Gå til innhold

Pilotfrue


Puny

Anbefalte innlegg

26 minutter siden, Bambi1995 skrev:

De produktene fra may beauty er faktisk sykt bra, så at bloggere legger ut tilbud på det ser jeg på som positivt! Kjøpte blant annet hårserumet når SE reklamerte for det, det er det beste jeg, og flere, har prøvd:)

Såpass, ja.. Jeg har hørt mye av det motsatte.

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 timer siden, Bambi1995 skrev:

De produktene fra may beauty er faktisk sykt bra, så at bloggere legger ut tilbud på det ser jeg på som positivt! Kjøpte blant annet hårserumet når SE reklamerte for det, det er det beste jeg, og flere, har prøvd:)

Verste jeg noengang har prøvd i ansiktet. Ever! 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nicecar

Der andre vanligvis tar nye bilder i forbindelse med nye innlegg, driver flyfrua og resirkulerer de samme gamle bildene om og om igjen. Innleggene hun skriver blir mer og mer tafatte, når skal hun skjønne at hun er i ferd med å ta liv av det lille som er igjen av bloggen /reklameplassen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, nicecar skrev:

Der andre vanligvis tar nye bilder i forbindelse med nye innlegg, driver flyfrua og resirkulerer de samme gamle bildene om og om igjen. Innleggene hun skriver blir mer og mer tafatte, når skal hun skjønne at hun er i ferd med å ta liv av det lille som er igjen av bloggen /reklameplassen?

Jeg har sluttet å lese bloggen fordi det er kun materialisme og overforbruk samt uinteressante reklamer som blir frontet. Det blir for kjedelig og tomt å bruke tid på.

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 2/28/2019 at 9:22 AM, Bambi1995 said:

De produktene fra may beauty er faktisk sykt bra, så at bloggere legger ut tilbud på det ser jeg på som positivt! Kjøpte blant annet hårserumet når SE reklamerte for det, det er det beste jeg, og flere, har prøvd:)

Hmm... kjøpte den maska og må si jeg absolutt ikke vil anbefale den videre men OK... 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha, endelig litt (ufrivillig?) humor på bloggen.. Sjekk bildet der hun står med hvitt skum (farge) på øyenbryn og lepper mens Ulrik ser morsk ut i bakgrunnen 🤣

Endret av Jordbærogfløte
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Macimba

Dette er usaklig av meg, men jeg hadde faktisk følt meg ukomfortabel om jeg hørte Piloten ønske velkommen over høytaleren. «I dag blir det en del turbulens».... 

Han er sikkert en flink pilot,  men han fremstiller seg selv på en så dum og «enkel» måte i alle SoMe kanaler. Han er lite tillitsvekkende 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Marissa skrev:

Useriøst jeg vet, men kom over denne og tenkte med en gang at pilotfruemannen burde ta en slik :hoho:

Stygge tatoveringer

Haha 🤣 Og den koster garantert mer enn den ene toalettvesken de har i det merket.. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er greia med åpen dressjakke og bare bh under? 😯

Endret av Lopploella
  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest nicecar
2 timer siden, Lopploella skrev:

Hva er greia med åpen dressjakke og bare bh under? 😯

Hun tror vel at ved å spille på sex så vil det gi bloggen flere klikk. Men du skal ikke se bort ifra at de bildene blir resirkulert igjen snart mtp. at interessen ved å drive en blogg har dabbet av for frua. (Som hun selv må påpeke i annethvert innlegg)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 1.3.2019 den 13.18, Potatopotato skrev:

Hmm... kjøpte den maska og må si jeg absolutt ikke vil anbefale den videre men OK... 

Alle kan ikke være fornøyd med alt, sånn er det med alt i verden ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Lopploella skrev:

Hva er greia med åpen dressjakke og bare bh under? 😯

Skjønner ikke jeg heller. De bildene kan hun jo sende Ulrik når han er på jobb, men hvem hun skal appelere til ved å legge de på bloggen skjønner ikke jeg. Har hun mistet så mange kvinnelige lesere at hun må få klikk fra menn som ikke leser teksten, men kun ser på bildene? 

Det er i alle fall ikke noe moteinspo i de bildene. Ingen som går med åpen dressjakke med bare BH under. 

Hun ser kjempebra ut etter fødsel, men hun ser like bra ut i andre antrekk.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

52 minutter siden, Sol79 skrev:

Ser hun skal ansette assistent.

Må si pengene bare renner ut der.

De må jo nesten ha en jevn pengestrøm kommende fra foreldre med det forbruket de har 😮

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Macimba
1 time siden, Sol79 skrev:

Ser hun skal ansette assistent.

Må si pengene bare renner ut der.

Man må jo ha assistent skal man få tid til å skjøte på negler og hår, og få permanet på lepper og bryn. Det tar jo på å skrive om det  

For et innholdsløst liv enkelte av disse bloggerne har, og så slitsomt det må være å hele tiden tenke på at alt skal være instagramvennlig. De lever og ånder for eget utseende, og for å vise hva de har. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 3.3.2019 den 12.01, Macimba skrev:

Dette er usaklig av meg, men jeg hadde faktisk følt meg ukomfortabel om jeg hørte Piloten ønske velkommen over høytaleren. «I dag blir det en del turbulens».... 

Han er sikkert en flink pilot,  men han fremstiller seg selv på en så dum og «enkel» måte i alle SoMe kanaler. Han er lite tillitsvekkende 

Jeg har fløyet med Ulrik som pilot, beste landingen i vindufulle Bodø så langt 😊

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...