Gå til innhold

Pilotfrue


Puny

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har sett denne bloggeren litt på programmet «bloggerne» på TV. For en utrolig kjedelig blogg. De to har jo ingenting av interesse å komme med. Kan jeg spørre hva som gjør at noen leser det?

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Surikatt skrev:

Har sett denne bloggeren litt på programmet «bloggerne» på TV. For en utrolig kjedelig blogg. De to har jo ingenting av interesse å komme med. Kan jeg spørre hva som gjør at noen leser det?

Sikkert noen som liker å lese om de dyre vanene de omgir seg med og som de forteller villig vekk om. Ser innom bloggen et par ganger i uka og titter litt, men det er annonser og ingen ting ellers bortsett fra kjøp av dyre luksus varer og tjenester. En blogg som er blitt sørgelig kjedelig.

 

 

 

Endret av Oppland
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Oppland skrev:

Sikkert noen som liker å lese om de dyre vanene de omgir seg med og som de forteller villig vekk om. Ser innom bloggen et par ganger i uka og titter litt, men det er annonser og ingen ting ellers bortsett fra kjøp av dyre vaner og tjenester. En blogg som er blitt sørgelig kjedelig.

 

 

 

Synes de fleste bloggene har blitt så kjedelige. Pilotfrue, Caroline Berg-Eriksen, Kristina Andersen osv. Føler de har blitt utdaterte, det går nesten bare på ting de har kjøpt, det aller meste er skrevet i en kunstig, nestende kvalmende positiv tone og handler om et materielt forbruk som ikke ligner grisen. Og Caroline Berg-Eriksen er så proff at det blir kjedelig. X antall nesten like bilder, og hvor mange bilder trenger man egentlig for å dokumentere at man har vært på kafé? Antar at mye av all reisingen hennes er for å variere bloggen, men når det blir så mange ferier, er det ikke variert lenger. 

Kan tenke meg at denne utviklingen kommer av at de ikke vil utlevere seg og sine nærmeste og være "ordentlig" private lenger, og det har jeg all mulig forståelse for, men da har kanskje de såkalte livsstilsbloggene utspilt sin rolle? 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg tror også som ti10 skriver, det spørs vell om ikke disse bloggerne om ikke så mange år må finne seg et annet levebrød. (CBE har jeg helt kuttet ut for flere år siden å lese, allerede da var det stusslige greier).

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 18.6.2019 den 18.08, Sool skrev:

Lite troverdig at hun står opp midt på natta for å smøre føttene sine 😂 

Hvem gidder å bryte søvnen sin for å smøre føttene midt på natta. Pluss med en unge i hus. Blir for dumt.....

Hvis du hadde slitt med ekstremt tørre føtter kan jeg garantere at du hadde stått opp for å smøre. Er jo ikke sånn at man setter på alarm for å våkne, jeg våkner av at det klør ekstremt og må smøre for å ha nie mulighet til å sovne igjen. 

Derfor bruker jeg også ‘fotmaske’ ( som de fleste her gjør narr av) kjøper apoteket sin.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nicecar
4 timer siden, Nicco skrev:

Hvis du hadde slitt med ekstremt tørre føtter kan jeg garantere at du hadde stått opp for å smøre. Er jo ikke sånn at man setter på alarm for å våkne, jeg våkner av at det klør ekstremt og må smøre for å ha nie mulighet til å sovne igjen. 

Derfor bruker jeg også ‘fotmaske’ ( som de fleste her gjør narr av) kjøper apoteket sin.

Fair enough. Men jeg tviler sterkt på at Pilotfruen er en av de som står opp midt på natta for å smøre føttene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes podden »Jentesnakk» nådde sitt bunnivå i dag med mange interne historier (ståtiss i et boblebad på et spa) og Julianne som bannet (noe hun lovet å ikke gjøre 🙈). De annonserte at de skulle ha drikkelek i en pod som kommer etter ferieoppholdet, og Julianne fremstår som svært lite reflektert når hun knapt følger med i nyhetsbildet. Hun visste ikke verken hvem Bjørnar Moxnes eller Emil Helge Svendsen er. Greit å ikke vite hvem alle er, men hun trenger jo ikke å vise det så tydelig.. Tror at denne podden er i ferd med å dø ut. De har tidligere fortalt at de har svært få lyttere med unntak av en episode. 

