Gå til innhold

Pilotfrue


Puny

Anbefalte innlegg

Gjest nicecar
33 minutter siden, Birdo skrev:

Siste gang jeg gidder å skrive det; jeg har ikke skrevet noe sted at noen har skrevet stygg. Jeg skrev at det ikke er greit å diskutere utseende og at det ikke er greit å skrive at folk ikke er pene, og det var det du skrev. 

Da får du lære deg å forstå forskjellen på «ikke spesielt pen» og «ikke pen». 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 timer siden, nicecar skrev:

Er du blind? Hvor har jeg skrevet at hun er stygg? Å være helt alminnelig dvs. Helt ok er ikke synonymt med å være stygg - lær deg forskjellen.

Altså,jeg, ikke @Birdo ,brukte ordet "styggere" da det jo er dit du ville med at div produkter ihvertfall ikke gjør henne penere.

Men folk gir vel en god dag i hvem du synes er slående vakker eller ikke,eller hvem jeg tenker det samme om,for den saks skyld.

Lets move on.

Endret av J..
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, nicecar skrev:

Da får du lære deg å forstå forskjellen på «ikke spesielt pen» og «ikke pen». 

Evt så kan du lære deg å ikke diskutere utseende til andre😊

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sansol
3 minutter siden, Birdo skrev:

Evt så kan du lære deg å ikke diskutere utseende til andre😊

Hallelujah! 👏

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nicecar
2 timer siden, Birdo skrev:

Evt så kan du lære deg å ikke diskutere utseende til andre😊

Jeg diskuterte ikke, men svarte på et annet innlegg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det blir for mye posering og visning av det materielle, av alt de har. Det blir for overfladisk og kjedelig for meg.  Trenger litt engasjerende innhold og noe som interesserer, glemmer rett og slett denne bloggen 😊

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Macimba

Det er nesten mer spennende å se maling tørke enn å lese den bloggen.

Hvor lenge kan en blogg overleve med så platt innhold, og reklame for ansiktsmasker.?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Macimba skrev:

Det er nesten mer spennende å se maling tørke enn å lese den bloggen.

Hvor lenge kan en blogg overleve med så platt innhold, og reklame for ansiktsmasker.?

Dette lurer jeg også på. 

Bloggen er blitt utrolig kjedelig nå. Forsåvidt ikke rart, er hjemme i permisjon selv og skulle jeg blogget hadde det blitt kjedelig og. Likevel syns jeg det er rart hun har så lite å komme med, virker som hun gjør utrolig mye mer iløpet av en uke enn jeg gjør 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Både bloggen og podcasten dyrker det overfladiske, materialistiske og (for min del) uviktige. Føler at å oppsøke noen av delene er å aktivt søke etter å miste hjerneceller. Hørte de tre første podcastepisodene eller noe, fordi jeg ble sengeliggende med influensa i ti dager (liker ikke egentlig den sjangeren, men hadde hørt det meste annet jeg fant av interesse). Følte hovedsaklig det var mimring tilbake til glansdagene på vgs når de gikk i "juicy" joggedress og bleket og strittet håret. Er det jeg husker fra lytteopplevelsen. Det og masse knising over ting jeg ikke fant morsomt i det hele tatt. Rart å tenke at meg og pilotfruen er jevngamle.

Endret av lenebu
  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med dere over her.. Også den DW- klokka da... 15 % rabatt og reim med på kjøpet.. 😌

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nicecar
2 timer siden, konkelimonke skrev:

Hvorfor må hun ta buss/trikk om hun har to biler? 

Får hun ikke låne bilen lenger siden u kjefta på hu pp bloggerne? 

