Gå til innhold

Pilotfrue


Puny

Anbefalte innlegg

Han har guttungen sin på vannscooteren og holder ikke på han, men synes det er viktigere å filme??🙈 Jeg hadde IKKE godtatt om min mann gjorde sånn. Tenk om noe skulle skje og den lille gutten havner i vannet?😧

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 timer siden, Milio skrev:

Nei, du er ikke alene. Jeg har selv en gutt på samme alder og reagerte på 3 ting:

1. Alene på sjøen. Hvis de skulle falle uti er det iskaldt for en liten en og et stort sjokk for kroppen. Hvem skal komme til unnsetning?

2. At pappa bruker en av to hender til å filme seg selv istedenfor å holde på gutten eller rattet. 

3. At gutten er lett påkledd og uten noe lue. Bor i Oslo-området selv og min går med lue utendørs nå. 

Men jeg er kanskje hysterisk.

Enig i alt. Godt jeg ikke alene. Tror ikke vi er hysteriske. 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns denne bloggen blir dårligere og dårligere. Hun skriver ikke om noe personlig lenger. Hun bruker ofte clickbait-overskrifter, men innholdet er under middelmådig. Reklameinnleggene ser hun ut til å gjøre seg flid med, men når de vanlige innleggene er så korte så blir det en skjevhet her. 

Jeg syns også bildene i bloggen er kalde og upersonlige. Det hjelper ikke med et fint kamera når man på en måte tar feil type bilder. Bildene ser så generiske ut.

Endret av lille pille
  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor må man alltid skrive prisen på ting som er handlet? Kan man ikke bare skrive at man har fått seg nytt kamera, og ikke skrive et kamera til 40.000? Det er vel ikke prisen som avgjør om det blir gode bilder eller ikke uansett.. 

  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, kathan skrev:

Hvorfor må man alltid skrive prisen på ting som er handlet? Kan man ikke bare skrive at man har fått seg nytt kamera, og ikke skrive et kamera til 40.000? Det er vel ikke prisen som avgjør om det blir gode bilder eller ikke uansett.. 

De liker vel å flashe hva de har råd til, og nå har de også "bestilt" seg en Au-pair, så den summen får vi sikkert også vite.......lurer på om det på postordre man bestiller en Au-Pair?😎

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

27 minutter siden, kathan skrev:

Hvorfor må man alltid skrive prisen på ting som er handlet? Kan man ikke bare skrive at man har fått seg nytt kamera, og ikke skrive et kamera til 40.000? Det er vel ikke prisen som avgjør om det blir gode bilder eller ikke uansett.. 

De er så opptatt av fasade... og tror at jo mer penger jo bedre fasade...

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, kathan skrev:

Hvorfor må man alltid skrive prisen på ting som er handlet? Kan man ikke bare skrive at man har fått seg nytt kamera, og ikke skrive et kamera til 40.000? Det er vel ikke prisen som avgjør om det blir gode bilder eller ikke uansett.. 

Hun er visst ikke klar over at det ikke er kameraet som avgjør om bildene blir proffe, men hvordan du tar bilder. 

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Sukkertoppen00 skrev:

Merkelig at det er så utrolig viktig med palmesus, fest, båtliv bare de to. De er en familie på tre, ikke to...

Julianne må også skinne litt aleine må vite :sol::sarkasme: 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, lillesnøfnugg skrev:

Jeg fatter og begriper ikke at noen ønsker å bli stilt i så dårlig lys som pilotfrue ble på bloggerne i denne episoden. 

Husk at alt som irriterer folk gir flere klikk og klingende mynt. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lillesnøfnugg
5 minutter siden, vintage skrev:

Husk at alt som irriterer folk gir flere klikk og klingende mynt. 

Joda, men her gjorde faktisk piloten en god figur og virket mer "oppegående" hvis man skal si det sånn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.9.2019 den 14.23, Viking-girl skrev:

Ikke bare ved å ha au pair. Det skinner gjennom hvor opptatte de er av å flashe alt de har råd til. Når selveste Pilotfruemannen sitter henslengt i en svært ukledelig «gangsta»  hettegenser fra Balenciaga til nesten 8000,-kr, og legger ut SMS samtale mellom seg og frisøren, at han vil se ut som David Beckham 🙄 Helt utrolig. Og disse skal være voksne... 

 

Innlegget er ryddet for spekulasjoner.

Måtte Google den hettegenseren 🙈 8000kr 😳

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Mitral skrev:

Måtte Google den hettegenseren 🙈 8000kr 😳

8000 kr for en hettegenser?! 😳 det er sykt mye penger for en hettegenser. Jeg kjøper fint en hettegenser til 199 fra Cubus jeg :sjenert:

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 18.9.2019 den 21.05, Sukkertoppen00 skrev:

Merkelig at det er så utrolig viktig med palmesus, fest, båtliv bare de to. De er en familie på tre, ikke to...

Så episoden i kveld. Synes hun (og de) ikke virker voksne og ansvarlige. Skulle tro man var litt ferdig med fest etter ett eller to tiår med det, og at festivaler ikke var så viktig som foreldre. Vet ikke hvordan de så for seg at livet ville bli etter å ha fått et etterlengtet barn, men de forsto vel at det ikke ville bli akkurat som før?

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...