Gå til innhold

Pilotfrue


Puny

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Alle de store bloggerne daler vel i inntekt nå? 

Endret av pøbelsara
  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, pøbelsara skrev:

Alle de store bloggerne daler vel i inntekt nå? 

Ja det får vi inderlig håpe. Overforbruk er ut. Vi vil redde jorda og havet som er overfylt med plast og ræl. Vi trenger ingenting av det bloggerne kommer med. De bare forurenser og sløser. Få de ut i vanlige jobber. 

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun gjør litt mindre gjennomtenkte ting og setter seg selv i dårlig lys ofte, men tror hun bare er snill, grei og harmløs :)

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Nicco skrev:

Bruka?

Come on.. Du visste utmerket godt hva @Justlooking mente. Gi deg med å være pirkete på andres kommentarer.

Endret av Uglesjel
  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 minutter siden, DianaV skrev:

https://www.dagbladet.no/kjendis/derfor-forsvinner-de-fra-skjermen/71517120

Enda verre eksponering på gang. Flotte foreldre. Virker særdeles oppegående disse to. 

Skal livsstilen de har lagt seg til opprettholdes, så må de stå på voldsomt - så det er sannsynligvis en helt nødvendig utvikling.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, DianaV skrev:

https://www.dagbladet.no/kjendis/derfor-forsvinner-de-fra-skjermen/71517120

Enda verre eksponering på gang. Flotte foreldre. Virker særdeles oppegående disse to. 

Dem burde ikke entre skjermen i det hele tatt.. At dem ikke fikk mer tid og rom i serien synes jeg er helt toppers. For det var kun sønnen man så og ikke paret alene uten han.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De ønsker vise frem mer? Hvem i alle dager ønsker få familielivet sitt brettet ennå mer ut i media? 🤦🏼‍♀️ Er de virkelig så PR kåte? 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Tuslix skrev:

De ønsker vise frem mer? Hvem i alle dager ønsker få familielivet sitt brettet ennå mer ut i media? 🤦🏼‍♀️ Er de virkelig så PR kåte? 

Eller kåte på penger!!

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Tuslix skrev:

De ønsker vise frem mer? Hvem i alle dager ønsker få familielivet sitt brettet ennå mer ut i media? 🤦🏼‍♀️ Er de virkelig så PR kåte? 

Piloten gir dårlige vibber, han virker umettelig på oppmerksomhet og soler seg virkelig i glansen. Og et sted må de vel hente inn penger når kona ikke har en skikkelig jobb. Men egentlig er de ganske kjedelige med ekstremt høy harryfaktor. Unnskyld min negativitet, men sier bare min ærlige mening.

  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Chrisssi skrev:

Piloten gir dårlige vibber, han virker umettelig på oppmerksomhet og soler seg virkelig i glansen. Og et sted må de vel hente inn penger når kona ikke har en skikkelig jobb. Men egentlig er de ganske kjedelige med ekstremt høy harryfaktor. Unnskyld min negativitet, men sier bare min ærlige mening.

Sitter selv med inntrykket av at han er skikkelig PR kåt av seg. Hva er det han skal ha så mye oppmerksom for? Han er bare en pilot som frakter folk hit og dit i et fly. Det er absolutt ingenting viktig ned han. Eller ikke med fruen for den saks skyld. For sannheten er at det er ikke paret som bærer bloggen lengre, men desverre demmes lille sønn.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, smalls skrev:

De slutter visst i Bloggerne. Står på Seher. Skriver på mobilen, så får ikke lagt ut link. 

Om du ser på forrgie side så er det blitt lagt ut link til Dagbladet sin artikkel om dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

18 minutter siden, Uglesjel skrev:

Om du ser på forrgie side så er det blitt lagt ut link til Dagbladet sin artikkel om dem.

Åja ok never mind 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Random Nick

Det er så teit når folk slutter i Bloggerne fordi de ønsker å ha mer tid av seg selv på skjermen! Bloggerne er så utrolig selvopptatte, det blir så "meg, meg meg". Jeg liker ikke den delen av samtiden vår, at så mange program bare skal handle om livene til folk. For øvrig ser jeg ikke på Bloggerne i det hele tatt, følte bare jeg måtte si det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg tenker på er. Om de blir filmet mye men så er det så ufattelig lite som blir å vises på TV så hadde jeg også sluttet. Er ikke verdt å ha et film team rundt seg ofte når mye av det egentlig bare er bortkastet. 

Hadde personlig syntes det hadde hvert slitsomt å ha et film team rundt meg. Og på en måte alltid måtte være presentabel, men så innser du at flere dager og uker bare er klippet vekk.

Endret av Sool
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Mrs. Random Nick skrev:

Det er så teit når folk slutter i Bloggerne fordi de ønsker å ha mer tid av seg selv på skjermen! Bloggerne er så utrolig selvopptatte, det blir så "meg, meg meg". Jeg liker ikke den delen av samtiden vår, at så mange program bare skal handle om livene til folk. For øvrig ser jeg ikke på Bloggerne i det hele tatt, følte bare jeg måtte si det.

Jeg kunne ikke vært mer enig! Hvorfor tror et helt vanlig par/vanlig familie at de er så spesielle eller spennende at folk vil se et program om dem? 

Tror det handler mye om selvrealisering, men det betyr ikke at selvopptatthet og narsissisme skal få så stor plass i samfunnet.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...