Gjest Emmy_H Skrevet 14. august 2019 #8081 Skrevet 14. august 2019 37 minutter siden, Tipitapa skrev: Jeg fatter bare ikke HVA pilotfrue selv skal gjøre? Alle hverdagens og husets oppgaver blir jo satt bort til andre. Ikke har hun en «ordentlig» jobb hun reiser til og fra heller. Lukter vel norgesrekord i latskap av dette opplegget... Hun har svart på IG: Netflix and Chill.
J.. Skrevet 14. august 2019 #8082 Skrevet 14. august 2019 11 minutter siden, Emmy_H skrev: Hun har svart på IG: Netflix and Chill. Passe på å ikke slite seg ut da. 6
Jens Skrevet 14. august 2019 #8083 Skrevet 14. august 2019 15 timer siden, Sol79 skrev: De vil jo mindre kvalitetstid sammen siden de vil få et ekstra voksent familirmedlem som skal dele alle måltider med de, sitte på stua på kvelden etc De færreste spiser middag og henger med au pairene sine. Au pairene vil som regel være på eget rom og med egne venner. 2
Sol79 Skrevet 14. august 2019 #8084 Skrevet 14. august 2019 8 minutter siden, Jens skrev: De færreste spiser middag og henger med au pairene sine. Au pairene vil som regel være på eget rom og med egne venner. En au pair skal være et familiemedlem. Hos alle (to familier) jeg kjenner som har hatt au pair har au pairen deltatt på alle måltider, selv når de har hatt besøk, og hengt i stua som alle andre i familien på kveldstid. Jeg syns det var utrolig kleint, men det er sikkert en smal sak å ofte privatlivet sitt om man av forskjellige grunner ikke har kapasitet til å ta seg av ungene selv. 24
smalls Skrevet 14. august 2019 #8085 Skrevet 14. august 2019 44 minutter siden, Jens skrev: De færreste spiser middag og henger med au pairene sine. Au pairene vil som regel være på eget rom og med egne venner. Så du mener au pairen bare henger på rommet sitt når hn ikke "jobber"? Hvor har du det fra? At de ikke spiser middag sammen og sånt? 11
marthes Skrevet 14. august 2019 #8086 Skrevet 14. august 2019 Kanskje de egentlig ville ha fulltids hushjelp men au pair var billigere...? 6
J.. Skrevet 14. august 2019 #8087 Skrevet 14. august 2019 I dagens episode når hun konsekvent kaller turbanen sin for hijab.. 🤣 13
MaleficentAurora Skrevet 14. august 2019 #8088 Skrevet 14. august 2019 1 minutt siden, J.. skrev: I dagens episode når hun konsekvent kaller turbanen sin for hijab.. 🤣 Du må dokumentere det eller så blir det sett på "spekulasjon".. Fikk selv en heftig pekefingeren på et slik utsagn🤪😂 3
Crêpes Skrevet 14. august 2019 #8089 Skrevet 14. august 2019 18 minutter siden, J.. skrev: I dagens episode når hun konsekvent kaller turbanen sin for hijab.. 🤣 Neinei, burka 🙊 14
Gjest ti10 Skrevet 14. august 2019 #8090 Skrevet 14. august 2019 17 timer siden, Visla skrev: Hun sa jo på bloggerne at det ble mye mindre fokus på henne selv enn forventet etter hun ble mor... er vell ganske opplagt for alle andre at babyen blir hovedfokus i familien, og ikke en selv? Tror kanskje hun mener at det ble mindre tid til henne selv da babyen kom. Greit at det er en selvfølge, men det er jo ofte noe annet å kjenne ting på kroppen enn å bare tenke at det blir sånn før det faktisk skjer.
J.. Skrevet 14. august 2019 #8091 Skrevet 14. august 2019 23 minutter siden, Crêpes skrev: Neinei, burka 🙊 Haha,det var det hun da ja! 😂 Enda verre.. 3
J.. Skrevet 14. august 2019 #8092 Skrevet 14. august 2019 40 minutter siden, Uglesjel skrev: Du må dokumentere det eller så blir det sett på "spekulasjon".. Fikk selv en heftig pekefingeren på et slik utsagn🤪😂 Kilde - dagens episode av Bloggerne! Ikke alle har Sumo,så folk får evt se det ikveld 😂 4
MaleficentAurora Skrevet 14. august 2019 #8093 Skrevet 14. august 2019 Akkurat nå, J.. skrev: Kilde - dagens episode av Bloggerne! Ikke alle har Sumo,så folk får evt se det ikveld 😂 Ikke sant ja😅
DianaV Skrevet 14. august 2019 #8094 Skrevet 14. august 2019 Hun er sikkert smart på sin egen, unike måte. Samme går for gemalen... Sunn fornuft derimot.... 3
Gjest nicecar Skrevet 14. august 2019 #8095 Skrevet 14. august 2019 «Jeg drar ikke ned for å kjempe, jeg drar ned for å feriere💁🏼♀️💁🏼♀️« »Jeg synes ikke at ferien vår skal ha noe med Dubai-debatten å gjøre ettersom den er kjøpt og betalt av meg💁🏼♀️💁🏼♀️💁🏼♀️» 🙄🙄🙄🙄 💁🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️ Kilde: Bloggerne - dagens episode.
