Gå til innhold

Pilotfrue


Puny

Anbefalte innlegg

Hun sier at turen til Dubai ikke er sponset, men turen er da spilt inn når de har vært med i et program som heter «bloggere» hvor en stor P for «produktplassering» er i starten av programmet? De har da vitterlig fått betalt for å stille på dette programmet også. 

Endret av Emmy_H
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff. Tenk å være snart 30 år og så lite reflekter. Frua fremstår jo, unnskyld ordbruken, rett og slett dum. 

Mer har jeg egentlig ikke å si om saken. Får si som en annen skrev her inne; jeg er målløs. 

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, marthes skrev:

Dama har altså handlet niqab og hijab fra louis vuitton...... 

Hva var egentlig poenget med å nevne at det var fra LV? Jeg holdte på og ta henne serisøst helt til motemerket ble nevnt. Da himmelet  jeg med øynene.. dessverre.

Endret av Uglesjel
  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, Uglesjel skrev:

Hva var egentlig poenget med å nevne at det var fra LV? Jeg holdte på og ta henne serisøst helt til motemerket ble nevnt. Da himmelet  jeg med øynene.. dessverre.

Himmelet🙈 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Pollen skrev:

Himmelet🙈 

Veldig unødvendig å påpeke andres skrivefeil på den måten. 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, EvenBeinlaus skrev:

Er jo sånn hun kler seg, som en eldre frue.

Er jo gift nå vettu....da skifter man jo ut hele garderoben...

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

17 minutter siden, Pollen skrev:

Himmelet🙈 

Skrivefeil eller ei, så skjerp deg med og gi andre pekefingeren å hold deg til tema istedenfor.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nicecar
2 timer siden, Uglesjel skrev:

Hva var egentlig poenget med å nevne at det var fra LV? Jeg holdte på og ta henne serisøst helt til motemerket ble nevnt. Da himmelet  jeg med øynene.. dessverre.

Tror ikke jeg har fått med meg det. Hvor har hun nevnt det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitat av slettet innlegg slettet. Sol, admin.

Hun har satt seg bedre inn i kulturen? Hun sier hun har tatt på seg en  niqab for anledningen, men det er jo helt feil det også. En niqab dekker også ansiktet, det eneste man ser er øynene. Så her hadde kanskje burka vært mer riktig?

Endret av Sol Rampelyset
  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Diamant skrev:

Hun har satt seg bedre inn i kulturen? Hun sier hun har tatt på seg en  niqab for anledningen, men det er jo helt feil det også. En niqab dekker også ansiktet, det eneste man ser er øynene. Så her hadde kanskje burka vært mer riktig?

Det der er en hijab og det hun driver med viser at hun ikke har peiling. Er alle fra den kanten i Oslo så kunnskapløse og har ikke respekt for andre kulturer? Eller er dette klikkhoreri fra  Pilotfrue? Bloggen har jo vært veldig kjedelig det siste året.

Endret av Emmy_H
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Emmy_H skrev:

Det der er en hijab og det hun driver med viser at hun ikke har peiling. Er alle fra den kanten i Oslo så kunnskapløse og har ikke respekt for andre kulturer? Eller er dette klikkhoreri fra  Pilotfrue? Bloggen har jo vært veldig kjedelig det siste året.

Ja, hodeplagget er kanskje en hijab, men kjolen (eller hva det er) kan minne om en burka.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest CecilieX
47 minutter siden, pøbelsara skrev:

Pilotfrua er vel fra det berømte bloggerfylket Østfold, er hun ikke? 

Litt usikker på hvor du vil med å løfte Østfold fram som et «bloggerfylke». Et berømt sådan. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

7 timer siden, Diamant skrev:

Ja, hodeplagget er kanskje en hijab, men kjolen (eller hva det er) kan minne om en burka.

Det hun har på seg er en abaya og hijab. Burka dekker ansiktet, hodet, og hele kroppen. Niqab er selve plagget som dekker ansiktet. 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...