Gå til innhold

Pilotfrue


Puny

Anbefalte innlegg

19 minutter siden, Bacon2015 skrev:

Syntes det blir litt tafatt med de videoene fra business class... nesten litt søtt at de er så stolte 😂Jeg reiser ofte med business i jobb og de aller fleste jeg kjenner har flydd business på et eller annet tidspunkt. Ingenting å skryte av.

Tenkt så trist at det eneste du har å vise til er at du flyr business😏

Det der er jo ikke business, det er firstclass. Og jeg kommer nok aldri til å ha råd til å oppleve noe sånt, tror ikke det representerer hvermansen heller. Et sånt sete koster jo det tredobbelte av hva jeg pleier å betale for en ferie. Tror jeg også hadde følt trangen for å flashe en sånn flyreise 😜

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 minutter siden, tuppa skrev:

Det der er jo ikke business, det er firstclass. Og jeg kommer nok aldri til å ha råd til å oppleve noe sånt, tror ikke det representerer hvermansen heller. Et sånt sete koster jo det tredobbelte av hva jeg pleier å betale for en ferie. Tror jeg også hadde følt trangen for å flashe en sånn flyreise 😜

First class, business class, økonomi.. same

shit🤷🏼‍♀️ Spørsmålet er hva man ønsker å oppnå med å skryte av det? 

«If you have to brag about all the material things in your life, there probably isn’t much else to it”.

Jeg, personlig, blir ikke imponert av slike snapper. At det eneste de har å skryte av er penger har jeg fått med meg. Det jeg derimot hadde blitt veldig imponert over er om de hadde brukt tiden sin på å dele ut mat på Frelsesarmeen, plukket søppel o.l. Det finnes nok av bloggere og instagrammere som kun er ute etter å vise hva de har. Pilotfrue blir en i mengden her. Mulig jeg tar feil, men jeg tror ikke hvermannsen sitter med stjerner i øya og er imponert over livsstilen.. selvom Pilotfrue prøver veldig hardt. 

  • Liker 39
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Bacon2015 skrev:

First class, business class, økonomi.. same

shit🤷🏼‍♀️ Spørsmålet er hva man ønsker å oppnå med å skryte av det? 

«If you have to brag about all the material things in your life, there probably isn’t much else to it”.

Jeg, personlig, blir ikke imponert av slike snapper. At det eneste de har å skryte av er penger har jeg fått med meg. Det jeg derimot hadde blitt veldig imponert over er om de hadde brukt tiden sin på å dele ut mat på Frelsesarmeen, plukket søppel o.l. Det finnes nok av bloggere og instagrammere som kun er ute etter å vise hva de har. Pilotfrue blir en i mengden her. Mulig jeg tar feil, men jeg tror ikke hvermannsen sitter med stjerner i øya og er imponert over livsstilen.. selvom Pilotfrue prøver veldig hardt. 

Vel, det kan diskuteres! Jeg kan forstå at hvermansen hadde villet dokumentere en first class reise, jeg hadde ihvertfall synes det hadde vært stas :) Men så er jo pilotparet veldig materialistiske, flashy og ryrike. Utifra den livsstilen de lever skulle en trodd at de var vandt med den reisecomforten og ikke hadde hatt behov for å dokumentere det.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff! Det blir så harry med den stadige flashingen av luksusmerker og reiseluksus.. 

Endret av Jordbærogfløte
  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De føler nok trang for å vise hva Norwegian ikke tilbyr til sine reisende, altså første klasse. Skulle ikke forundre meg hvis han egentlig ønsker å jobbe for et selskap som Emirates. Kanskje det var et lite stikk til de andre bloggerne som ble sponset av Norwegian og😅 «Vi reiser finere enn dere»

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

18 minutter siden, Macimba skrev:

Jeg lurer av og til på om de kjenner på ekte lykke. Lykke som kommer av det vanlige livet, og ikke kjøp av dyre harry-ting. 

De følte nok ekte lykke da de omsider klarte å bli gravide, tror du ikke det? Det var jo en stund de trodde det kanskje ikke ville komme til å gå.

Jeg leser ikke blogger vanligvis, men akkurat det har jeg fått med meg at de sleit med. Må ha lest det i en eller annen artikkel.

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De bruker 100000vis av kroner på ferie, men handler brus og Redbull fra utlandet (ref instastoryen til Pilotfrue). Makes no sense. Det skal vannvittig mange harryhandler til før det monner til fem minutter av flytur på første klasse.  Må være det lille av sunnmøring som er igjen hos Ulrik det.. 

