Gå til innhold

Pilotfrue


Puny

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

16 timer siden, konkelimonke skrev:

Digger han liker å filme at han har to do’er 😂 

 

De har vel ikke bide i leiligheten med villapreg 😂

Hva mener du? De har da villa de😐

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, Nicco skrev:

Hva mener du? De har da villa de😐

Feil tråd, kanskje...??

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ukens pod var bra, men litt vel mye «sånn» og «bare». Jeg føler at jeg hører på en fjortistrio. Tror de kan slappe av angående «trettikrisa» når de prater slik de gjør. Jeg synes podden kommer seg angående innholdet, de varier temaene bedre nå. Alle får slippe til med sine historier slik at ikke Julianne får større plass en de andre to.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri sett noe sånt plagg som den buksa hun var iført da hun var på kafé med den ene podcast-venninnen. Jeg trodd helt ærlig at det var en søppelsekk hun hadde på seg ..!

Jeg skal være den første til å innrømme at jeg ikke er så oppdatert på mote lenger, men noe sånt har jeg som sagt virkelig ikke sett før. Har sett tights-variant. Er søppelsekkutgaven på moten nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, ti10 skrev:

Har aldri sett noe sånt plagg som den buksa hun var iført da hun var på kafé med den ene podcast-venninnen. Jeg trodd helt ærlig at det var en søppelsekk hun hadde på seg ..!

Jeg skal være den første til å innrømme at jeg ikke er så oppdatert på mote lenger, men noe sånt har jeg som sagt virkelig ikke sett før. Har sett tights-variant. Er søppelsekkutgaven på moten nå?

Ok.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun skriver at hun drikker lettbrus fremfor vanlig brus. Jeg vet ikke om det er noe bedre.. Aspartam er kjent som rottegift. Selv om det skal store mengder til for at det skal gå alvorlig utover helsen, er tanken ikke god. Det er «waist» det, Pilotfrue.. 

https://pilotfrue.blogg.no/ukens-sporsmal-svar-3.html

Synes hun svarer arrogant på enkelte spørsmål. Kanskje unge jenter stiller noen av dem, og så får de mugne svar tilbake. Selv tar mannen min nettene med datteren vår slik at vi har fått avvennet henne med nattammingen. Ikke så uvanlig, vil jeg tro..

Endret av Jordbærogfløte
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, Jordbærogfløte skrev:

Hun skriver at hun drikker lettbrus fremfor vanlig brus. Jeg vet ikke om det er noe bedre.. Aspartam er kjent som rottegift. Selv om det skal store mengder til for at det skal gå alvorlig utover helsen, er tanken ikke god. Det er «waist» det, Pilotfrue.. 

https://pilotfrue.blogg.no/ukens-sporsmal-svar-3.html

Synes hun svarer arrogant på enkelte spørsmål. Kanskje unge jenter stiller noen av dem, og så får de mugne svar tilbake. Selv tar mannen min nettene med datteren vår slik at vi har fått avvennet henne med nattammingen. Ikke så uvanlig, vil jeg tro..

At aspartam er farlig er en myte. Det ble avkreftet for en god stund siden.

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Mariángel skrev:

At aspartam er farlig er en myte. Det ble avkreftet for en god stund siden.

Det stoffet er uansett ikke direkte sunt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, veskefab skrev:

Båt på 49 fot. Hvor får de penger fra

49 fot? Større en de hadde sist da. Å reklamere for ansiktsmasker gir avkastning! 😂

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Jordbærogfløte skrev:

Det stoffet er uansett ikke direkte sunt...

Du antyder i innlegget at det er bedre med sukker-brus enn lett-brus. Aspartam er bedre enn masse raffinert sukker.

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Jordbærogfløte skrev:

Det stoffet er uansett ikke direkte sunt...

Det er ikke sunt å drikke vanlig brus med xxxxx gram sukker i heller.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Macimba
25 minutter siden, veskefab skrev:

Båt på 49 fot. Hvor får de penger fra

En ting sier seg selv, og det er at hennes og hans lønn ikke kan dekke det de går til anskaffelse av. Lønnene dekker ikke to nye biler, kjempedyrt hus og svær båt. Jeg vet jo ikke,  en antar at noen har spyttet i en slump penger.

Vi har noen i omgangskretsen der han tjener 4,5 mill og hun 1 mill, og de hadde aldri hatt økonomi til alt dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, J.. skrev:

Det er ikke sunt å drikke vanlig brus med xxxxx gram sukker i heller.

Slik kan diskusjonen fortsette... Tror ikke noen av delene er sunt. Dessuten er ikke mye kullsyre bra for kroppen..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Akkurat nå, Jordbærogfløte skrev:

Slik kan diskusjonen fortsette... Tror ikke noen av delene er sunt. Dessuten er ikke mye kullsyre bra for kroppen..

Er ikke mye som er verken sunt eller bra,men folk får da ha i seg det de selv vil.

Case closed.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Mariángel skrev:

Du antyder i innlegget at det er bedre med sukker-brus enn lett-brus. Aspartam er bedre enn masse raffinert sukker.

Vel, vel.. Tror ikke noen av delene er bra i store mengder...

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, J.. skrev:

Er ikke mye som er verken sunt eller bra,men folk får da ha i seg det de selv vil.

Case closed.

Ikke sant? Tilbake til fruen..

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...