Gå til innhold

Pilotfrue


Puny

Anbefalte innlegg

Gjest nicecar
4 minutter siden, Chrisssi skrev:

Når man ikke orker løfte en finger for annet enn egenpleie, festivalliv, båt, Aker Brygge og ferie blir man nok preget og det blir nok veldig slitsomt med en aktiv krabat. 🤭

Men at kunnskapsnivået er så totalt fraværende at man kaller en turban for burka 😂. Ikke den skarpeste kniven akkurat. 

Har aldri sett andre enn flyfrua med det ukledelige hodeplagget.

Jeg har sett Sarah Jessica Parker bruke det i SATC 2. Men igjen så er hun den eneste i verden som kler det teite hodeplagget🤷🏻‍♀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 timer siden, Uglesjel skrev:

Her er grunnen:

https://www.vg.no/nyheter/meninger/i/J1dLmJ/kritiserer-bloggernes-dubai-tur-trist-og-provoserende 

Som blogger og influenser så har fruen et ansvar. Hadde hun vært som meg og deg og ikke drevet med blogging i offentlig rom. Å tjerne på at andre klikke seg innom og ha sponsorer, så ville hun ikke ha vært et tema her på KG i det hele tatt.

Takk. Jeg syns vi gir dem for mye makt. Dubai er et feriested mange reiser til uansett. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår ikke het hva de skal med au pair da. Hva driver pilotfrue med egentlig? Hun kan jo passe sønnen hele tiden? Har sett at de er åpne om at det ikke ble helt som de hadde forventet å få barn, men hva forventet de egentlig? Å få barn blir vel sjeldent som man har tenkt, men skjønner ikke hva de trodde? Sønnen skal  sove, mens de drikker vin og spiser reker hele dagen? 

Endret av Klink
  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nicecar
2 minutter siden, Klink skrev:

Jeg forstår ikke heøt hva de skulle med au pair da. Hva driver pilotfrue med egentlig? Hun kan jo passe sønnen hele tiden? Har sett at de er åpne om at det ikke ble helt som de hadde forventet, men hva forventet de egentlig? Sønnen skulle sove, mens de drikker vin og spiser reker hele dagen? 

De hadde vel sett for seg en unge som sov 12 timer hver natt uten å våkne en eneste gang og som var enkel å ha med å gjøre i tillegg til å være blid som sola hele dagen lang.

Ironien er at mens flyfrua gikk på ivf så sa hun at de hadde forberedt seg på alt, dersom hun fikk barn engang. Men hvor forberedt kan hun ha vært når hun i ettertid sier at hun ikke trodde at barselstiden skulle bli så tung?

Barselstiden ER tung for de fleste, for enkelte er den beintøff og det er bare en brøkdel som får sovebabyer. Det triste oppi alt dette her er at alt av misnøye hun har i forbindelse med babytiden ligger ute enten på tv2 sumo, artikler eller bloggen hennes. Det kan virkelig ikke være stas for X som voksen å lese alt det moren gikk rundt og irriterte seg over når han var liten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, marthes skrev:

Kanskje de egentlig ville ha fulltids hushjelp men au pair var billigere...? 

Eller kanskje helst en butler😜

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så ikke bare fronter hun et drittsted  som Dubai som et «flott feriested» , men skal ha Au Pair fordi familien kan ha mer kvalitetstid ikke fordi hun er så sliten? Dette er puteflaut..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, Emmy_H skrev:

Så ikke bare fronter hun et drittsted  som Dubai som et «flott feriested» , men skal ha Au Pair fordi familien kan ha mer kvalitetstid ikke fordi hun er så sliten? Dette er puteflaut..

Ikke familien!

Men kvalitetstid med mannen og alenetid.

