Gå til innhold

Pilotfrue


Puny

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Synes det er i overkant fintfølende av piloten å bli krenket og lei seg av den kommentaren på facebook-siden til tv2. For det første oppfatter jeg det som at det er programmet hun kaller "bare søppel" og ikke deltakerne, og for det andre dreier det seg om en upersonlig kommentar på facebook fra et menneske han mest sannsynlig aldri har møtt eller kommer til å møte. 

Grei at det å få negative kommentarer ikke er spesielt hyggelig for noen av oss, men jeg synes det er grenser for hvor tynnhudet man kan være når man som voksent menneske selv oppsøker rampelyset. Det er ikke akkurat noen som har revet opp døra til kabinen når han er på jobb og brølt "søppel" til ham. Sånne kommentarer er faktisk en konsekvens av "kjendis"-statusen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, dama mente sikkert at programmet var søppel, ikke at personene var det. Jeg synes også det er søppeltv, men dumme meg klarer ikke la vær å se på. For meg så er disse bloggerne som en togkræsj jeg bare ikke klarer å la vær og følge med på. 

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes også programmet er søppel. Skjønner ikke at det går an å misforstå den kommentaren. «Krenket», den nye folkesykdommen. 

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De forventer å bli sett opp til og at folk ukritisk skal kjøpe produktene hun viser frem på bloggen. Lite jordnære og ydmyke i deres måte å være på. 

Endret av Jordbærogfløte
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, Vitting skrev:

– Det har ikke vært en veldig stor ting for meg, men når du hører det gjentatte ganger og folk begynner å gjøre narr av deg på grunn av det, da tenker man sånn «kanskje det ligger noe i det?», sier Ulrik."

Jeg leser dette akkurat som det jeg mener det er: en reklametekst. Og det er her ett av mine støtste problemer med denne type blogger ligger. Den subtile, sleipe, krypende under huden på-aktige måten å selge produkter til leserne på. Fysj, det skulle pokker meg ikke vært lov.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Enig med @ti10over her!! Jeg tolket det også som at jenta syntes programmet var søppel og det syns jeg må være lov å mene! Dersom ordlyden hadde vært at personene var søppel så hadde jeg kunnet tolke det som mobbing, men det var ikke tilfellet her.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er også viktig å pleie forholdet. Håper de nyter dette døgnet😍 Og kommer hjem med ny energi og med en ny gnist som de lever en stund på💖 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har jeg sett pilotens deling fra eventet i går, forferdelig flaut! Virker som han tror det er han det handler om, og oppfører seg som en tenåring på sin første fest! Filmer når konen pumper seg og sier at sønnen hadde blitt sint hvis han så at de kastet melken? Egler seg inn på Stian Blipp... svarer på spørsmål som åpenbart er til fruen, nei dette var bare pinlig! 

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, Pås skrev:

Nå har jeg sett pilotens deling fra eventet i går, forferdelig flaut! Virker som han tror det er han det handler om, og oppfører seg som en tenåring på sin første fest! Filmer når konen pumper seg og sier at sønnen hadde blitt sint hvis han så at de kastet melken? Egler seg inn på Stian Blipp... svarer på spørsmål som åpenbart er til fruen, nei dette var bare pinlig! 

Uff. 😆 pilotinnen er virkelig vakker dog. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Pås skrev:

Nå har jeg sett pilotens deling fra eventet i går, forferdelig flaut! Virker som han tror det er han det handler om, og oppfører seg som en tenåring på sin første fest! Filmer når konen pumper seg og sier at sønnen hadde blitt sint hvis han så at de kastet melken? Egler seg inn på Stian Blipp... svarer på spørsmål som åpenbart er til fruen, nei dette var bare pinlig! 

Og hvor gammel er denne mannen egentlig?

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Aurora** skrev:

Og hvor gammel er denne mannen egentlig?

Tror han er i slutten av 30-årene!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...