Gå til innhold

Pilotfrue


Puny

Anbefalte innlegg

32 minutter siden, Paradisio skrev:

Rart hvordan Julianne plutselig flyr rundt med puppene uten bh når det ikke er så mange år siden hun bodyshamet damer som gjorde akkurat det samme.

Oh the irony!

Må få opp lesertallene med jura sine. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

16 minutter siden, Pollen skrev:

Må få opp lesertallene med jura sine. 

Hehe 😂 Da får jo også juryen i det såkalte «mammapolitiet» noe å ta henne på..

PS: Sorry for min teite søndagshumor 🙈

Endret av Jordbærogfløte
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Kvinne1994 skrev:

Herregud for en trist tråd😂 mange her som er sjalu ihvertfall! Fokuser på deres eget liv heller🤷‍♀️

Vel, det er vel ikke (alltid) sjalusi det handler om hvis man skriver her inne.. Hun er en offentlig person og velger selv hva hun legger ut på sosiale medier. Det er ikke rart at det blir reaksjoner på noe av det hun gjør når hun legger opp til vinklingen selv. Hun har selv sagt at hun tidligere har skrevet visse ting for å provosere leserne. Mest sannsynlig for å holde lesertallene oppe slik at hun kan annonsere for diverse forbruksvarer. Slik holder hun hjulene i gang.

Endret av Jordbærogfløte
  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, Kvinne1994 skrev:

Herregud for en trist tråd😂 mange her som er sjalu ihvertfall! Fokuser på deres eget liv heller🤷‍♀️

....And yet,here you are.

  • Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Kvinne1994 skrev:

Herregud for en trist tråd😂 mange her som er sjalu ihvertfall! Fokuser på deres eget liv heller🤷‍♀️

Tror du at all kritikk bunner i sjalusi? 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, Patriotpaula skrev:

Greit nok med synlige nipler under singletten, men jeg la mer merke til at de er i ulik høyde 🙊

Men kjære vene..! Hva i all verden skal denne kommentaren være godt for??

  • Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er som å sette på en spilleliste på repeat... Sorry at jeg ikke leverer, men jeg fortjener **** (fyll inn det som passer - ferie, vesker, klær, fest ). Ispedd en rabattkode eller fem. 

Utgang? Er det et ord som brukes av fiffen eller fjortiser? Jeg får i alle fall ståpels av det.

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Korpsnerden skrev:

Dette er som å sette på en spilleliste på repeat... Sorry at jeg ikke leverer, men jeg fortjener **** (fyll inn det som passer - ferie, vesker, klær, fest ). Ispedd en rabattkode eller fem. 

Utgang? Er det et ord som brukes av fiffen eller fjortiser? Jeg får i alle fall ståpels av det.

Det er vad vi kallar «gå ut på byen» på svenska 😊 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Korpsnerden skrev:

Dette er som å sette på en spilleliste på repeat... Sorry at jeg ikke leverer, men jeg fortjener **** (fyll inn det som passer - ferie, vesker, klær, fest ). Ispedd en rabattkode eller fem. 

Utgang? Er det et ord som brukes av fiffen eller fjortiser? Jeg får i alle fall ståpels av det.

Standardfraser:

"Jeg stikker bare innom for å si hei.."

"Når det er sagt,.."

"Eller hva?" (Uten at leserne har noen form for mulighet til å svare på det hun spør om..)

"Når X begynner i barnehagen skal jeg blogge oftere!"

" (Les: *putt inn hva som helst*)"

"Mamsen og papsen har kost seg de siste dagene.."

"Dette er mitt favorittprodukt!" (Hvilket som helst søppelprodukt hun har fått sponsa)

 

 

Man trenger i grunn ikke å lese bloggen for å forstå hva blogginnlegget består av, dama er monoton, har null skriveferdigheter og gjentar seg selv i det uendelige. Med en gang bloggen faller litt ned på blogglisten, sørger hun for å skrive ett eller annet provoserende innlegg, vifte litt med puppa eller hva som enn må til for å få den opp igjen - i verste fall kjøper hun noen svindyre sko fra LV eller en random veske for å vise at nå, ja nå har hun gjort seg fortjent til den veska/skoa/whatever.

Sa du forutsigbar? 

Endret av Paradisio
  • Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Hei2016-2 skrev:

Det er vad vi kallar «gå ut på byen» på svenska 😊 

Ja, jeg vet hva det betyr, men Pilotfrue er ikke svensk selv om hun har bodd ved Svenskegrensa. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, Paradisio skrev:

Standardfraser:

"Jeg stikker bare innom for å si hei.."

"Når det er sagt,.."

"Eller hva?" (Uten at leserne har noen form for mulighet til å svare på det hun spør om..

"Når X begynner i barnehagen skal jeg blogge oftere!"

" (Les: *putt inn hva som helst*)"

"Mamsen og papsen har kost seg de siste dagene.."

"Dette er mitt favorittprodukt!" (Hvilket som helst søppelprodukt hun har fått sponsa)

 

 

Man trenger i grunn ikke å lese bloggen for å forstå hva blogginnlegget består av, dama er monoton, har null skriveferdigheter og gjentar seg selv i det uendelige. Med en gang bloggen faller litt ned på blogglisten, sørger hun for å skrive ett eller annet provoserende innlegg, vifte litt med puppa eller hva som enn må til for å få den opp igjen - i verste fall kjøper hun noen svindyre sko fra LV eller en random veske for å vise at nå, ja nå har hun gjort seg fortjent til den veska/skoa/whatever.

Sa du forutsigbar? 

👏🏻

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Korpsnerden skrev:

Ja, jeg vet hva det betyr, men Pilotfrue er ikke svensk selv om hun har bodd ved Svenskegrensa. 

Jag menade absolut inte dumförklara dig, ber om ursäkt om det framkom så! Jag har på senaste hört fler som använder ”utgang” som är norska. (Borde ju använda UTGÅNG om dom nu måste dock...) Tycker dom det är lite exotiskt med svenska ord och utryck kanske? 😂🙈 Eller blir det påverkning av för mycket läsande av svenska bloggare? 😇

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Hei2016-2 skrev:

Jag menade absolut inte dumförklara dig, ber om ursäkt om det framkom så! Jag har på senaste hört fler som använder ”utgang” som är norska. (Borde ju använda UTGÅNG om dom nu måste dock...) Tycker dom det är lite exotiskt med svenska ord och utryck kanske? 😂🙈 Eller blir det påverkning av för mycket läsande av svenska bloggare? 😇

Kan du skrive på norsk?

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, Hei2016-2 skrev:

Jag menade absolut inte dumförklara dig, ber om ursäkt om det framkom så! Jag har på senaste hört fler som använder ”utgang” som är norska. (Borde ju använda UTGÅNG om dom nu måste dock...) Tycker dom det är lite exotiskt med svenska ord och utryck kanske? 😂🙈 Eller blir det påverkning av för mycket läsande av svenska bloggare? 😇

Kanskje begge deler? Jeg tok meg ikke nær av det du skrev, jeg bare ville si at jeg vet hva det betyr 🙂

Jeg har sett Pilotfrue bruke det flere ganger, og jeg lurte på hvilke miljøer som har tatt i bruk ordet - og tenkte da at det enten er de rike "drikke champagne på Solli plass og feriere i Dubai" - folka eller fjortisene, men mulig det bare er meg som har blitt gammel og ikke henger med 🙂

Endret av Korpsnerden
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...