🙄

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest CecilieX

Det gikk plutselig opp et lys for meg. Jeg har lenge syntes det er problematisk hvordan produksjonsselskaper caster underlige folk til reality-serier. Bare måten de legger på kommentarer på programmene gjør jo at mange fremstår som dumme. Det er jo ganske grovt å utnytte folk på denne måten når folk ikke selv innser konsekvensene av eksponeringen. 

Jeg har egentlig ikke tenkt på at casting til Bloggerne også handler om det samme, men jeg tror kanskje at det nettopp er en del av tanken bak. 

Endret av CecilieX
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, marthes skrev:

Hun har jo gått med sånt hodeplagg hjemme og.... tror hun at hun da går med burka som noen muslimer? 

Vet fruen i det hele tatt hva burka er for noe?

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes det er hårreisende at en dame som snart er 30 år har så lite kunnskaper om ting og kan så lite. Begynner å lure på om hun later som hun er så dum for å få klikk på bloggen?🤦‍♀️

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Artig at hun tror at det er selve sponsingen av Dubai-bloggerne som er problemet, ikke destinasjonen i seg selv:scorpis:

  • Liker 40
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nicecar
57 minutter siden, smalls skrev:

Jeg synes det er hårreisende at en dame som snart er 30 år har så lite kunnskaper om ting og kan så lite. Begynner å lure på om hun later som hun er så dum for å få klikk på bloggen?🤦‍♀️

Den tanken har jeg tenkt selv. Vil hun virkelig gjøre alt i sin makt for å provosere, eller er hun bare lite opplyst og rett og slett litt enkel av seg?

Jeg tror at Norwegian-paret hadde gjort seg selv en stor tjeneste ved å ikke være med i bloggernes neste sesong. Jeg blir rett og slett flau på deres vegne av alle de utrolig dumme uttalelsene de kommer med.

Endret av nicecar
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

30 minutter siden, nicecar skrev:

Jeg tror at Norwegian-paret hadde gjort seg selv en stor tjeneste ved å ikke være med i bloggernes neste sesong. Jeg blir rett og slett flau på deres vegne av alle de utrolig dumme uttalelsene de kommer med.

Hadde dem klart og løfte opp bloggen i serien så hadde jeg ikke hatt noe som helst formeninger om demmes deltakelse. Men det er jo så ille til besvær av pinlighet at man må nærmeste krype bak sofaen. Paret bringer absolutt ingenting i serien. Det er bare et platform for dem og benekte å "forklare" hvordan ting egentlig er. Finner det svært fascinerende at hun er så opphengt at demmes tur til Dubai har absolutt INGENTING med debatten og gjøre siden det ikke er sponset. Dem har rett og slett ingenting i serien å gjøre når dem ikke klare og se det hele bildet i hva dem sier og legger ut om.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, Alvea skrev:

Anbefaling fra Julianne til alle nybakte mødre som ikke gidder å vaske håret sitt... ta på burka!

Hun hadde meg seg burkaen sin til Dubai på ferie nemlig. 

I nyeste episoden av bloggerne... 

Det var vel ikke BURKA hun hadde på hodet akkurat! Tydelig at hun ikke vet forskjell på heldekkende burka og en TURBAN. 🙄🙄

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, nicecar skrev:

Den tanken har jeg tenkt selv. Vil hun virkelig gjøre alt i sin makt for å provosere, eller er hun bare lite opplyst og rett og slett litt enkel av seg?

Jeg tror at Norwegian-paret hadde gjort seg selv en stor tjeneste ved å ikke være med i bloggernes neste sesong. Jeg blir rett og slett flau på deres vegne av alle de utrolig dumme uttalelsene de kommer med.

Enig. Blir også flau på deres vegne. Jeg er faktisk tom for ord. Er bare svært pinlig

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må jo være bevisst at hun "fordummer" seg selv ved å si burka i stedet for turban? "Alle" vet jo hva burka er og jeg ville blitt forundret om TV2 crewet bevisst ville la henne dumme seg ut på den måten. Blogger-provoserings-strategi kanskje 😉

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...