Sikkert fordi det er et pes å finne parkeringsplass i Oslo nå som de fleste i sentrum er fjernet, og hun har med et lite barn i tillegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lagerbestilling

Jeg syns det siste innlegget hennes var fint. Om at hun har dårlig samvittighet fordi hun var glad når mensen kom tilbake. Fordi hun har vært ufrivillig barnløs og ikke vil fremstå som lykkelig over å ikke være gravid igjen. Jeg syns hun forklarte det så fint. Det er hyggelig med innlegg som ikke omhandler barn, mann eller reklame. Håper de kan fase ut gubben og barnet hennes og å la bloggen gå tilbake til å handle om henne. For jeg har ingen interesse av barnet (fordi barnet har rett på privatliv) eller mannen hennes (fordi han virker så kontrollerende og klysete), jeg vil jo vite om Julianne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 hours ago, Lagerbestilling said:

Jeg syns det siste innlegget hennes var fint. Om at hun har dårlig samvittighet fordi hun var glad når mensen kom tilbake. Fordi hun har vært ufrivillig barnløs og ikke vil fremstå som lykkelig over å ikke være gravid igjen. Jeg syns hun forklarte det så fint. Det er hyggelig med innlegg som ikke omhandler barn, mann eller reklame. Håper de kan fase ut gubben og barnet hennes og å la bloggen gå tilbake til å handle om henne. For jeg har ingen interesse av barnet (fordi barnet har rett på privatliv) eller mannen hennes (fordi han virker så kontrollerende og klysete), jeg vil jo vite om Julianne.

Det var en fin kommentar - jeg håper hun leser dette og skjønner hva det er folk vil lese om på bloggen. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er noe usikker på om det er så mye mer spennende å finne ut om Julianne, det meste er nok delt som prøver og gravid. Når det ee sagt slår hun meg fortsatt som den bloggeren - kanskje en av få- som har et virkelig godt liv og er lykkelig. Mange reagerer når hun sier at de endelig er en ekte familie, men jeg syns bare det er koselig. det var liksom drømmen hennes og det var trivelig å følge med henne på reisen dit

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med tanke på at det er hennes liv hennes blogg bør handle om kunne det vært en idé å ikke kalle den »pilotfrue» mer som henspeiler ektemannens yrkestittel. Både «fotballfrue» og «komikerfrue» er, og burde vært historie for å ta et eksempel. 

Endret av Jordbærogfløte
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

4 minutter siden, Jordbærogfløte skrev:

Med tanke på at det er hennes liv hennes blogg bør handle om kunne det vært en idé å ikke kalle den »pilotfrue» mer som henspeiler ektemannens yrkestittel. Både «fotballfrue» og «komikerfrue» er, og burde vært historie for å ta et eksempel. 

Å titulere seg hovedsakelig som noens frue er jo unektelig ikke helt i tidens ånd, for å si det sånn... De er da vel mer enn som så? En del bloggere (i alle fall internasjonalt) beholder sin egen identitet selv etter de gifter seg.

Ellers synes jeg det er en uting å kategorisere noens utseende som pen/mindre pen. Julianne har et unikt utseende, jeg hadde kjent henne igjen overalt. Beauty - eye - beholder.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, frk.Helene Hare skrev:

Å titulere seg hovedsakelig som noens frue er jo unektelig ikke helt i tidens ånd, for å si det sånn... De er da vel mer enn som så? En del bloggere (i alle fall internasjonalt) beholder sin egen identitet selv etter de gifter seg.

Ellers synes jeg det er en uting å kategorisere noens utseende som pen/mindre pen. Julianne har et unikt utseende, jeg hadde kjent henne igjen overalt. Beauty - eye - beholder.

Nei, det er ikke i tidens ånd, nei. Sier meg enig i det.

Når det gjelder hennes utseende; nå omtaler jo du det også..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Jordbærogfløte skrev:

Når det gjelder hennes utseende; nå omtaler jo du det også..

Det stemmer. Personlig liker jeg Juliannes utseende. Om hun er pen eller ei handler om å måle henne opp mot en ekstremt snever standard. Piloten synes hun er pen, jeg synes hun er pen - det er mange som synes hun er pen.

Poenget er at det vil som regel alltid være noen som synes vi er pene, fordi å «være pen» ikke er en fysisk attributt.

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, frk.Helene Hare skrev:

Det stemmer. Personlig liker jeg Juliannes utseende. Om hun er pen eller ei handler om å måle henne opp mot en ekstremt snever standard. Piloten synes hun er pen, jeg synes hun er pen - det er mange som synes hun er pen.

Poenget er at det vil som regel alltid være noen som synes vi er pene, fordi å «være pen» ikke er en fysisk attributt.

 

Forstod mer av det du mente nå. Godt poeng! 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...