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

54 minutter siden, Korpsnerden skrev:

De bruker 100000vis av kroner på ferie, men handler brus og Redbull fra utlandet (ref instastoryen til Pilotfrue). Makes no sense. Det skal vannvittig mange harryhandler til før det monner til fem minutter av flytur på første klasse.  Må være det lille av sunnmøring som er igjen hos Ulrik det.. 

Er det galt også nå da?🤦🏻‍♀️

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lagerbestilling
6 timer siden, Birdo skrev:

Er det galt også nå da?🤦🏻‍♀️

Det må da være innafor å påpeke at når de akkurat har vært på en ferie som kostet en kvart million kroner, så ser det bra merkelig ut å skulle spare noen kroner ved å dra på harryhandel like etterpå 😆 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, Lagerbestilling skrev:

Det må da være innafor å påpeke at når de akkurat har vært på en ferie som kostet en kvart million kroner, så ser det bra merkelig ut å skulle spare noen kroner ved å dra på harryhandel like etterpå 😆 

Det er helt innafor å påpeke det, ja 🙈

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 25.2.2019 den 20.25, litago2 skrev:

De kommer til å bli så sinnsykt blakke med den livsstilen der.. Herrejesus for et sløseri! Skjønner ikke at de sover godt om natta jeg, men en så dårlig blogg og så mye gjeld. Hjelpes!

Jobber du i den banken de bruker?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke helt hvorfor de fløy med emiratene (tror det heter det) når piloten selv jobber i norwegian som flyr samme strekningen, og han og familien helt garantert får veldig gode rabatter på flyturer med norwegian 

Noen jeg kjenner jobbet i SAS, og de betalte bare avgifter uansett distanser når de fløy med SAS 

Er det pga norwegian ikke har samme luksusen ombord som emiratene? 

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, Lagerbestilling skrev:

Det må da være innafor å påpeke at når de akkurat har vært på en ferie som kostet en kvart million kroner, så ser det bra merkelig ut å skulle spare noen kroner ved å dra på harryhandel like etterpå 😆 

Skjønner bare ikke det intense behovet for å snakke om økonomien til disse to🤷🏻‍♀️ Og uansett hva de gjør så er det galt - om det er å spare penger på noe som er billigere eller om det er å bruke masse penger på noe dyrere. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som er betimelig å diskutere her, synes jeg, er det vanvittige forbruket disse to viser, og fremmer. Det er fullstendig i utakt med tidsånden mtp miljø, og så harry at jeg har ikke ord. Disse skal være influencere?? Vi trenger virkelig ikke denslags påvirkning i dagens samfunn. De burde jo vært bannlyst fra nettet.

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal innlegget på bloggen merkes med reklame/ annonse når hun omtaler og ber leserne sine høre på podcasten hun har med venninnene ? 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

17 timer siden, Korpsnerden skrev:

De bruker 100000vis av kroner på ferie, men handler brus og Redbull fra utlandet (ref instastoryen til Pilotfrue). Makes no sense. Det skal vannvittig mange harryhandler til før det monner til fem minutter av flytur på første klasse.  Må være det lille av sunnmøring som er igjen hos Ulrik det.. 

Sunnfjording, ikke sunnmøring! 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, Nobile skrev:

Skal innlegget på bloggen merkes med reklame/ annonse når hun omtaler og ber leserne sine høre på podcasten hun har med venninnene ? 

Om de har reklame i selve podcasten så skal reklame for selve podcasten merkes. Dette er det altfor mange podcastere som «glemmer» totalt! 

Tusvik & Tønne åpner alltid podcasten med: «denne ukas podcast er sponset av bla bla bla» Ispedd en reklame ca midt i for noe annet. De har tjent over 2 mill på reklame de siste årene, men de dreiv podcasten i maange år helt reklamefri. Eneste podcastere jeg vet om som er reklamefri nå, som jeg kommer på i farten, er Klagemuren med komiker Kevin Kildal og diverse andre komikere. Crosspod, venn og partner in «crime» Erlend Osnes har masete reklamer om kaffe, klær fra Island og Barbershop. Derfor hører jeg heller på Kevin, Schjelderup, Fladseth, Jan Thomas & Einar med flere. Treffer jeg reklame er jeg kjapp til å spole over! 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 25.2.2019 den 21.20, Jordbærogfløte skrev:

En dårlig blogg og mye gjeld går ikke hånd i hånd. Om ikke hundrevis av bloggens lesere biter på tilbudet på ansiktsmaskene da.. 😂

De produktene fra may beauty er faktisk sykt bra, så at bloggere legger ut tilbud på det ser jeg på som positivt! Kjøpte blant annet hårserumet når SE reklamerte for det, det er det beste jeg, og flere, har prøvd:)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...