Gå til innhold

Pilotfrue


Puny

Anbefalte innlegg

18 minutter siden, Truka skrev:

Hun fikk vel hjelp til å finanisere studiene siden hun kunne bruke studielånet til veske.

Fin prioritering må jeg si 😏.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her var det mye synsing om det ene og det andre. Jeg er ingen superfan av Juliane, men hvor mye penger de har, hvordan de har fått de og hvordan de bruker de har ingen andre enn de selv noe med.

Det blir sånn nivå som om naboen sitter å venter på skattelistene for å se hvordan naboen kunne ha råd til båten han selv ikke kan kjøpe..

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har nok gode inntekter begge to og lever bra. Kanskje de har generøse foreldre også, hvem vet.

Men det er veldig tacky og harry å flashe merkevarer på den måten. Jeg grøsser hver gang jeg ser stellevesken. Den må liksom plasseres strategisk før de tar bilde. 

Tenker slike mennesker må bli veldig slitne av å fremstå som noe de ikke er. Virkelig rike mennesker holder ikke på sånn. Det er noe veldig stusselig over det. 

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 8/2/2018 at 11:24 AM, Christina73 said:

I feks bursdag hilsener står det ofte «gratulerer lille ... med 1-årsdagen, mamma, pappa og storesøster .... gleder seg til å feire deg hjemme i Grågåsveien😳😳😳 

Really? 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutter siden, Speedmaster skrev:

Really? 

Ofte nok til at jeg har lagt merke til det hvertfall.🤷🏻‍♀️ I bursdagsannonser, ikke fødselsannonser. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

«Endelig feriere som en ekte familie..,»

Ekte familier kan være så mangt:

mor, far og barn. Far, far og barn. Mann og mann uten barn, mor og mor med barn, kvinne og kvinne uten barn, mann og kvinne uten barn, singel med familie rundt seg... 

Var litt merkelig formulert av pilotfrue synes jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Yria skrev:

«Endelig feriere som en ekte familie..,»

Ekte familier kan være så mangt:

mor, far og barn. Far, far og barn. Mann og mann uten barn, mor og mor med barn, kvinne og kvinne uten barn, mann og kvinne uten barn, singel med familie rundt seg... 

Var litt merkelig formulert av pilotfrue synes jeg...

Virkelig?🙄

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Yria skrev:

«Endelig feriere som en ekte familie..,»

Ekte familier kan være så mangt:

mor, far og barn. Far, far og barn. Mann og mann uten barn, mor og mor med barn, kvinne og kvinne uten barn, mann og kvinne uten barn, singel med familie rundt seg... 

Var litt merkelig formulert av pilotfrue synes jeg...

Dette er et godt eksempel på at man må hakke bare for å hakke.

 

  • Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Yria skrev:

«Endelig feriere som en ekte familie..,»

Ekte familier kan være så mangt:

mor, far og barn. Far, far og barn. Mann og mann uten barn, mor og mor med barn, kvinne og kvinne uten barn, mann og kvinne uten barn, singel med familie rundt seg... 

Var litt merkelig formulert av pilotfrue synes jeg...

Hvorfor? Det er det som er virkelig familie for henne. 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun mener vel «ekte» familie som mor, far, barn, og eventuelt hunder.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Yria skrev:

«Endelig feriere som en ekte familie..,»

Ekte familier kan være så mangt:

mor, far og barn. Far, far og barn. Mann og mann uten barn, mor og mor med barn, kvinne og kvinne uten barn, mann og kvinne uten barn, singel med familie rundt seg... 

Var litt merkelig formulert av pilotfrue synes jeg...

Ekte familie som i familie med barn. Var det så innmari vanskelig å forstå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva som er en ekte familie er jo opp til hver og én. For henne er dette en ekte familie. Ingenting å henge seg opp i.

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg reagerte også, selv om jeg har mann og to barn... lurer på hva en uekte familie er, to voksne uten barn? Enslig voksen med barn? To likekjønnede med eller uten barn? Synes egentlig ingen har rett til å definere en ‘ekte familie’... unner selvsagt pf å få barn, men tenker også på dem som ikke lykkes, er ikke de en ekte familie?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det her blir jo bare for dumt. Hun har jo ikke skrevet at andre ikke er en ekte familie, hun må da få lov til å føle at hun nå har en ekte familie etter så lang tid med prøving.

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minner om kristendomsbakrgrunnen min, vi oss var født innenfor ekteskap var de eneste ekte barna. De som hadde skilte eller ugifte foreldre var ikke like høyt elsket.

Til å leve av ord, bør ordvalg være en prioritet.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

20 timer siden, Birdo skrev:

Her var det mye synsing om det ene og det andre. Jeg er ingen superfan av Juliane, men hvor mye penger de har, hvordan de har fått de og hvordan de bruker de har ingen andre enn de selv noe med.

Det blir sånn nivå som om naboen sitter å venter på skattelistene for å se hvordan naboen kunne ha råd til båten han selv ikke kan kjøpe..

En del av det hun skriver om omhandler «goder» som dyr båt, 20 millionersvilla og dyre produkter. Materielt lever hun et liv langt over gjennomsnittet og hun viser det jo frem til leserne. Det er derfor et helt legitimt spørsmål, mener nå jeg, å lure på hvordan de klarer å opprettholde denne standarden. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Prinsesse788 skrev:

Minner om kristendomsbakrgrunnen min, vi oss var født innenfor ekteskap var de eneste ekte barna. De som hadde skilte eller ugifte foreldre var ikke like høyt elsket.

Til å leve av ord, bør ordvalg være en prioritet.

😁 Har du virkelig inntrykk av at en brennende interesse for ordvalg, grammatikk og rettskriving er grunnen til at folk blogger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, Justlooking skrev:

Hun tjener vel fort et par mill på bloggen i året?

Ser man på liste over hva ulike bloggere har tjent de siste årene så kommer Julianne ganske beskjedent ut. Hun er ikke engang oppe i en halv million. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, ti10 skrev:

😁 Har du virkelig inntrykk av at en brennende interesse for ordvalg, grammatikk og rettskriving er grunnen til at folk blogger?

Haha nei, absolutt ikke, og synd er det.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...