Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Visste ikke at hun hadde en søster? Har aldri lest eller sett bilder av hun søsteren som skal være fadder

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
15 minutter siden, Sialove skrev:

Visste ikke at hun hadde en søster? Har aldri lest eller sett bilder av hun søsteren som skal være fadder

Både søster og nevø har vært avbildet på bloggen. 

Skrevet
På 8.8.2018 den 14.20, BLOMSTERKVAST skrev:

Synd at det i 2018 er noen som  mener det er ekte familie kun når  blir barn . Det blir jo flere og flere som velger bort barn ,er ikke de en liten familie da..? 

Alt du henger deg oppi. I hennes verden, i hennes lykkeboble, er det de tre som er en ekte familie i motsetning til da de var de  to. Når man snakker om kjernefamilie så er det to barn, rekkehus, Volvo og hund - hun er litt der. De er en ekte familie nå.

De har strevd for å få dette barnet - la henne være i lykkebobla si uten at alt skal granskes og klages på.

Skrevet
39 minutter siden, Truka skrev:

Både søster og nevø har vært avbildet på bloggen. 

Da må jeg ha gått glipp av det

Skrevet
10 minutter siden, Sialove skrev:

Da må jeg ha gått glipp av det

Søsteren er eldre. De har også to yngre  halvsøsken. Søster og bror som er far sine

Skrevet
På 8.8.2018 den 12.24, BordetErSnudd skrev:

Julianne er av de aller flinkeste til å merke reklamen sin tydelig, det er en av grunnene. Andre bloggere bruker masse affiliateslenker som sikkert ikke oppleves like mye som reklame. Men Julianne virker ikke såpass moteinteressert at hun vil gjøre det. Hun blogger i tillegg mye sjeldnere enn de andre på topp ti. Hun kommer nok til å synke jevnt og trutt ned mot plass 15-20. Hun klarte ikke å utnytte plassen sin på toppen. Nå er det 2-3 korte hverdagsinnlegg i uka uten særlig spennende bilder og det holder ikke for topp 10. Hun burde utnytte det fantastiske huset og sikte seg inn mot interiør, men hun virker rett og slett for lat. Jeg skjønner jo at hun har baby nå, men hun har også vaskehjelp, klesvaskebud og deler ansvaret for barnet med mannen sin. Hun blogget heller ikke særlig ofte før hun fikk barn..

Du får det jo til å høres ut som hun har latt bloggen helt på hylla for flere måneder siden, men nå har hun en baby som er 6-7 uker (?). Hun har tydelig vært sliten etter fødsel. Hvorfor skulle hun ikke kunne ta "mammapermisjon" som alle andre, evt jobbe mindre?

• Liker 4
Skrevet
35 minutter siden, skyflakes skrev:

Du får det jo til å høres ut som hun har latt bloggen helt på hylla for flere måneder siden, men nå har hun en baby som er 6-7 uker (?). Hun har tydelig vært sliten etter fødsel. Hvorfor skulle hun ikke kunne ta "mammapermisjon" som alle andre, evt jobbe mindre?

Fordi det bloggerne driver med, kan virkelig ikke kalles jobb? 

• Liker 4
Gjest xx girl xx
Skrevet
36 minutter siden, skyflakes skrev:

Det er helt i orden at hun tar permisjon. Men det kan godt være at det blir på bekostning av lesertall. Jeg forstår godt at hun prioriterer baby. Men hun kan ikke forvente at bloggen skal bli værende på topp. 

Skrevet
12 minutter siden, Nussepus skrev:

Hun er en ansatt i sitt eget firma - så jo det kan det. Jeg leser sjeldent bloggen hennes, og kan ikke helt se hvorfor folk er så opptatt om hun har mange lesere eller ei?

• Liker 2
Skrevet
2 timer siden, Nussepus skrev:

Ja,det er jobb. Ganske mye jobb og

• Liker 3
Skrevet
10 timer siden, Bustefisk skrev:

Ja,det er jobb. Ganske mye jobb og

Ja, det er regnskap, mailer i hopetall og annonsesamarbeid. Det er ikke bare å «mekke sammen» et innlegg på to minutter som mange kanskje tror. I tillegg blir man et kjent ansikt og kan bli utsatt for ganske mange stygge kommentarer fra folk som gjemmer seg bak sine PC- og mobilskjermer. Da tenker jeg I hovedsak på bloggerne som er blant topp ti på listen.

• Liker 3
Skrevet
46 minutter siden, Jordbærogfløte skrev:

Ja, det er regnskap, mailer i hopetall og annonsesamarbeid. Det er ikke bare å «mekke sammen» et innlegg på to minutter som mange kanskje tror. I tillegg blir man et kjent ansikt og kan bli utsatt for ganske mange stygge kommentarer fra folk som gjemmer seg bak sine PC- og mobilskjermer. Da tenker jeg I hovedsak på bloggerne som er blant topp ti på listen.

Og du tror at toppbloggerne ikke har folk til å ordne regnskap og annonsesalg?  

• Liker 8
Skrevet
1 time siden, Jordbærogfløte skrev:

Å uff så slitsomt. Andre yrkesgrupper jobber helger, jul, påske, kvelder, nettet, 30 timersvakter, de løfter tungt, blir møkkete på hendene osv osv. Blogg er ikke en ordentlig jobb. Alt de gjør har total mangel på samfunnsnytte. 

• Liker 15
Skrevet (endret)

Feil tråd 🤣

Endret av Ultiva
  • Liker 2
Skrevet
48 minutter siden, Kollontaj skrev:

Og du tror at toppbloggerne ikke har folk til å ordne regnskap og annonsesalg?  

Det har jeg ikke nevnt noe om.. Klart de har det 😉 

Skrevet
15 timer siden, xx girl xx skrev:

Det er helt i orden at hun tar permisjon. Men det kan godt være at det blir på bekostning av lesertall. Jeg forstår godt at hun prioriterer baby. Men hun kan ikke forvente at bloggen skal bli værende på topp. 

Har hun skrevet at hun forventer det? 

• Liker 6
Skrevet (endret)
On 8/10/2018 at 8:07 PM, Nussepus said:

Altså.. babytiden er såååå kort. De hygger seg, nyter babyen , stikker ut med båten, spiser ute. De gjør det eneste riktige spør du meg. Bloggen får bare vente litt. Denne tiden får de aldri tilbake 

Endret av Potatopotato
Skriveleif
  • Liker 13
Gjest xx girl xx
Skrevet
På 11.8.2018 den 12.16, Potatopotato skrev:

Altså.. babytiden er såååå kort. De hugger seg, nyter babyen , stikker ut med båten, spiser ute. De gjør det eneste riktige spør du meg. Bloggen får bare vente litt. Denne tiden får de aldri tilbake 

Enig i det! Men det er ikke sikkert de får leserne tilbake igjen heller. Men baby er viktigst! 

Gjest xx girl xx
Skrevet
På 11.8.2018 den 12.16, Potatopotato skrev:

Altså.. babytiden er såååå kort. De hugger seg, nyter babyen , stikker ut med båten, spiser ute. De gjør det eneste riktige spør du meg. Bloggen får bare vente litt. Denne tiden får de aldri tilbake 

Enig i det! Men det er ikke sikkert de får leserne tilbake igjen heller. Men baby er viktigst! 

Skrevet
57 minutter siden, xx girl xx skrev:

Jeg glemmer faktisk å gå innom bloggen hennes. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...