Gå til innhold

Pilotfrue


Puny

Anbefalte innlegg

Hun vil nå 100 000 følgere på Instagram i løpet av året. Tror hun er over sin topp i bloggverdenen nå, dessverre.. 

Endret av Jordbærogfløte
  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Hippijijije
21 timer siden, Jordbærogfløte skrev:

Hun vil nå 100 000 følgere på Instagram i løpet av året. Tror hun er over sin topp i bloggverdenen nå, dessverre.. 

Jeg er imponert over at hun fortsatt er på topp... Men det spørs hvor lenge. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Hippijijije skrev:

Jeg er imponert over at hun fortsatt er på topp... Men det spørs hvor lenge. 

Ja, sikkert mye pga podkasten nå.. Nyhetsverdien med nytt hus, båt, reise og baby er over (for en stund?).

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis hun vil ha et sekssifret antall følgere på insta for å overleve på reklame er det både kynisk og trist.. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, nå får hun gi seg med de billigproduktene av en «velværeserie», inkludert DW-klokker og Nelly-klær...

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det blir jo så lite troverdig når det samme ordlyden går igjen og igjen.. «Se på denne lekre reimen», «du får en reim på kjøpet» og «jeg har fått lov til å gi deg hele 15 % rabatt på kjøpet».. Da kjøper jeg mye heller klokker av svette og plagsomme strandselgere, og det sier sitt! 😂

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, Jordbærogfløte skrev:

Det blir jo så lite troverdig når det samme ordlyden går igjen og igjen.. «Se på denne lekre reimen», «du får en reim på kjøpet» og «jeg har fått lov til å gi deg hele 15 % rabatt på kjøpet».. Da kjøper jeg mye heller klokker av svette og plagsomme strandselgere, og det sier sitt! 😂

Enig med deg 😊 Tror ikke på noe av det bloggere reklamerer for, heller motsatt. Får helt avsmak for produktet. Misliker reklame generelt og bytter raskt kanal på TV og radio når den dukker opp.

Tror influencerne vil slite om utviklingen fortsetter med at folk blir mer miljøbevisste og slutter å handle ting de ikke trenger feks. 

 

 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Justlooking skrev:

Enig med deg 😊 Tror ikke på noe av det bloggere reklamerer for, heller motsatt. Får helt avsmak for produktet. Misliker reklame generelt og bytter raskt kanal på TV og radio når den dukker opp.

Tror influencerne vil slite om utviklingen fortsetter med at folk blir mer miljøbevisste og slutter å handle ting de ikke trenger feks. 

 

 

Samme her! Ser knapt på linjært TV (er det ikke det det heter?) pga all støyende og anmasende reklame som dukker opp. Det må tas i bruk sterkere virkemidler for at folk skal bite på for nå er det reklame i alle kanaler. Blant annet nakenhet, sex og debatter/krangling på TV må til for å bli lagt merke til. Før var det i hovedsak reklame på TV, radio og på bussen. Nå er det på ALLE tenkelige og utenkelige plattformer..

Ja, miljøbevisstheten trår nok sterkere frem i folk nå i tiden som kommer. Veldig god og viktig tendens! 

Endret av Jordbærogfløte
  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sukk. Ungdommen demonstrerer for at vi må gjøre noe med klimakrisen. PF pusher «babyhud» i engangsbegre. 

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, hvis ikke LV kostet en god del hadde det ikke vært interessant... Jeg synes østfolddialekt (måten de uttaler l’en på skjærer i ørene), grilldress og crocs er harry 😂 De to sistnevnte blir nok ikke å se på bilder i den familien..

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 24.3.2019 den 20.07, Macimba skrev:

Disse DW- klokkene bloggerne reklamer for er jeg så lei av å se. Alle bloggere reklamerer for dem. 

Enig. Det har vært DW-overload hos nesten alle influencerne i åresvis nå. Er så lei de klokkene det er helt utenkelig å kjøpe en. 

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun måtte «liksom» understreke at hun hadde joggesko av merket Balenciaga på seg i det siste blogginnlegget 😂 Det hadde jeg ikke gjettet om hun ikke hadde nevnt det, for å si det sånn. Og hvis man ser nøye etter kan man skimte en logo av samme merket på rumpetaska over brystet.. Hele antrekket er «harry» satt sammen, synes jeg. Da hjelper det ikke med klær og tilbehør til flerfoldige tusen.

Endret av Jordbærogfløte
  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

spm. 

Hva gjør de dersom de kræsjer båten og havner utfor selv.. Kommer gutten deres til å flyte rundt i sin nye vest da, mens foreldrene drukner? Eller er det meningen at han skal redde de?  Bare spør..

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Macimba
11 minutter siden, galmamma skrev:

spm. 

Hva gjør de dersom de kræsjer båten og havner utfor selv.. Kommer gutten deres til å flyte rundt i sin nye vest da, mens foreldrene drukner? Eller er det meningen at han skal redde de?  Bare spør..

Etter min mening er det hodeløst å ikke ha vest på seg når man har en baby med seg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dævendøtte
1 time siden, galmamma skrev:

spm. 

Hva gjør de dersom de kræsjer båten og havner utfor selv.. Kommer gutten deres til å flyte rundt i sin nye vest da, mens foreldrene drukner? Eller er det meningen at han skal redde de?  Bare spør..

Har du vært på sjøen i en 40-50 fots ny båt? Ingen bruker redningsvest der, bortsett fra om du beveger deg foran på baugen eller rundt båten i fart. Og ja, kræsjer de båten og havner utfor selv, så kan det hende at de drukner mens ungen flyter, men regner med at de kjører fornuftig. Sånne båter kræsjer sjelden, i så fall er det gjerne om natten og i fylla. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nicecar
7 timer siden, Jordbærogfløte skrev:

Hun måtte «liksom» understreke at hun hadde joggesko av merket Balenciaga på seg i det siste blogginnlegget 😂 Det hadde jeg ikke gjettet om hun ikke hadde nevnt det, for å si det sånn. Og hvis man ser nøye etter kan man skimte en logo av samme merket på rumpetaska over brystet.. Hele antrekket er «harry» satt sammen, synes jeg. Da hjelper det ikke med klær og tilbehør til flerfoldige tusen.

Hele stilen hennes er krise. Klærne ser ofte altfor store ut og det er alltid mismatch i det hun har på seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...