Gå til innhold

Pilotfrue


Puny

Anbefalte innlegg

9 minutter siden, Zoey skrev:

Sånn hadde jeg det også. ❤️ Det blir bedre. Lover. Så mye bedre at jeg fikk flere barn (som var like klistermerker). Talte minutter til mannen kom hjem og fikk hjertebank om det var kø 😅

Godt å høre 💕 Her telles det også minutter til han er hjemme 😅

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest BordetErSnudd
17 timer siden, Truka skrev:

- eller i hennes situasjon med mann bortreist i fem dager, og med to hunder der i hvertfall den ene ikke er trent til å være alene hjemme. 

 

Det er sant! Husker hun var så innmari glad for all alenetiden hun fikk i forholdet mens han var borte og hvordan hun kun så det positive med det. Jeg tenkte i mitt stille sinn at det der kommer hun til å slite veldig med etter at de har fått barn. Spesielt siden hun fremstår som veldig makelig og glad i det gode luksusliv. De er jo 100 % låst til jobbskjemaet hans. Lekser, foreldremøter, fritidsaktiviteter. Det blir veldig mye som faller på bare henne etter hvert som barnet/barna blir større og hun må forholde seg til klokkeslett, møter, dugnader og lekser mens piloten er bortreist. Hun har aldri blogget daglig og det tror jeg aldri kommer til å skje heller. Men hun vet jo å gjøre det komfortabelt for seg likevel da, med klesvaskebud og vaskehjelp. Hun har flere ulike som allerede har sittet barnevakt for den knapt 10 uker gamle babyen og får sikkert noen til å ta seg av turene med hundene snart også.

Endret av BordetErSnudd
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, BordetErSnudd skrev:

Det er sant! Husker hun var så innmari glad for all alenetiden hun fikk i forholdet mens han var borte og hvordan hun kun så det positive med det. Jeg tenkte i mitt stille sinn at det der kommer hun til å slite veldig med etter at de har fått barn. Spesielt siden hun fremstår som veldig makelig og glad i det gode luksusliv. De er jo 100 % låst til jobbskjemaet hans. Lekser, foreldremøter, fritidsaktiviteter. Det blir veldig mye som faller på bare henne etter hvert som barnet/barna blir større og hun må forholde seg til klokkeslett, møter, dugnader og lekser mens piloten er bortreist. Hun har aldri blogget daglig og det tror jeg aldri kommer til å skje heller. Men hun vet jo å gjøre det komfortabelt for seg likevel da, med klesvaskebud og vaskehjelp. Hun har flere ulike som allerede har sittet barnevakt for den knapt 10 uker gamle babyen og får sikkert noen til å ta seg av turene med hundene snart også.

Nå er det ikke akkurat allverden å ta seg av et barn alene, så tviler på at det blir noe stort problem at mannen er borte deler av tiden. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BordetErSnudd
5 timer siden, Bustefisk skrev:

Nå er det ikke akkurat allverden å ta seg av et barn alene, så tviler på at det blir noe stort problem at mannen er borte deler av tiden. 

Si nå ikke det. Syns de med ett barn ofte er kjempeslitne og syns de har det veldig travelt. Livet de beskriver høres jo ut som en drøm i mine ører, men det er jo noe med hva man selv føler og hvor stor kapasitet man selv har. Og Julianne hadde både vaskehjelp og egen stylist lenge før hun fikk barn, i tillegg til at det ofte gikk en dag mellom hvert blogginnlegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, BordetErSnudd skrev:

Det er sant! Husker hun var så innmari glad for all alenetiden hun fikk i forholdet mens han var borte og hvordan hun kun så det positive med det. Jeg tenkte i mitt stille sinn at det der kommer hun til å slite veldig med etter at de har fått barn. Spesielt siden hun fremstår som veldig makelig og glad i det gode luksusliv. De er jo 100 % låst til jobbskjemaet hans. Lekser, foreldremøter, fritidsaktiviteter. Det blir veldig mye som faller på bare henne etter hvert som barnet/barna blir større og hun må forholde seg til klokkeslett, møter, dugnader og lekser mens piloten er bortreist. Hun har aldri blogget daglig og det tror jeg aldri kommer til å skje heller. Men hun vet jo å gjøre det komfortabelt for seg likevel da, med klesvaskebud og vaskehjelp. Hun har flere ulike som allerede har sittet barnevakt for den knapt 10 uker gamle babyen og får sikkert noen til å ta seg av turene med hundene snart også.

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herregud, ‘flere ulike’ som barnevakt? S sin mormor og en til har passet han noen timer....høres jo ut som det stadig skjer.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja.. Team #Hegseth eller team #Pilotfrue da folkens? Jeg går for team #Hegseth. Tror han bare tulla, men Pilotfrua tok det jo dødelig seriøst. 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Unika skrev:

Ja.. Team #Hegseth eller team #Pilotfrue da folkens? Jeg går for team #Hegseth. Tror han bare tulla, men Pilotfrua tok det jo dødelig seriøst. 

Hegseth hver gang han kritiserer bloggere så griner de jo å sier han mobber osv . Når han er kritisk til ting som er viktig å få i lyset 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Team Hegseth - uten tvil! Bloggerne verken tåler eller skjønner at journalister som stiller kritiske spørsmål gjør en av de viktigste jobbene for demokratiet i Norge; nemlig å rette søkelys mot kritikkverdige forhold. Mange av dem tror rett og slett at kritiske spørsmål er det samme som mobbing. Det er et problem for både ytringsfrihet og demokrati, etter min mening. 

Og Pilotfrua som i tillegg kaller seg journalist, burde absolutt skjønne dette. 

Endret av Tipitapa
Feilskrevet ord
  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 3.9.2018 den 20.52, LoveTrain skrev:

Med "hennes situasjon" så mener hun nok det at hun ikke har full permisjon, men er tilbake i jobb allerede nå. Hva man anser som ordentlig jobb får være opp til enhver. Men jeg skjønner at det kan bli travelt med en liten baby og bare den delen av jobben hennes som krever mailing frem og tilbake med sponsorer, skrive innlegg, osv. 10 uker er fremdeles en pitteliten baby som krever mamma i stor grad. Mange førstegangs syns fremdeles det er stress å bare spise og dusje med en så liten en. 

Også fult klar over stresset da jeg fødte 2 uker etter flyfrua. Det er hennes valg å ikke ha full permisjon og igjen, blogginnleggene hun skriver får hun nok skriblet ned i tiden han sover.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Speedmaster skrev:

Really? 😳

Nei.

De het det før,sent 80/tidlig 90tallet.

Nå heter de Landsforeningen Uventet Barnedød (LUB).

Er selv medlem,så akkurat det vet jeg litt for godt..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 minutter siden, Hege899 skrev:

Hva er greia med Julianne og hegseth? 

Hun er vonbroten fordi Hegseth gjorde narr av henne da hun sa at hun ikke bryr seg om menneskerettigheter (Dubai) og at jr ikke får leke med dokker. (Selvom far i huset giftet seg i hvite tights og er full av botox og fillers) 

Endret av Hummingbird2
  • Liker 39
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, J.. said:

Nei.

De het det før,sent 80/tidlig 90tallet.

Nå heter de Landsforeningen Uventet Barnedød (LUB).

Er selv medlem,så akkurat det vet jeg litt for godt..

Nei. LUB het tidligere "Landsforeningen til støtte ved Krybbedød". 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

4 minutter siden, Speedmaster skrev:

Nei. LUB het tidligere "Landsforeningen til støtte ved Krybbedød". 

Ja en gang i tiden het det det.

Ikke pr dags dato.

Ferdig avsporet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, Hummingbird2 skrev:

Hun er vonbroten fordi Hegseth gjorde narr av henne da hun sa at hun ikke bryr seg om menneskerettigheter (Dubai) og at jr ikke får leke med dokker. (Selvom far i huset giftet seg i hvite tights og er full av botox og fillers) 

Knallbra 😂

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, Jordbærogfløte skrev:

Knallbra 😂

 

1 time siden, Hummingbird2 skrev:

Hun er vonbroten fordi Hegseth gjorde narr av henne da hun sa at hun ikke bryr seg om menneskerettigheter (Dubai) og at jr ikke får leke med dokker. (Selvom far i huset giftet seg i hvite tights og er full av botox og fillers) 

 

1 time siden, Hege899 skrev:

Hva er greia med Julianne og hegseth? 

Kanskje verdt å nevne at hun ikke ønsket å bli intervjuet av ham, og han svarte med at han "håper hun får fødselsdepresjon". Sjarmerende type.. Nå er jeg generelt sett anti-bloggere, men den overreaksjoner fra hans side synes jeg var drøy 

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...