Gå til innhold

Pilotfrue


Puny

Anbefalte innlegg

Gjest Keikolina
51 minutter siden, WhiteSwan skrev:

På det bilde fra 90s festen synes det godt at Ulrik er en del eldre enn Julianne. 

Min er 11 år eldre, spiller vel ingen rolle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Men hun kledde seg jo også veldig sporty og «ungjentete». Til og med en i podden til Julianne sa at Ulrik så «jævlig» ut, men sa at det var sånn det skulle være siden de kledde seg ut..

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.4.2019 den 13.15, Jordbærogfløte skrev:

Hvis man ikke vil høre om snakk om mensen er det bare å holde seg unna siste podepisode. Ja, mensen er naturlig, men her ble det altfor mye av «det gode».. Makan! Flere som har hørt episoden?

Synes også den var på kanten. Kvalmt. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Justsaying

Vakkert par, hus til 22 mill. Tror jeg har valgt feil hylle. Hva tjener en pilot? Etter streiken😇

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 1.5.2019 den 19.06, lenebu skrev:

Får håpe hun snart kommer "assjur" med alt hun har planlagt da

Hun (les: Ulrik) kan vel strengt talt bare ansatte flere assistenter som hjelp :fnise:

Elsker å irritere meg over skriveferdighetene hennes 😅 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Virker som de svømmer i penger. Slike svære båter er svindyre å kjøre med. Jeg vet om noen som har kjøpt svær båt, men har Ikke råd til å kjøre rundt med den. De ligger bare med den ved brygga i byen på sommeren.

Endret av smalls
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Justsaying skrev:

Vakkert par, hus til 22 mill. Tror jeg har valgt feil hylle. Hva tjener en pilot? Etter streiken😇

Han jobber ikke i SAS, men Norwegian. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, 29_j skrev:

Meg og samboer skiller 15år, han er 46 og jeg 31. Null stress så lenge man er voksen. 

Nettopp. Folk skal alltid henge seg opp i aldersforskjellen. Hva er vitsen? Greit nok om hun var 20 og han 60. Da hadde jeg skjønt det. Som sagt er 10 år ikke så mye

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hundeeier

Syntes heller at man skal kommentere overforbruket deres enn alder. Mellom meg og mannen er der 19 år. Vi merker ikke noe om det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg får ikke lyst å kjøpe kroppsskrubb selvom du legger ut bilde av rumpa di. Vil tro etterkommere er stolte.

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nicecar
22 timer siden, kahaki skrev:

Nei, jeg får ikke lyst å kjøpe kroppsskrubb selvom du legger ut bilde av rumpa di. Vil tro etterkommere er stolte.

De strekkmerkene hennes ser absolutt ikke noe mindre ut, selvom hun hevder det. Med mindre hun er blind for det selv fordi hun tjener på å reklamere for kaffegrut i fancye poser.

Endret av nicecar
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, kahaki skrev:

Nei, jeg får ikke lyst å kjøpe kroppsskrubb selvom du legger ut bilde av rumpa di. Vil tro etterkommere er stolte.

Som om jeg skulle sagt det selv. Hvorfor rompa liksom?🙄 det er trist..

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun sier at hun vil ha tips til «instavennlige» steder på sin reise til Kroatia. Hva med turer og opplevelser? Vi trenger ikke kun fasade, men mer innhold.. 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nicecar
3 timer siden, Jordbærogfløte skrev:

Hun sier at hun vil ha tips til «instavennlige» steder på sin reise til Kroatia. Hva med turer og opplevelser? Vi trenger ikke kun fasade, men mer innhold.. 

Hun lever åpenbart for bloggen .. som hun aldri klarer å oppdatere nok eller komme assjur med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, nicecar skrev:

Hun lever åpenbart for bloggen .. som hun aldri klarer å oppdatere nok eller komme assjur med.

Ja, ikke sant? 🙈🤔

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Elsker at hun alltid blir svensk når hun skal reklamere for MayBeauty på bloggen 🤗

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hun ikke kommentarfelt lenger? 

Den skrubben hun reklamerer for fjerner IKKE strekkmerker. Alt en skrubb gjør er å fremskynde fjerning av et lite, tynt lag død hud som faller av uansett...strekkmerker kommer innenfra og er permanente ARR i hudlaget!

Jeg har ingenting i mot bloggere og reklame men jeg blir så irritert av å se at hun bruker helt feil fakta for å selge en skrubb til 249 kroner. Som attpåtil kan lages selv med en to skjeer filtermalt kaffe og en skje eller to med kokosnøttolje eller olivenolje...jeg har laget den selv mange ganger og den funker helt fint. Men strekkmerkene mine...de har ikke gått noen steder.

  • Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Varmeba skrev:

Har hun ikke kommentarfelt lenger? 

Den skrubben hun reklamerer for fjerner IKKE strekkmerker. Alt en skrubb gjør er å fremskynde fjerning av et lite, tynt lag død hud som faller av uansett...strekkmerker kommer innenfra og er permanente ARR i hudlaget!

Jeg har ingenting i mot bloggere og reklame men jeg blir så irritert av å se at hun bruker helt feil fakta for å selge en skrubb til 249 kroner. Som attpåtil kan lages selv med en to skjeer filtermalt kaffe og en skje eller to med kokosnøttolje eller olivenolje...jeg har laget den selv mange ganger og den funker helt fint. Men strekkmerkene mine...de har ikke gått noen steder.

Helt enig! Bedre å lage selv, og ikke støtte bloggerne ved å kjøpe mange produkter som bidrar til overforbruk.

Endret av Jordbærogfløte
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...