Nussepus Skrevet 14. august 2019 #8096 Skrevet 14. august 2019 2 minutter siden, nicecar skrev: «Jeg drar ikke ned for å kjempe, jeg drar ned for å feriere💁🏼♀️💁🏼♀️« »Jeg synes ikke at ferien vår skal ha noe med Dubai-debatten å gjøre ettersom den er kjøpt og betalt av meg💁🏼♀️💁🏼♀️💁🏼♀️» 🙄🙄🙄🙄 💁🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️ Kilde: Bloggerne - dagens episode. 🙈🙈. Det gjør vondt å lese at kunnskapsnivået til voksne er så lavt. Til og med 14 åringen min er mer reflektert. At hun ikke synes det er flaut. 37
MaleficentAurora Skrevet 14. august 2019 #8097 Skrevet 14. august 2019 (endret) 30 minutter siden, nicecar skrev: «Jeg drar ikke ned for å kjempe, jeg drar ned for å feriere💁🏼♀️💁🏼♀️« »Jeg synes ikke at ferien vår skal ha noe med Dubai-debatten å gjøre ettersom den er kjøpt og betalt av meg💁🏼♀️💁🏼♀️💁🏼♀️» 🙄🙄🙄🙄 💁🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️ Kilde: Bloggerne - dagens episode. Det er så kleint og pinlig at man bare må få det med seg😅 Spiller nå ingen rolle om hun har betalt selv eller ei. Poenget er at hun er en blogget og influenser som drar til et land som byr på forbud mot homofili, fengsling av kvinner som anmelder voldtekt og lange straffer for borgere som er kritiske til regimet. Å dette er noe fruen tydeligvis tenker at det ikke har noe og si for dem. Siden dem har betalt for turen og ikke er blitt sponset. Endret 14. august 2019 av Uglesjel 27
Gjest loveli Skrevet 14. august 2019 #8098 Skrevet 14. august 2019 (endret) 1 time siden, nicecar skrev: «Jeg drar ikke ned for å kjempe, jeg drar ned for å feriere💁🏼♀️💁🏼♀️« »Jeg synes ikke at ferien vår skal ha noe med Dubai-debatten å gjøre ettersom den er kjøpt og betalt av meg💁🏼♀️💁🏼♀️💁🏼♀️» 🙄🙄🙄🙄 💁🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️ Kilde: Bloggerne - dagens episode. Tenk å ikke forstå bedre, hvor deilig befriende det må være! Desverre går det ut over både miljøet, klimaet, ytringsfriheten, homokampen, kvinnekampen, osv osv... Poenget i debatten var da for pokker ikke at influensere fikk sponset turen til Dubai, men at de dro dit! Selvfølgelig gjorde det saken 1 promille verre at turen var sponset, men det var virkelig ikke (hele) poenget. Så jo, selvfølgelig angår debatten også deg Pilotfrue! Ikke bare drar du ned til Dubai på ferie, du lager også innhold til bloggen og et rikskringkastet TV-program og tjener penger på det samtidig som du påvirker andre til å dra! Fordi du er en influencer/påvirker!! Det siste er kanskje det verste, da ingen burde dra til Dubai/Nord Korea for å legge igjen penger og sponse landet eller skrive solskinnshistorier om stedet. Kvinnene som anmeldte voldtekt og som selv ble fengslet blir fortsatt fengslet selv om du har betalt turen av egen lomme! Det er fortsatt forbudt med homofili selv om du har betalt turen selv. Det er fortsatt ikke ytringsfrihet på tross av at du betalte flybilletten med egen inntekt!! Idioti på høyeste nivå. Kan ikke skjønne at så idiotiske mennesker kan tjene så bra at de har råd til å bruke penger på så mye idiotisk og påvirke andre til å være like idiotiske. Noen hadde fortjent å få litt vett banket inn i skallen. (Ikke en trussel, bruker et velkjent uttrykk. Oppfordrer ikke til vold). Endret 14. august 2019 av loveli
vintage Skrevet 14. august 2019 #8100 Skrevet 14. august 2019 24 minutter siden, Nussepus skrev: 🙈🙈. Det gjør vondt å lese at kunnskapsnivået til voksne er så lavt. Til og med 14 åringen min er mer reflektert. At hun ikke synes det er flaut. Men er det overraskende - sånn innerst inne, og sett opp i mot alt annet som blir skrevet/sagt? 14
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå