Gå til innhold

Pilotfrue


Puny

Anbefalte innlegg

1 time siden, pøbelsara skrev:

Jeg skjønner ikke at man velger å gå ut men alt mulig av helt privat karakter - som for eksempel at barnet er sykt - for så å bli harmdirrende sjokkert over at folk responderer på det man legger ut. 

 

For meg blir det mysteriumet Julianne, gjør hun det bevisst for å få flere lesere til bloggen eller klarer ikke hun å forutse slikt?

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

For en tid tilbake fulgte jeg med på blogglisten, og det som gikk igjen var at hver gang frua (og noen andre) dalte på listen, kom det et innlegg med dramatisk overskrift, samt provoserende innhold. 

Slik går den evige runddansen - og det funker. Dette vet de, og bruker det kynisk.

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hun virker skremmende uvitende til tider, spesielt i podkasten «Jentesnakk». Hun kan begynne med å finne ut hvem Bjørnar Moxnes og Emil Helge Svendsen er. Det er en fin start på å oppdatere seg utenfor den bobla hun befinner seg i.. 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Jordbærogfløte skrev:

Ja, hun virker skremmende uvitende til tider, spesielt i podkasten «Jentesnakk». Hun kan begynne med å finne ut hvem Bjørnar Moxnes og Emil Helge Svendsen er. Det er en fin start på å oppdatere seg utenfor den bobla hun befinner seg i.. 

😱😱

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, konkelimonke skrev:

Det jeg er overrasket over er st hun etter «palmesus/sykt barn/stakkarsmeg»fadesen, veldet å dra med barn og hunder til Stavern.

bo i gjestehavna som har så ekstremtmye støy og bråk hele døgnet, og i tillegg ha festivalnasch på båten med vogna på bakdekk. 

På bloggen tidligere den dagen skriver hun noe alla «nå kommer endelig Ulrik opp etter å ha lagt mini i båten.» 

har hun da hatt barnet i båten og hatt fest? 

Veldet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Julianne hevder at hun måtte kjøpe seg en ny Valentinoveske som trøst for at hun har overlevd grusomheten mammapolitiet har vært mot henne.

Nei jenta mi, du kjøper en ny veske for å ha noe nytt å flashe med på IG-kontoen din, ettersom hverdagen din ikke er så veldig spennende uansett.

  • Liker 42
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Paradisio skrev:

Julianne hevder at hun måtte kjøpe seg en ny Valentinoveske som trøst for at hun har overlevd grusomheten mammapolitiet har vært mot henne.

Nei jenta mi, du kjøper en ny veske for å ha noe nytt å flashe med på IG-kontoen din, ettersom hverdagen din ikke er så veldig spennende uansett.

Enig! Hun hadde uansett klart å heve seg over kritikken dersom hun ikke hatt tatt seg nær av det, eller om det ikke hadde vært noe i det.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nok ett stunt for å få fler lesere og blest rundt den dårlige bloggen sin. Usmakelig, men helt i hennes ånd. 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Jordbærogfløte skrev:

Enig! Hun hadde uansett klart å heve seg over kritikken dersom hun ikke hatt tatt seg nær av det, eller om det ikke hadde vært noe i det.

Også er det den sedvanlige unnskyldningen hun begynner innlegget med, beklagelser vi har hørt ørten ganger før og spørsmål til leserne som de ironisk nok, ikke får svart på for kommentarfeltet er stengt mtp hvor skjør dama er.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Paradisio skrev:

Også er det den sedvanlige unnskyldningen hun begynner innlegget med, beklagelser vi har hørt ørten ganger før og spørsmål til leserne som de ironisk nok, ikke får svart på for kommentarfeltet er stengt mtp hvor skjør dama er.

Ja, det går i samme tralten om og om igjen.. 🙈

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun er en av bloggerne som faktisk ikke utvikler seg overhodet, verken i tankegang, skrivemåte eller interesser. 

Ganske fascinerende å være vitne til egentlig. 

  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tilbake i full jobb? SERIØST? Det er ikke, jeg understeker IKKE full jobb å slenge ut noen blogginnlegg noen ganger i uken. Hva er de laget av disse bloggerne????

  • Liker 46
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Minipilla skrev:

Tilbake i full jobb? SERIØST? Det er ikke, jeg understeker IKKE full jobb å slenge ut noen blogginnlegg noen ganger i uken. Hva er de laget av disse bloggerne????

Hadde ikke hun i tillegg en assistent? Eller ble det mer en barnepasser eller ingen ting?

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Annypanny
På 14.7.2019 den 10.35, Gjest Lagerbestilling skrev:

Og til info så spør jeg faktisk venner også, på en litt undrende og fleipende måte, når jeg ser de gjør ting som jeg vet er potensielt skadelig og farlig. F eks "Oi, skal ikke gutten din ha på seg sykkelhjelm nå som vi skal sykle såpass langt?" Det er ikke hets eller hat, men å bry seg.

Dette! ☝️ Er så sant det! Kommer det slike kommentarer til bloggerne drar de mammapoliti-kortet umiddelbart. Men det er faktisk en vesentlig forskjell på hets og det å bry seg. Merkelig at det alltid, uten unntak, er hets når det kommer til bloggerne, ifølge dem selv.

På 15.7.2019 den 13.05, Jordbærogfløte skrev:

Ja, hun virker skremmende uvitende til tider, spesielt i podkasten «Jentesnakk». Hun kan begynne med å finne ut hvem Bjørnar Moxnes og Emil Helge Svendsen er. Det er en fin start på å oppdatere seg utenfor den bobla hun befinner seg i.. 

Jeg sperret opp øynene litt når hun sa dette i poden. Ganske spesielt å være 30 år og ikke vite hvem Moxnes og Hegle Svendsen er.

10 timer siden, Paradisio skrev:

Også er det den sedvanlige unnskyldningen hun begynner innlegget med, beklagelser vi har hørt ørten ganger før og spørsmål til leserne som de ironisk nok, ikke får svart på for kommentarfeltet er stengt mtp hvor skjør dama er.

Disse "ukens spørsmål" som dukker opp innimellom, hvor kommer egentlig disse spørsmålene fra, når hun har stengt kommentarfelt? 🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Annypanny skrev:

Dette! ☝️ Er så sant det! Kommer det slike kommentarer til bloggerne drar de mammapoliti-kortet umiddelbart. Men det er faktisk en vesentlig forskjell på hets og det å bry seg. Merkelig at det alltid, uten unntak, er hets når det kommer til bloggerne, ifølge dem selv.

Jeg sperret opp øynene litt når hun sa dette i poden. Ganske spesielt å være 30 år og ikke vite hvem Moxnes og Hegle Svendsen er.

Disse "ukens spørsmål" som dukker opp innimellom, hvor kommer egentlig disse spørsmålene fra, når hun har stengt kommentarfelt? 🤔

Insta.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.7.2019 den 13.05, Jordbærogfløte skrev:

Ja, hun virker skremmende uvitende til tider, spesielt i podkasten «Jentesnakk». Hun kan begynne med å finne ut hvem Bjørnar Moxnes og Emil Helge Svendsen er. Det er en fin start på å oppdatere seg utenfor den bobla hun befinner seg i.. 

Jeg hører ikke på podcasten men det er godt gjort å ikke vite hvem Moxnes og Hegle Svendsen er...

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rart hvordan Julianne plutselig flyr rundt med puppene uten bh når det ikke er så mange år siden hun bodyshamet damer som gjorde akkurat det samme.

Oh the irony!

  • Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...