Gå til innhold

Pilotfrue


Puny

Anbefalte innlegg

2 timer siden, J.. skrev:

Hvorfor diskutere utseende hennes?

Og da spesielt i negativ forstand?

Helt meningsløst.

Enig til en viss grad. Men håret, ansiktet og alt det der er faktisk en del av bedriften. Hun tjenes masse penger på reklame for maybeaty og extensions, sponsa frisørtimer osv. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

32 minutter siden, Cati skrev:

Enig til en viss grad. Men håret, ansiktet og alt det der er faktisk en del av bedriften. Hun tjenes masse penger på reklame for maybeaty og extensions, sponsa frisørtimer osv. 

Da kan man vel heller diskutere vedkommende som sponser henne/selve produktet som sponses,ikke om det gjør henne penere eller styggere.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer på hvorfor pilotmannen har gjort instakontoen sin privat?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Jordbærogfløte skrev:

Jeg lurer på hvorfor pilotmannen har gjort instakontoen sin privat?

Ikke la oss spekulere i det. Men for meg ser den ikke privat ut.

Endret av terteskjell
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, terteskjell skrev:

Ikke la oss spekulere i det

Grunnen til at jeg skriver det er at han tidligere har lukket IG-kontoen sin for så å åpne den igjen. Han er jo med i rampelysgamet han også, så det tror jeg er innafor å stille spørsmål om.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Jordbærogfløte skrev:

Grunnen til at jeg skriver det er at han tidligere har lukket IG-kontoen sin for så å åpne den igjen. Han er jo med i rampelysgamet han også, så det tror jeg er innafor å stille spørsmål om.

Jeg aner ikke for har ikke Instagram. Men gikk inn nå og for meg er den privat. Man må antagelig følge?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er den ikke privat når den er lukket da? Da må han godkjenne folk før de får følge ham?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, Cati skrev:

Enig til en viss grad. Men håret, ansiktet og alt det der er faktisk en del av bedriften. Hun tjenes masse penger på reklame for maybeaty og extensions, sponsa frisørtimer osv. 

Da kan man diskutere de tingene da, ikke utseende hennes. Det å skrive at hun ikke er pen er ikke konstruktiv kritikk, uansett hvordan man vrir og vender på det. 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rettfralevra

I min omgangskrets er vi omringet av «fattige», middelklasse, rike og nyrike. Vi har en åpen dialog og har massevis av selvironi.

Pilot & Pilotfrue ble et samtaletema ved gårsdagens sosiale happening i vår gjeng.

Jeg har ingen formening om deres økonomiske status, meeen deres over eksponering av livsstil og branding av merkevarer gjør hele dere liv til en farsott som jeg glatt kunne laget en TV serie av (og det uten noen form for produksjonsbakgrunn).

Vi ble i går enige, vi og vårt nettverk, om at visst noen skulle legge ut tilsvarende opp hipet livsstil så skulke vi gode venner rundt si i fra, pronto.

Så mitt spørsmål: hvor er Pilot & Pilotfrues venner ???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nicecar
6 timer siden, Jordbærogfløte skrev:

Jeg lurer på hvorfor pilotmannen har gjort instakontoen sin privat?

Han er vel desperat etter å få flere følgere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nicecar
3 timer siden, Birdo skrev:

Da kan man diskutere de tingene da, ikke utseende hennes. Det å skrive at hun ikke er pen er ikke konstruktiv kritikk, uansett hvordan man vrir og vender på det. 

Det er vel ingen som skrev at hun var stygg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 timer siden, Jordbærogfløte skrev:

Synes dere at podkasten er interessant?

Ikke interessant i det hele tatt! Har hørt noen episoder, av nysgjerrighet, og fordi jeg sluker podkaster mens jeg trener. 

Selve Pilotfrue er veldig stille, virker som hun kommer til kort, hun har lite å bidra med i forhold til de to andre. Hun fremstår veldig lite reflektert, og kommer bare med korte innspill som oftest handler om skryt av hennes og Ulriks luksusliv. Hun er veldig overfladisk og materialist, og bryter ofte inn med en nervøs latter. Kaja virker mest fornuftig, er en sympatisk sykepleier som lever et normalt liv på bakkeplan. Desiree snakker veldig mye, høres veldig blond og ganske enkel ut, men hun er samtidig veltalende og trivelig. Julianne får mye gratis her. Det er de to venninnene som bærer podden. Hun er ikke kjapp nok, og ender opp med å bare knise av det de andre sier. Når hun først snakker så er det med babystemme, har lagt merke til at hun gjør det i samtale med Ulrik og, skjønner ikke greia? 

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, nicecar skrev:

Det er vel ingen som skrev at hun var stygg. 

Det skrev jeg heller ikke, jeg skrev ikke pen. 👇🏻

På 30.3.2019 den 15.27, nicecar skrev:

Hun er helt ok. Ikke noe spesielt pen.

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hører på poden og synes Julianne høres trivelig ut. Synes det er positivt at hun er så åpen om prøverør.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

7 timer siden, Birdo skrev:

Da kan man diskutere de tingene da, ikke utseende hennes. Det å skrive at hun ikke er pen er ikke konstruktiv kritikk, uansett hvordan man vrir og vender på det. 

Ingen har skrevet at hun er stygg, vet ikke hvor du tar det fra. Jeg er bare ikke med på det hypet er om at hun er så vakker-for meg er hun helt ordinær og gjennomsnittlig. Er det feil å være ordinær nå???

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, Cati skrev:

Ingen har skrevet at hun er stygg, vet ikke hvor du tar det fra. Jeg er bare ikke med på det hypet er om at hun er så vakker-for meg er hun helt ordinær og gjennomsnittlig. Er det feil å være ordinær nå???

Igjen, jeg skriver ikke ordet stygg noe sted. Som jeg siterte rett over her så var det en som skrev at hun ikke var noe spesielt pen og det er en unødvendig kommentar. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nicecar
1 time siden, Birdo skrev:

Det skrev jeg heller ikke, jeg skrev ikke pen. 👇🏻

 

Er du blind? Hvor har jeg skrevet at hun er stygg? Å være helt alminnelig dvs. Helt ok er ikke synonymt med å være stygg - lær deg forskjellen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutter siden, nicecar skrev:

Er du blind? Hvor har jeg skrevet at hun er stygg? Å være helt alminnelig dvs. Helt ok er ikke synonymt med å være stygg - lær deg forskjellen.

Siste gang jeg gidder å skrive det; jeg har ikke skrevet noe sted at noen har skrevet stygg. Jeg skrev at det ikke er greit å diskutere utseende og at det ikke er greit å skrive at folk ikke er pene, og det var det du skrev. 

Endret av Birdo
La til uthevet skrift.
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...