Gå til innhold

Pilotfrue


Puny

Anbefalte innlegg

Gjest Macimba
3 timer siden, Dævendøtte skrev:

Har du vært på sjøen i en 40-50 fots ny båt? Ingen bruker redningsvest der, bortsett fra om du beveger deg foran på baugen eller rundt båten i fart. Og ja, kræsjer de båten og havner utfor selv, så kan det hende at de drukner mens ungen flyter, men regner med at de kjører fornuftig. Sånne båter kræsjer sjelden, i så fall er det gjerne om natten og i fylla. 

De kræsjer sjelden, men _hvis_ de kræsjer - hva da? Jeg mener jo ikke at de skal ha en gedigen vest slik barnet har, men sånne små  «stropper» som  blåser seg opp.

Endret av Macimba
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Liker måten hun skriver gojibær på insta, «gosji bær».. Litt sjarmerende, må jeg si 😁

 

Endret av Jordbærogfløte
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Jordbærogfløte skrev:

Liker måten hun skriver gojibær på insta, «gosji bær».. Litt sjarmerende, må jeg si 😁

 

Nå er det rettet opp.. Lett å legge merke til at flere influensere følger med her inne 😉.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nicecar
5 minutter siden, Jordbærogfløte skrev:

Nå er det rettet opp.. Lett å legge merke til at flere influensere følger med her inne 😉.

Jeg har hele tiden vært sikker på at flyfrua følger med her - greit å få det bekreftet ihvertfall 🤘🏼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, nicecar skrev:

Jeg har hele tiden vært sikker på at flyfrua følger med her - greit å få det bekreftet ihvertfall 🤘🏼

🤜🏻😁

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle bloggere følger med her.. det er jo her de får inspirasjon til å lage nye innlegg og evt redigere tidligere innlegg! Denne tråden er en skikkelig gullgruve for bloggere! 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Dævendøtte
23 timer siden, Macimba skrev:

De kræsjer sjelden, men _hvis_ de kræsjer - hva da? Jeg mener jo ikke at de skal ha en gedigen vest slik barnet har, men sånne små  «stropper» som  blåser seg opp.

Selv har jeg vært mye på båt, enda mindre enn den Pilotfrue har, både med hund og barn. Har aldri vært i nærheten av en farlig situasjon i alle disse år. Statistikken tilsier også at det er ufarlig å kjøre båt med litt vett i skallen. Så nei, det er faktisk ingen vits i å bruke vest på en sånn båt. Såfremt de ikke skal pisse over rekka i fylla, eller kjøre i 40 knop om natta. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Dævendøtte skrev:

Selv har jeg vært mye på båt, enda mindre enn den Pilotfrue har, både med hund og barn. Har aldri vært i nærheten av en farlig situasjon i alle disse år. Statistikken tilsier også at det er ufarlig å kjøre båt med litt vett i skallen. Så nei, det er faktisk ingen vits i å bruke vest på en sånn båt. Såfremt de ikke skal pisse over rekka i fylla, eller kjøre i 40 knop om natta. 

Så de mange  andre som fyllekjører på sjøen kan aldri treffe dere? Har kjørt bil i 30 år jeg og aldri hatt behov for sikkerhetsselen, heller aldri hatt bruk for sykkelhjelmen jeg alltid bruker. Men sikkert greit å slutte med det da?

  • Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dævendøtte
Akkurat nå, Nussepus skrev:

Så de mange  andre som fyllekjører på sjøen kan aldri treffe dere? Har kjørt bil i 30 år jeg og aldri hatt behov for sikkerhetsselen, heller aldri hatt bruk for sykkelhjelmen jeg alltid bruker. Men sikkert greit å slutte med det da?

Jesus.. har du noensinne vært på sjøen i en større båt? I fint vær og solskinn? 

Klart det kan skje, men ingen går rundt med vester på seg i en 50 fots ny båt. 

Ting kan skje om natta, bør de sove med vesten, i tilfelle noen kjører på de mens de ligger på anker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Macimba
36 minutter siden, Nussepus skrev:

Så de mange  andre som fyllekjører på sjøen kan aldri treffe dere? Har kjørt bil i 30 år jeg og aldri hatt behov for sikkerhetsselen, heller aldri hatt bruk for sykkelhjelmen jeg alltid bruker. Men sikkert greit å slutte med det da?

Nemlig, det er sånn det er. Og det er selvfølgelig opp til hver enkelt hvordan de vil sikre seg, men  jeg synes ikke det er bra å være usikret selv  når baby er med .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Macimba skrev:

Nemlig, det er sånn det er. Og det er selvfølgelig opp til hver enkelt hvordan de vil sikre seg, men  jeg synes ikke det er bra å være usikret selv  når baby er med .

Helt enig. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun stråler på de siste bildene på bloggen og Instagram. Hun er virkelig pen. #girlcrush

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Jordbærogfløte skrev:

Hun stråler på de siste bildene på bloggen og Instagram. Hun er virkelig pen. #girlcrush

Hun er helt middels som gjennomsnittet vil jeg si. Men det løshåret er ikke fint, mye finere uten! 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

36 minutter siden, Cati skrev:

Hun er helt middels som gjennomsnittet vil jeg si. Men det løshåret er ikke fint, mye finere uten! 

Enig. Løshår og extensions trenger ikke hun og andre jenter , synes jeg. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nicecar
18 timer siden, Jordbærogfløte skrev:

Hun stråler på de siste bildene på bloggen og Instagram. Hun er virkelig pen. #girlcrush

Hun er helt ok. Ikke noe spesielt pen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor diskutere utseende hennes?

Og da spesielt i negativ forstand?

Helt meningsløst.

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, J.. said:

Hvorfor diskutere utseende hennes?

Og da spesielt i negativ forstand?

Helt meningsløst.

Enig. Derfor har ofte KG dårlig rykte - dette er ikke å "diskutere hennes bedrift og virksomhet" som brukes som begrunnelse når det kommer kritikk på hva som snakkes om her.

Endret av BuffaloDuck
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...