Gå til innhold

Pilotfrue


Puny

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

37 minutter siden, hundeeier skrev:

Hvorfor i alle dager skal de vise bilder av lille og video når det gjelder å sove på eget rom? 

Og hun sa at de ikke skulle eksponere ham så mye?...

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, nicecar skrev:

Mamsen og papsen.

Hva i all verden er det som er galt med det?

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Macimba
På 7.4.2019 den 1.27, nicecar skrev:

Mamsen og papsen.

Jeg synes ikke det er rart å si i det hele tatt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes bare det er koselig å si «mamsen og papsen». Det er langt rarere at de lar gutten som ikke har fylt ett år en gang stirre på et nettbrett.

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Jordbærogfløte skrev:

Synes bare det er koselig å si «mamsen og papsen». Det er langt rarere at de lar gutten som ikke har fylt ett år en gang stirre på et nettbrett.

Enig. Mamsen og pappsen er bare koselig. Jeg stiller også spørsmål om nettbrettet og blant annet disse små snuttene fra de skal sove. Hva er poenget?

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Macimba

Jeg synes også det er merkelig at de lar en baby se tv slik som denne har gjort hele tiden, og at nettbrett skal monteres sånn at han kan se når han er i båten også. Det er snakk om å allerede nå å gjøre barnet skjemavhengig. 

Han får nok snart sin først iphone, og klokke slik at de kan følge bevegelsene hans. Det har flere av bloggernes barn, selv om de er med foreldre eller i barnehagebele tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Macimba skrev:

Jeg synes også det er merkelig at de lar en baby se tv slik som denne har gjort hele tiden, og at nettbrett skal monteres sånn at han kan se når han er i båten også. Det er snakk om å allerede nå å gjøre barnet skjemavhengig. 

Han får nok snart sin først iphone, og klokke slik at de kan følge bevegelsene hans. Det har flere av bloggernes barn, selv om de er med foreldre eller i barnehagebele tiden.

Barn idag er jo ikke annet en voksenstyrt. Gud forby om de skulle klatre i ei bukse. Da ser de vel det på klokken og roper dem inn. 🥺

bare vent, verden kommer til og ha flere psykotiske borgere en «friske» til slutt, pga all denne skjermtiden. Uansett hvor mye foreldrekontroll de har klarer de ikke spore opp ALT barna ser på, ei heller hva som foregår i tankemønsteret til barna når de ser på «dumbo som kan fly over befolkning på sirkus» (eneste jeg kom på). Hvor ble det av de koselige programmene, noddy, friminutt, franklin etc. 

Ungen til pilotfrue blir ikke noe annerledes den heller. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

55 minutter siden, Anonym1990. skrev:

Barn idag er jo ikke annet en voksenstyrt. Gud forby om de skulle klatre i ei bukse. Da ser de vel det på klokken og roper dem inn. 🥺

bare vent, verden kommer til og ha flere psykotiske borgere en «friske» til slutt, pga all denne skjermtiden. Uansett hvor mye foreldrekontroll de har klarer de ikke spore opp ALT barna ser på, ei heller hva som foregår i tankemønsteret til barna når de ser på «dumbo som kan fly over befolkning på sirkus» (eneste jeg kom på). Hvor ble det av de koselige programmene, noddy, friminutt, franklin etc. 

Ungen til pilotfrue blir ikke noe annerledes den heller. 

Enig med mye av kritikken som blir gitt i denne tråden, men kom igjen. Har du forsket på det siden du kan fortelle at vi får flere psykotiske borgere enn friske fremover? Det er er helt OK å kritisere skjermbruk men vi vet ingenting om disse barna blir psykotiske eller «friske» Som du så fint skriver. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nicecar

Jeg klarer ikke å ta flyfrua seriøst når hun hevder at hun er enig i at man må begrense skjermbruk mtp småbarn samtidig som hun abonnerer på en Disneykanal til poden og nylig har fikset en iPad klar til han i den nye båten - det er som om hun ser forbi kritikken men vil gi inntrykk av at hun tar den til seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun skriver i blogginnlegg i går at hun tullet om iPaden...

og at hun ikke skal bruke SoMe etter klokken 16.00 for heller å fokusere på familien sin i de timene på ettermiddagen - om hun gjennomfører det, er det flott!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nicecar
12 timer siden, konkelimonke skrev:

Tviler jeg sterkt på men... 

hun har jo selv sagt at «livet» virkelig kom kræsjende nå. Da mini ble født. 

Hu Er vel som andre, slite, lei og tyr til lette løsninger. Hu er jo «alenemamma» mange dager om gangen. 

Vel, de fleste alenemammaer får ikke rydde-/vaskehjelp og folk som kommer å henter skittentøyet deres for å vaske det og deretter levere det hjem igjen 1-2 ganger i uken. Så nei, hun er ikke i nærheten av å ha det like tøft og knapt om tiden som de fleste andre alenemammaene der ute.

Edit: glemte å tilføye at hun i perioder bestiller måltider for en hel uke hjem som blir levert på døra.

Endret av nicecar
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvis man ikke vil høre om snakk om mensen er det bare å holde seg unna siste podepisode. Ja, mensen er naturlig, men her ble det altfor mye av «det gode».. Makan! Flere som har hørt episoden?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.4.2019 den 13.15, Jordbærogfløte skrev:

Hvis man ikke vil høre om snakk om mensen er det bare å holde seg unna siste podepisode. Ja, mensen er naturlig, men her ble det altfor mye av «det gode».. Makan! Flere som har hørt episoden?

Ja, jeg har hørt den. I motsetning til deg så synes jeg denne episoden var utleverende men på en bra måte. Det er ikke alle som snakker naturlig om mensen til familie eller venner, og da sitter man der alene med tankene. Den episoden hadde den 13-år-gamle-meg likt veldig godt som fersk tenåring😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, acna skrev:

Ja, jeg har hørt den. I motsetning til deg så synes jeg denne episoden var utleverende men på en bra måte. Det er ikke alle som snakker naturlig om mensen til familie eller venner, og da sitter man der alene med tankene. Den episoden hadde den 13-år-gamle-meg likt veldig godt som fersk tenåring😊

Ja, for all del. Jeg hadde nok også likt å høre den som 12-åring. Jeg håper og tror at unge jenter hører på den episoden. De er gjerne lett påvirkelige og sårbare ingen alderen, og da kan det være fint å lytte til jenter som har levd med mensen i mange år. Jeg likte ikke at Julianne sa at hun ønsket at de to andre skulle drikke seg fulle med henne når hun fyller år.. Det som er veldig positivt er at de sa mot slutten av episoden at de skal samle inn penger til et prosjekt som gjelder jenter/kvinner. Tommel opp for det 👍🏻

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...