Gå til innhold

Pilotfrue


Puny

Anbefalte innlegg

11 timer siden, Varmeba skrev:

Har hun ikke kommentarfelt lenger? 

Den skrubben hun reklamerer for fjerner IKKE strekkmerker. Alt en skrubb gjør er å fremskynde fjerning av et lite, tynt lag død hud som faller av uansett...strekkmerker kommer innenfra og er permanente ARR i hudlaget!

Jeg har ingenting i mot bloggere og reklame men jeg blir så irritert av å se at hun bruker helt feil fakta for å selge en skrubb til 249 kroner. Som attpåtil kan lages selv med en to skjeer filtermalt kaffe og en skje eller to med kokosnøttolje eller olivenolje...jeg har laget den selv mange ganger og den funker helt fint. Men strekkmerkene mine...de har ikke gått noen steder.

Hun bryr seg ikke om det. Hun bryr seg ikke om at folk blir lurt, hun vil bare ha penger (om hun så må ljuge om et produkt)

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest wildfig

Godt det ikke bare er jeg som reagerte på det med strekkmerkene. Skrubbe bort strekkmerker. Au 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror heller ikke hun har forfattet teksten selv, det kan se ut som klipp og lim. Denne gangen og minst en gang før er det plutselig noe svensk i teksten og setninger med ganske dårlig språk.. "Denne gnikker bort døde hudceller og gir en jevn, ren och fresh hud både på kroppen og på ansiktet."

Jeg mistenker at teksten ikke er Julianne sine ord, men en dårlig oversettelse, og jeg har inntrykk av at dette merket er skikkelig søppel..

  • Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

58 minutter siden, Lidis88 skrev:

Jeg tror heller ikke hun har forfattet teksten selv, det kan se ut som klipp og lim. Denne gangen og minst en gang før er det plutselig noe svensk i teksten og setninger med ganske dårlig språk.. "Denne gnikker bort døde hudceller og gir en jevn, ren och fresh hud både på kroppen og på ansiktet."

Jeg mistenker at teksten ikke er Julianne sine ord, men en dårlig oversettelse, og jeg har inntrykk av at dette merket er skikkelig søppel..

Og nå er teksten rettet på, gitt.. 🙈

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha! Hvorfor ikke bare innrømme at hun får teksten ferdig skrevet... blir så dumt å late som at dette er hennes egen mening... er ikke akkurat første gang det står på delvis svensk...

  • Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, Jordbærogfløte skrev:

Og nå er teksten rettet på, gitt.. 🙈

Ja, da tyder det på at fru Pilot er ivrig leser av KG.😏

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 6.5.2019 den 18.03, nicecar skrev:

De strekkmerkene hennes ser absolutt ikke noe mindre ut, selvom hun hevder det. Med mindre hun er blind for det selv fordi hun tjener på å reklamere for kaffegrut i fancye poser.

OT, men kaffegrut er veldig god som skrubb! Bland kaffegrut og litt babyolje, så får man billig og god skrubb. Trenger ikke kjøpe de dyre greiene hun reklamerer for. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, konkelimonke skrev:

Hvorfor vasker hun ikke nytt tøy før hun bruker det? Særlig på ømfintelige barnehud.

 

æsj det er bare ekkelt!

Tenkte det samme.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen andre som hørte henne si i podden at hun kjøpte alt Ulrikke Lund hadde når hun var på bloggtoppen (lenge siden), hun kjøpte ting kun fordi Ulrikke hadde det. Da ble det nok sløst mye penger, rart at Julianne ikke tenker på at noen av leserne hennes kanskje tenker det samme «Hvis Julianne har det må jeg også ha det!» og bruker unødvendig mye penger på tull hun reklamerer for og anbefaler.

Endret av WhiteSwan
  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

19 minutter siden, Mounira76 skrev:

Er det søsteren hans de reiser sammen med? Utrolig vakker dame 😍

Nei, en venninne av henne. Men, ja, utrolig pen dame 😁.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Sol79 skrev:

De har med seg ei venninne på ferie som skal være barnevakt? Det er jammen spesielt.

Synes det er bedre det enn å bare la han være hjemme med barnevakten. Men ja, litt spesielt. Hvor gammel er S nå?

Regner med venninnen for litt betalt for å være barnevakt? At de betaler turen eller spanderer et bedre måltid osv

Endret av smalls
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

17 minutter siden, smalls skrev:

Synes det er bedre det enn å bare la han hjemme med barnevakten. Men ja, litt spesielt. Hvor gammel er S nå?

Enig! Han blir snart 11 måneder.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Sol79 skrev:

De har med seg ei venninne på ferie som skal være barnevakt? Det er jammen spesielt.

Det er litt trist synes jeg... Har en sønn som er 15mnd selv, og hadde aldri hatt med barnevakt.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...