Gå til innhold

Pilotfrue


Puny

Anbefalte innlegg

Gjest Gazpacho
14 minutter siden, Pasha skrev:

Dersom de velger et barn som kan ha et handikap kan man som regel være eldre.

Men ja,  de burde jo starte på prosessen snart dersom de vuderer dette 

Unnskyld meg men de slår meg virkelig ikke som et par som med viten og velvilje ønsker å adoptere et handicappet barn. Dette er et par som har behov for både vaskehjelp, klesvaskehjelp og au pair med bare ett barn som har full barnehageplass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, Gazpacho skrev:

Unnskyld meg men de slår meg virkelig ikke som et par som med viten og velvilje ønsker å adoptere et handicappet barn. Dette er et par som har behov for både vaskehjelp, klesvaskehjelp og au pair med bare ett barn som har full barnehageplass.

Jeg ser jo heller ikke for meg dette.

Men vi vet jo egentlig ikke hva de ønsker /greier.

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri fulgt denne bloggeren, men har fått med meg at hun er med i Bloggerne blant annet. 

Gikk inn på bloggen hennes nå, og scrollet litt nedover. Utseendemessig virker det som at det er ektemannen som skal tekkes når det kommer til Pilotfrues utseende? Vippeextentions og sveis ble endret fordi det var slik ektemannen likte henne best? 

Nå spør jeg fordi jeg oppriktig lurer: Er det vanlig å føye seg sånn etter ektemannen sine preferanser?

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, Aquarius04 said:

Nå spør jeg fordi jeg oppriktig lurer: Er det vanlig å føye seg sånn etter ektemannen sine preferanser?

Tja - hvis man er golddigger, altså har som målsetting å gifte seg "rikt" og satser på å leve luksuriøst uten å anstrenge seg for mye med utdanning og arbeid, kan det lønne seg. Dersom man ikke gjør det, ektemannen går lei og finner ei ny trofékone, kan jo livet som alenemor og uten luksus bli ganske utfordrende. :ironi:

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Villroses hage skrev:

Tja - hvis man er golddigger, altså har som målsetting å gifte seg "rikt" og satser på å leve luksuriøst uten å anstrenge seg for mye med utdanning og arbeid, kan det lønne seg. Dersom man ikke gjør det, ektemannen går lei og finner ei ny trofékone, kan jo livet som alenemor og uten luksus bli ganske utfordrende. :ironi:

I deres tilfelle er det vel hun som kommer fra penger,og tjener mer enn han..

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

50 minutter siden, Aquarius04 skrev:

Jeg har aldri fulgt denne bloggeren, men har fått med meg at hun er med i Bloggerne blant annet. 

Gikk inn på bloggen hennes nå, og scrollet litt nedover. Utseendemessig virker det som at det er ektemannen som skal tekkes når det kommer til Pilotfrues utseende? Vippeextentions og sveis ble endret fordi det var slik ektemannen likte henne best? 

Nå spør jeg fordi jeg oppriktig lurer: Er det vanlig å føye seg sånn etter ektemannen sine preferanser?

Jeg syns det er teit,men de om det.

Hun vil vel være fin for mannen sin,å det må hun da for all del gjøre.

Hun uttaler det gjerne på denne måten,for å provosere.

Å vippeextenstions er ikke kledelig på noen,så enig med han akkurat i det..

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, J.. skrev:

I deres tilfelle er det vel hun som kommer fra penger,og tjener mer enn han..

Hun kommer fra en vanlig familie. Hun har en velstående stefar som også har barn fra før.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til å være ei som nå skal ta bloggen til «nye høyder» så er den fortsatt helt snork å lese.

I innleggene sine snakker hun bare rundt meningsløst viss vass og kommer aldri til poenget.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den setningsoppbygningen hun bruker er helt håpløs. Veldig lange setninger og en hel haug med halve setninger! 

Kjempe tungt å lese og teksten gir ingen mening! 

Endret av Liinnam
  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er jo ikke pent når det flyter søppel inntil båten dems ;)

 

men sånn mer seriøst... aldri oppfattet dem som annet enn materialistiskezzz 

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men altså - er det ikke fint at de mener noe om noe annet enn sin egen lille verden, da? Så fint at de gidder å svare på spørsmål som ikkebare handler om dem selv, men om samfunnet de er en del av, synes jeg. ALT må ikke kritiseres, heller. 

Kanskje de rett og slett har oppdaget at forsøpling er et problem fordi de ferdes mye på sjøen?

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ved forrige stortingsvalg innrømmet vel fruen at hun stemte frp. De er jo ikke det fremste miljøpartiet da, så spent på om det blir penga eller miljøet som vinner i år.

Men topp at de er opptatt av søppel på sjøen og forhåpentligvis rydder opp det de ser rundt båten sin

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 timer siden, lillesnøfnugg skrev:

https://www.nettavisen.no/livsstil/pilotfrue-julianne-nygard-og-mannen-ulrik-var-uenige-om-au-pair-derfor-endret-ulrik-mening/3423841574.html

Dette er virkelig interessant lesing, de skisserer hvordan andre bloggere som klager på en "hektisk" hverdag egentlig får alt ferdig fra managementene sine. 

Hun fremstår rimelig passiv-agressiv i den videosnutten, og den hissige latteren gitt.

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Sol79 skrev:

Med andre ord: hun takler ikke alene-ansvaret for ungen de fem dagene han er på jobb om gangen.

Rett og slett. Og når han er hjemme vil de  to bruke tiden sammen, noe som au-pairen frigjør tiden til. 😪

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...