som sier at «fint skal det være selv om halve rumpa henger bar»…..spørs om det har sitter langt inne å vedgå at økte renter og priser også har virket inn på pilotparet sin økonomi og levesett. Selv om Julianne har en rik stefar så vil jeg tro det begrenser seg hvor mye steforeldre pøser ut på stebarna sine. Ulrik kommer fra en helt vanlig familie, og man blir ikke mangemillionær som pilot. Julianne har tatt på seg flere og flere reklameoppdrag, og hun startet også opp igjen Snapchat (der kan man tjene godt på å ha Ads in story) Ja det har vært et helt ellevilt luksusliv som har fått de fleste andre influensere til å fremstå som fattiglus. Pilotfrue og pilot kommer sikkert fremdeles til å ha god råd, selv om luksusvilla og luksusyacht ser ut til å måtte vike. Altså, bare båten deres koster jo mer enn huset til fotballfrue 😅 Og der hvor andre influensere har ektemenn som bare lever på influenserkona si, så har jo piloten faktisk en flott utdannelse og jobb. 17 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Justlooking Skrevet 9. september 2023 #11546 Del Skrevet 9. september 2023 Klump skrev (1 time siden): Vet ikke, men ligger langt unna Oslo og Bærum Vollen ligger i Asker som er en dyr nabokommune til Bærum. Men prisen virker likevel for høy. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klump Skrevet 9. september 2023 #11547 Del Skrevet 9. september 2023 Justlooking skrev (54 minutter siden): Vollen ligger i Asker som er en dyr nabokommune til Bærum. Men prisen virker likevel for høy. Vet godt Hvor vollen er. Bor selv i Oslo. Kvadratmeterprisen i Asker er ganske langt fra Bærum øst og Oslo vest der de aller fleste husene i denne prisklassen vanligvis selges. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 9. september 2023 #11548 Del Skrevet 9. september 2023 Klump skrev (5 timer siden): Vet godt Hvor vollen er. Bor selv i Oslo. Kvadratmeterprisen i Asker er ganske langt fra Bærum øst og Oslo vest der de aller fleste husene i denne prisklassen vanligvis selges. Det ligger ett ute i Vollen som ligner på pilotfrue sitt men det er mye mindre og er langt fra den standaren som pilotfrue sitt. Der er prisantydning 17 mill 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LinnHenrikke Skrevet 9. september 2023 #11549 Del Skrevet 9. september 2023 elskersommer skrev (38 minutter siden): Det ligger ett ute i Vollen som ligner på pilotfrue sitt men det er mye mindre og er langt fra den standaren som pilotfrue sitt. Der er prisantydning 17 mill Har et vennepar som bor i Vollen. Huset til Pilotfrue har syk utsikt, men ligger ikke sånn veldig bra til kontra andre boliger. Det finnes masse hus i Vollen som ligger så og si i strandlinja, huset deres ligger i en bratt bakke foran et helt vanlig boligfelt 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Villroses hage Skrevet 9. september 2023 #11550 Del Skrevet 9. september 2023 Eiendommen er flott, men har trafikkstøy fra den sterkt traffikerte Slemmestadveien som går like nedenfor. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
h/k Skrevet 10. september 2023 #11551 Del Skrevet 10. september 2023 Er annonsen ute? Fant den ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iansak Skrevet 10. september 2023 #11552 Del Skrevet 10. september 2023 Huset deres er ikke ute enda. Dette ligger like ved bare litt lengre ned mot veien så pilotfruet huset har mye finere utsikt. https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=315638491 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drizzt Skrevet 10. september 2023 #11553 Del Skrevet 10. september 2023 Rastebenk skrev (22 timer siden): 30 % boligprisøkning på 4 år, ett år inn i en markant boligprisnedgang... Tja... Det virker som ren utopi å få solgt til 34 mill. De har jo pusset opp litt de siste årene ved hjelp av sponsorer, men overhodet ikke i nærheten av å kunne forsvare et slikt prishopp. Hva er gjennomsnittlig kvadratmeterpris på Vollen? Dette er en pris for spesielt interesserte i nedgangstider. Nye eventyr? Det høres ut som at det ble for dyrt å bo i dette huset og det er helt forståelig. Men prisen er helt urealistisk. 9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 10. september 2023 #11554 Del Skrevet 10. september 2023 Drizzt skrev (2 timer siden): Dette er en pris for spesielt interesserte i nedgangstider. Nye eventyr? Det høres ut som at det ble for dyrt å bo i dette huset og det er helt forståelig. Men prisen er helt urealistisk. Men huset det er lagt ut finn kode på over her.. mener du det også er urealistisk? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drizzt Skrevet 10. september 2023 #11555 Del Skrevet 10. september 2023 elskersommer skrev (1 time siden): Men huset det er lagt ut finn kode på over her.. mener du det også er urealistisk? Jeg vet ikke hvordan denne prisen ble satt. Men 10 mil verdistigning på 5 år er latterlig. Likevel - hvis de finner noen som er villig å betale så mye penger for deres hus, vær så god. Men det er en pris for spesielt interesserte med denne beliggenheten. Husk at det hverken er Oslo eller Bærum, men et veldig godt stykke unna litt in the middle of nowhere. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Villroses hage Skrevet 10. september 2023 #11556 Del Skrevet 10. september 2023 1 hour ago, elskersommer said: Men huset det er lagt ut finn kode på over her.. mener du det også er urealistisk? Det er det bare markedet som kan svare på. Dette huset er splitter nytt og har super utsikt, men har også trafikkstøy, og ligger på "feil" side av hovedveien i forhold til sjøen. Jeg bor i nærheten og følger nøye med på boligprisene. De varierer voldsomt i området. Alt avhenger av å tiltrekke riktige kjøpere. Etter min mening er begge overprisede, da de ikke ligger ved sjøen, og markedet er "nervøst". Finner bedre objekter i dette prissjiktet og lavere. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 10. september 2023 #11557 Del Skrevet 10. september 2023 Drizzt skrev (2 minutter siden): Jeg vet ikke hvordan denne prisen ble satt. Men 10 mil verdistigning på 5 år er latterlig. Likevel - hvis de finner noen som er villig å betale så mye penger for deres hus, vær så god. Men det er en pris for spesielt interesserte med denne beliggenheten. Husk at det hverken er Oslo eller Bærum, men et veldig godt stykke unna litt in the middle of nowhere. Fordelen med vollen er att det går ferje om man. Jobber i Oslo sentrum. Å ja det er helt klart for spessielt inntreserte. Men hadde jeg hatt råd til 26 mill for det som det er linket til over her så hadde jeg spyttet i noen mill til og kjøpt det til pilotfrue. Ett mye finere hus synes nå jeg.. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drizzt Skrevet 10. september 2023 #11558 Del Skrevet 10. september 2023 elskersommer skrev (18 minutter siden): Fordelen med vollen er att det går ferje om man. Jobber i Oslo sentrum. Å ja det er helt klart for spessielt inntreserte. Men hadde jeg hatt råd til 26 mill for det som det er linket til over her så hadde jeg spyttet i noen mill til og kjøpt det til pilotfrue. Ett mye finere hus synes nå jeg.. Jeg ville ikke betalt hverken 26 mil, eller 32 mil for en enebolig i Vollen. Beliggenheten er feil. 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felis Skrevet 10. september 2023 #11559 Del Skrevet 10. september 2023 Jeg synes det er pussig at de skal selge båten, siden begge skryter så veldig av båtlivet. Båten de har er noe av det ypperste man kan få, så det er vanskelig å tenke seg at de skal oppgradere. Det må jo være kjipt å nedgradere igjen, når man har gått fra Bavaria til Princess... Båten deres ser forøvrig ikke ut til å være registrert i skipsregisteret, det er spesielt, og kan komplisere salg. Den kan ikke belånes, noe som er forholdsvis vanlig å gjøre i den prisklassen. https://www.facebook.com/groups/557643347946594/user/509556834/ 8 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Consita Skrevet 10. september 2023 #11560 Del Skrevet 10. september 2023 Drizzt skrev (30 minutter siden): Jeg ville ikke betalt hverken 26 mil, eller 32 mil for en enebolig i Vollen. Beliggenheten er feil. Deg om det. Så lenge det går ferge hadde jeg gladelig kjøpt. Elsker sjøutsikt og flott funkis. Bor i nærheten og nydelig sted. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå