Gå til innhold

Pilotfrue


Puny

Anbefalte innlegg

9 timer siden, Jobbermedbarn skrev:

Hva er det med disse bloggerne og den innbilte statusen de tror de har? (Da går jeg utifra at det er dette som gjør at hun ikke vil være med i barselgruppe) Det er en drøss med kjendiser som de fleste kjenner igjen, som er med i barselgrupper uten at det er noe problem fordi både de selv og de rundt forstår at de er helt vanlige mennesker og nybakte foreldre som alle andre 😉😁

Ja, synd hun ikke vil være med i barselgrupper. Godt å være med likesinnede, kjent eller ikke kjent. Har selv vært i grupper med kjente folk og det er jo noe spesielt første gangen, men det glemmer man fort. De fleste har beina på jorden. Men, kanskje pilotfruen ikke har landet enda?😜

 

 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

19 minutter siden, Moongirl skrev:

Ja, synd hun ikke vil være med i barselgrupper. Godt å være med likesinnede, kjent eller ikke kjent. Har selv vært i grupper med kjente folk og det er jo noe spesielt første gangen, men det glemmer man fort. De fleste har beina på jorden. Men, kanskje pilotfruen ikke har landet enda?😜

 

 

Slapp av. Hun sier ikke at hun ikke har tenkt å være med i barselgruppa, men at hun kanskje ikke kan være med hver gang. Som de fleste andre som er med i barselgrupper. 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Selma1984 skrev:

Slapp av. Hun sier ikke at hun ikke har tenkt å være med i barselgruppa, men at hun kanskje ikke kan være med hver gang. Som de fleste andre som er med i barselgrupper. 

Så bra, da misforstod eg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, J.. skrev:

Hvorfor er det så om å gjort om hun er med i barselgruppe eller ikke?

Lurer jeg på også.

Barselgrupper er ikke obligatorisk, og det passer ikke for alle 

Jeg valgte å droppe barselgruppe med mitt eldste barn, jeg var ung og det var min første. De andre på gruppa var mye eldre og flerbarnsmødre, absolutt null til felles. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, Moi04 skrev:

Altså, helt siden hun opprettet bloggen har det kommet et innlegg her og et innlegg der. Ikke redigerer hun bildene sine, så det spiser heller ikke av tiden hennes. Innleggene er som regel en oppsummering av hva som har skjedd siden sist, et skryteinnlegg hvor det blir flashet diverse LV eller fortalt om andre materialistiske ting, reklame for ansiktsmaske (den samme igjen og igjen og igjen) og tidligere var det også et innlegg med sneversynte meninger for å provosere i ny og ne. Forstår ikke at det kan ta så voldsomt med tid, hun har jo tross alt noen som vasker tøyet og huset i tillegg. Jeg sier absolutt ikke at det er noe galt i det, da jeg håper hun bruker masse tid med baby, men det kan da ikke være så voldsomt tidskrevende å få publisert noe i den samme gata som tidligere. 

Reagerer mest på der hun skriver at hun nedprioriterer barselgruppen fordi det er vanskelig for folk i hennes situasjon - det må da vær gull for både henne og baby å møtes med andre for trilling og hygge hjemme hos hverandre.....

«I går var jeg på første barseltreff på helsestasjonen. For en fin gjeng! Planen er å møtes en gang i uken for trilleturer og hjemmebesøk fremover. Jeg vet ikke om jeg får til det hver uke i min situasjon, men jeg skal bli med på de treffene jeg rekker. Muligheten er uansett nyttig og hyggelig.» Hvordan i all verden kan du få dette til å bli til at hun nedprioriterer? Hun skriver  jo at hun synes det er nyttig og hyggelig, folk i hennes situasjon , hva mener du med det?

  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

37 minutter siden, Nicco skrev:

«I går var jeg på første barseltreff på helsestasjonen. For en fin gjeng! Planen er å møtes en gang i uken for trilleturer og hjemmebesøk fremover. Jeg vet ikke om jeg får til det hver uke i min situasjon, men jeg skal bli med på de treffene jeg rekker. Muligheten er uansett nyttig og hyggelig.» Hvordan i all verden kan du få dette til å bli til at hun nedprioriterer? Hun skriver  jo at hun synes det er nyttig og hyggelig, folk i hennes situasjon , hva mener du med det?

I all verden. Jeg har ikke lest det aktuelle bloghinnlegget, og fikk inntrykk av i tråden her at hun ikke kom til å gå i barselgruppe fordi hun hadde en slags kjendisposisjon eller noe. Det er jo, som du sier, overhodet ikke det hun sier. Ikke i nærheten engang :klo:

 

 

 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rolig nå, jeg er det fult klar over at barselstreff er frivillig. Det jeg reagerer på er hennes "i hennes situasjon", hvilken situasjon er det? At hun er på barsel? Helt fint om hun dropper det, men min mening er at det er trist å velge barselstreff fra til fordel for bloggen, da innleggene hennes ikke gjenspeiler flere dagers arbeide. 

 

Og @Nicco "hennes situasjon" er hennes ord, ikke mine. 

Endret av Moi04
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BordetErSnudd
6 timer siden, Moi04 skrev:

Rolig nå, jeg er det fult klar over at barselstreff er frivillig. Det jeg reagerer på er hennes "i hennes situasjon", hvilken situasjon er det? At hun er på barsel? Helt fint om hun dropper det, men min mening er at det er trist å velge barselstreff fra til fordel for bloggen, da innleggene hennes ikke gjenspeiler flere dagers arbeide. 

 

Og @Nicco "hennes situasjon" er hennes ord, ikke mine. 

I hennes situasjon = hun må få tid til å sette på kunstige negler, kunstig hår og kunstige vipper for å kunne legge ut tilfredsstillende rosablogger-selfies på SoMe-kanalene sine. I hennes situasjon = hun må ha tid til å koordinere klesvaskebudet og vaskehjelpen sin. 

Endret av BordetErSnudd
Lenke til kommentar
Del på andre sider

- eller i hennes situasjon med mann bortreist i fem dager, og med to hunder der i hvertfall den ene ikke er trent til å være alene hjemme. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Jordbærogfløte skrev:

Nå er hun sinna på Morten Hegseth.. Les siste innlegg på bloggen.

Det skjønner jeg godt. For en klysete fyr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Moi04 skrev:

Rolig nå, jeg er det fult klar over at barselstreff er frivillig. Det jeg reagerer på er hennes "i hennes situasjon", hvilken situasjon er det? At hun er på barsel? Helt fint om hun dropper det, men min mening er at det er trist å velge barselstreff fra til fordel for bloggen, da innleggene hennes ikke gjenspeiler flere dagers arbeide. 

 

Og @Nicco "hennes situasjon" er hennes ord, ikke mine. 

Med "hennes situasjon" så mener hun nok det at hun ikke har full permisjon, men er tilbake i jobb allerede nå. Hva man anser som ordentlig jobb får være opp til enhver. Men jeg skjønner at det kan bli travelt med en liten baby og bare den delen av jobben hennes som krever mailing frem og tilbake med sponsorer, skrive innlegg, osv. 10 uker er fremdeles en pitteliten baby som krever mamma i stor grad. Mange førstegangs syns fremdeles det er stress å bare spise og dusje med en så liten en. 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har en baby på 3,5 mnd og får ikke dusjet eller spist noe særlig mens min samboer er på jobb, så jeg skjønner henne godt 😅

11 minutter siden, LoveTrain skrev:

Med "hennes situasjon" så mener hun nok det at hun ikke har full permisjon, men er tilbake i jobb allerede nå. Hva man anser som ordentlig jobb får være opp til enhver. Men jeg skjønner at det kan bli travelt med en liten baby og bare den delen av jobben hennes som krever mailing frem og tilbake med sponsorer, skrive innlegg, osv. 10 uker er fremdeles en pitteliten baby som krever mamma i stor grad. Mange førstegangs syns fremdeles det er stress å bare spise og dusje med en så liten en. 

 

Endret av lillemy100
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, lillemy100 skrev:

Jeg har en baby på 3,5 mnd og jeg får ikke dusjet eller spist noe særlig mens min samboer er på jobb, så jeg skjønner henne godt 😅

 

Og jeg har en baby på 4mnd, dusjer, spiser, leser til eksamen, rydder hus, vasker klær, henter i barnehage og lager middag til mannen kommer hjem fra jobb, så jeg skjønner henne ikke. Hun har atpåtil hushjelp og sender klesvasken til vaskeri.

edit: dette var ikke for å brilljere altså, jeg vil bare få frem at folk (og ikke minst babyer) er forskjellige. Jeg må si jeg hadde satt stor pris på både hushjelp og hjelp til klesvasken, men jeg klarer meg fint og har tid til livet mitt uansett. 

Endret av Masuka
  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, Masuka skrev:

Og jeg har en baby på 4mnd, dusjer, spiser, leser til eksamen, rydder hus, vasker klær, henter i barnehage og lager middag til mannen kommer hjem fra jobb, så jeg skjønner henne ikke. Hun har atpåtil hushjelp og sender klesvasken til vaskeri.

Forskjell på babyene skjønner jeg ☺️ Vi vet jo ikke hvilken «type» hun har. Min baby må bæres og underholdes hele sin våkne tid og konstant trilles når den sover (kun 30 min i gangen). Glad jeg er i permisjon for jeg har ikke tid til så mye annet da. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pilotfrua må komme seg mer ut av boblen hun lever i. Det er ikke normalt å bli så fornærmet. Hegseth nevnte henne i en bisetning, nevnte ikke navn engang. Og klart han reagerte på uttalelsene hennes om Dubai og at gutter ikke kan leke med dokker! Det reagerte alle oppegående folk på!

 Minner meg om Donald Trump, som kun vil la seg intervjue av Fox News. Hun vet Morten vil stille kritiske spørsmål, ikke bare stryke henne med hårene. Gud så barnslig og ikke minst flaut!

Endret av Hummingbird2
  • Liker 39
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Både hun og Ulrik sutrer og klager på andre. Forventer de å bli beundret for å være Dronningen og Kongen av Vollen uten noen form for kritikk og tilbakemeldinger? De lever jo av å være offentlige nå, og bretter ut privatlivet på TV..

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, lillemy100 skrev:

Jeg har en baby på 3,5 mnd og får ikke dusjet eller spist noe særlig mens min samboer er på jobb, så jeg skjønner henne godt 😅

 

Sånn hadde jeg det også. ❤️ Det blir bedre. Lover. Så mye bedre at jeg fikk flere barn (som var like klistermerker). Talte minutter til mannen kom hjem og fikk hjertebank om det var kø 😅

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...