Gå til innhold

Pilotfrue


Puny

Anbefalte innlegg

1 time siden, marthes skrev:

Hun har merket det siste bildet på insta som reklame nå, tok veeeeeldig lang tid....skjønner ikke at det er så vanskelig. Jeg kunne aldri blitt blogger, for jeg klarer å skrive #reklame ..... noe som enkelte finner veeeeeeeeeldig vanskelig. Noen som bør sponse henne med skrivekurs, slik at hun lærer å skrive det? ;) 

Ja, ærlig talt! Og hun som alltid har skrytt av at hun har vært så god på å merke innlegg.. Smekk på fingeren! Vi må vente mer av disse såkalte «påvirkerne»..

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fikk de ikke bunadene sine sponset? Og barnevognen? Skal ikke dette merkes som reklame?

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nicecar
22 minutter siden, Diamant20 skrev:

Fikk de ikke bunadene sine sponset? Og barnevognen? Skal ikke dette merkes som reklame?

Såvidt jeg vet så er bunadene noen år gamle og da er man ikke pliktige til merke det som reklame av en eller annen merkelig grunn. Barnevognen bør merkes hvis den er sponset ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, Diamant20 skrev:

Fikk de ikke bunadene sine sponset? Og barnevognen? Skal ikke dette merkes som reklame?

De fikk bunaden sponset for to år siden og mener og huske at de reklamerte at det var sponset den gangen. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Litenoggod skrev:

De fikk bunaden sponset for to år siden og mener og huske at de reklamerte at det var sponset den gangen. 

Så det skal ikke merkes nå lenger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Diamant20 skrev:

Så det skal ikke merkes nå lenger?

Kjenner ikke til reglene rundt merking om spons og reklame. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, konkelimonke skrev:

Hvorfor bruker ikke pilotparet seter til mini på flyet?

trudde at piloten hadde litt peiling på sikring av barn i fly, men det er kanskje ikke så nøye?

Hva mener du? Det er vanligvis ikke egne seter til barn under 2 år på fly. De sikres med et eget belte festet til beltet hos den voksne. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, Cati skrev:

Hva mener du? Det er vanligvis ikke egne seter til barn under 2 år på fly. De sikres med et eget belte festet til beltet hos den voksne. 

Man kan velge å bestille eget sete til barnet,for så å feste de i bilstol,i sete.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, konkelimonke skrev:

Det jeg mente, bilstol på flyet. 

Som kaptein antar jeg kan disse reglene, men hvorfor ikke forholde seg til det selv? 

Sikkert fordi det er ett alternativ å ikke ett krav.

Jeg syns bilstol var bedre,men de om det.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

To reklameinnlegg på rad, i tillegg til egenreklame for podkasten før det igjen.. Mange annonser for ditt og datt den siste uken. Så kjedelig bloggen har blitt 😬 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Albbas
On 5/21/2019 at 7:59 PM, konkelimonke said:

Det jeg mente, bilstol på flyet. 

Som kaptein antar jeg kan disse reglene, men hvorfor ikke forholde seg til det selv? 

Erfaringsmessig kan flyansatte svært lite om optimal sikring i fly. Sikringen av voksne på fly er jo også svært dårlig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 timer siden, Jordbærogfløte skrev:

Så kjedelig bloggen har blitt 😬 

Synes den har vært kjedelig lenge. Bare en stor reklameblogg

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

57 minutter siden, Albbas skrev:

Erfaringsmessig kan flyansatte svært lite om optimal sikring i fly. Sikringen av voksne på fly er jo også svært dårlig. 

 

På 21.5.2019 den 19.50, J.. skrev:

Man kan velge å bestille eget sete til barnet,for så å feste de i bilstol,i sete.

Altså, jeg er ingen ekspert, men det viktigste er vel at folk blir holdt tilbake i setet ved turbulens, og det blir vel den voksne med de beltene som eksisterer i dag. Det samme med barn, de sitter jo stroppet fast til en voksen. Hvis flyet detter ned hjelper det vel ingen verdens ting med bilsetet uansett? Man dauer i flystyrt. Hva er poenget med å drasse det med seg tenker jeg.. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, smalls skrev:

Synes den har vært kjedelig lenge. Bare en stor reklameblogg

Ja, og nå er det mer reklame enn noen gang tidligere. Til og med forrige reise var sponset, og hun «glemte» å merke innlegg og stories på Instagram. De ble ettermerket først etter flere dager.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Albbas
1 hour ago, Unika said:

 

Altså, jeg er ingen ekspert, men det viktigste er vel at folk blir holdt tilbake i setet ved turbulens, og det blir vel den voksne med de beltene som eksisterer i dag. Det samme med barn, de sitter jo stroppet fast til en voksen. Hvis flyet detter ned hjelper det vel ingen verdens ting med bilsetet uansett? Man dauer i flystyrt. Hva er poenget med å drasse det med seg tenker jeg.. 

Ved alvorlig turbulens kan man skade seg alvorlig, og en baby stroppet fast i en voksen har farlig kort avstand til setet foran, og kan derfor slå seg i hjel ved turbulens fordi overkroppen slenges frem. 

Nå skal ikke jeg late som at jeg er perfekt altså, jeg har aldri betalt ekstra for eget sete til mine barn under 2. :P Men jeg kjenner til risikoen. Det er altså kraftig turbulens man vil beskytte seg ved, ikke flykræsj. 

 

https://www.nrk.no/livsstil/_-bor-ikke-sitte-pa-fanget-i-fly-1.8165215

Endret av Albbas
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nicecar
2 timer siden, smalls skrev:

Synes den har vært kjedelig lenge. Bare en stor reklameblogg

Hun merker nok at den bloggen snart går dunken og prøver nå å tjene mest mulig på den før den blir lagt ned.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nicecar
1 time siden, Levina skrev:

Nå er denne bloggen på tomgang synes jeg. De siste 4 innleggene er reklame! Det er nesten ikke til å tro at hun kan drive en blogg på en slik måte. Jeg skjønner hun har fått stor skattesmell og at de har et høyt forbruk, men hvor lenge klarer de å holde på følgerne med så dårlige innlegg. Da ser man hvor god Caroline Berg Eriksen er i forhold som influencer. Hun var hjemme med barn hun også, men hadde regelmessige  og gode innlegg. Forstår at det er krevende med baby, men virker for meg at det  har vært bloggtørke der lenge. Dette er dårlig! 

Jeg tenker at har hun tid til å produsere de dårlige reklame-innleggene (der hun ikke engang gidder å gjøre en innsats for å virke troverdig med tekster a la  "..produktet er kjempebra! Det synes jeg ihvertfall, tihi" i all reklamen hun legger ut) så har hun jaggu meg tid til å skrive hverdagsinnlegg - med baby i hus. Men det er hun ikke interessert i, og derfor kan man se klart og tydelig at for henne så er bloggen kun for å tjene penger på alt rælet hun prøver å selge ut til leserne, hun gidder ikke en gang å late som at hun er en fjern "venninne" slik som de fleste andre bloggerne spiller på.

Endret av nicecar
Skriveleif
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lagerbestilling
2 timer siden, Levina skrev:

Nå er denne bloggen på tomgang synes jeg. De siste 4 innleggene er reklame! Det er nesten ikke til å tro at hun kan drive en blogg på en slik måte. Jeg skjønner hun har fått stor skattesmell og at de har et høyt forbruk, men hvor lenge klarer de å holde på følgerne med så dårlige innlegg. Da ser man hvor god Caroline Berg Eriksen er i forhold som influencer. Hun var hjemme med barn hun også, men hadde regelmessige  og gode innlegg. Forstår at det er krevende med baby, men virker for meg at det  har vært bloggtørke der lenge. Dette er dårlig! 

Skattesmell? Hvordan vet du det? 

1 time siden, nicecar skrev:

Jeg tenker at har hun tid til å produsere de dårlige reklame-innleggene (der hun ikke engang gidder å gjøre en innsats for å virke troverdig med tekster a la  "..produktet er kjempebra! Det synes jeg ihvertfall, tihi" i all reklamen hun legger ut) så har hun jaggu meg tid til å skrive hverdagsinnlegg - med baby i hus. Men det er hun ikke interessert i, og derfor kan man se klart og tydelig at for henne så er bloggen kun for å tjene penger på alt rælet hun prøver å selge ut til leserne, hun gidder ikke en gang å late som at hun er en fjern "venninne" slik som de fleste andre bloggerne spiller på.

Dette har jo ligget i kortene hele veien. Julianne er veldig makelig anlagt. Hun la ikke mye energi i innleggene før hun fikk barn heller, og vaskehjelp har de alltid hatt selv om det eneste hun gjorde var å gå hjemme og produsere 3-4 blogginnlegg i uka. Hun sier hun ikke liker å lage mat heller, derfor spiser de stort sett take away og på restauranter. Jeg vil si at det er helt som forventet at hun nå nærmest har sluttet å blogge.

På den annen side så virker hun jo mye mer ekte og ærlig enn for eksempel Caroline Berg Eriksen som du nevner @Levina. Mens Caroline står og poserer stivt med innsugd mage og kunstig smil og forteller hvor "fint" absolutt alt er, så er Julianne langt mer modig og ekte som er ærlig nok til å legge ut uretusjerte bilder, og som deler vanskelige ting og ikke bare viser et høyglanset fasadeliv. Julianne er jo mye mer likandes, rett og slett. For meg så er det piloten som ødelegger, da han fremstår så himla overfladisk og snobbete på Bloggerne. Julianne virker mye mer moden enn ham selv om han er 12 år eldre.

Endret av Lagerbestilling
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...