Endret av Jordbærogfløte
  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Jordbærogfløte skrev:

Jeg synes podden »Jentesnakk» nådde sitt bunnivå i dag med mange interne historier (ståtiss i et boblebad på et spa) og Julianne som bannet (noe hun lovet å ikke gjøre 🙈). De annonserte at de skulle ha drikkelek i en pod som kommer etter ferieoppholdet, og Julianne fremstår som svært lite reflektert når hun knapt følger med i nyhetsbildet. Hun visste ikke verken hvem Bjørnar Moxnes eller Emil Helge Svendsen er. Greit å ikke vite hvem alle er, men hun trenger jo ikke å vise det så tydelig.. Tror at denne podden er i ferd med å dø ut. De har tidligere fortalt at de har svært få lyttere med unntak av en episode. 

Ikke så rart. Jeg tror de fleste på hennes alder bryr seg om litt andre ting enn hun gjør. Heldigvis. 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, lilletrilleline skrev:

Ikke så rart. Jeg tror de fleste på hennes alder bryr seg om litt andre ting enn hun gjør. Heldigvis. 

Ja, det både håper og tror jeg. Merker at Julianne ofte gjør seg til med stemmen, delvis Desiree, men Kaja er den som virker mest voksen av de tre.

Endret av Jordbærogfløte
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Jordbærogfløte skrev:

Jeg synes podden »Jentesnakk» nådde sitt bunnivå i dag med mange interne historier (ståtiss i et boblebad på et spa) og Julianne som bannet (noe hun lovet å ikke gjøre 🙈). De annonserte at de skulle ha drikkelek i en pod som kommer etter ferieoppholdet, og Julianne fremstår som svært lite reflektert når hun knapt følger med i nyhetsbildet. Hun visste ikke verken hvem Bjørnar Moxnes eller Emil Helge Svendsen er. Greit å ikke vite hvem alle er, men hun trenger jo ikke å vise det så tydelig.. Tror at denne podden er i ferd med å dø ut. De har tidligere fortalt at de har svært få lyttere med unntak av en episode. 

Reflektert er hun virkelig ikke nei. Hun er jo kun opptatt av materielle ting. Hun bryr seg tydeligvis hverken om menneskerettigheter, arbeidsforhold, politikk eller verdensnyheter. Må være flaut å være så grunn egentlig. 

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, Nussepus skrev:

Reflektert er hun virkelig ikke nei. Hun er jo kun opptatt av materielle ting. Hun bryr seg tydeligvis hverken om menneskerettigheter, arbeidsforhold, politikk eller verdensnyheter. Må være flaut å være så grunn egentlig. 

Helt enig! 👍🏻

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest nicecar
4 timer siden, Jordbærogfløte skrev:

Ja, det både håper og tror jeg. Merker at Julianne ofte gjør seg til med stemmen, delvis Desiree, men Kaja er den som virker mest voksen av de tre.

Det har jeg også merket. Den stemmen er så tilgjort som den kan bli. Hun prøver så hardt å prate med babystemme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De Louis Vuitton-sneakersene går visst til alt. Eller gjør de det..? 😅 Hun burde skaffe seg stylist 😕

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nicecar
1 time siden, Raspberrypi skrev:

De Louis Vuitton-sneakersene går visst til alt. Eller gjør de det..? 😅 Hun burde skaffe seg stylist 😕

Absolutt. Hun bruker bare sponsede klær i rare fargesammensetninger, så da er det ikke rart at LV-sneakersene ikke matcher når hun ikke kjøper sine egne klær.

Endret av nicecar
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, nicecar skrev:

Absolutt. Hun bruker bare sponsede klær i rare fargesammensetninger, så da er det ikke rart at LV-sneakersene ikke matcher når hun ikke kjøper sine egne klær.

Ah, jeg bare antok at hun ikke eide motesans. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nicecar
2 minutter siden, Raspberrypi skrev:

Ah, jeg bare antok at hun ikke eide motesans. 

Fullt mulig at hun ikke har motesans heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Raspberrypi skrev:

De Louis Vuitton-sneakersene går visst til alt. Eller gjør de det..? 😅 Hun burde skaffe seg stylist 😕

Det som er ille er at hun har sagt at hun har stylist (iallefall tidligere men...) mener hun og hadde noen inne for å ordne klær for henne for ett par år siden, det var vel før hun ble sponset av Nelly...  synes ikke «Nelly klær» er pene jeg! Uansett hvordan det styles... 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hon hyrde ju in en stylist efter sitt bröllop, slängde ut sina ”ung tjei”-kläder och byte ut dom med ”gift fru”-kläder. Inte visste jag at man måste byta garderob efter giftemål... Kan ju va en bloggar-grei...

  • Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...