Gå til innhold

Tweet blir alenemor

tweet

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

5 minutter siden, tweet skrev:

Ser en ørliten skygge i virkeligheten, men den er nok negativ.. Blæ!

IMG_3684.JPG

Det er fortsatt mulig!😉 Vent et par dager og test igjen!

Ta å les i dagboken min ganske snart. Legger snart ut litt info om babyklister, og surt blod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, snehvit88 skrev:

Det er fortsatt mulig!😉 Vent et par dager og test igjen!

Ta å les i dagboken min ganske snart. Legger snart ut litt info om babyklister, og surt blod

Men er det ikke rart å få strek 10 dpo, men ingen 13 dpo hvis jeg er gravid? Er i alle fall forberedt på alt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, tweet skrev:

Men er det ikke rart å få strek 10 dpo, men ingen 13 dpo hvis jeg er gravid? Er i alle fall forberedt på alt!

Var det sånn at det var RFSU som var negativ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Babyplan var positiv først, RFSU negativ i går og jeg begynte å spotte brunt, clearblue negativ i dag. Synes dette ser mørkt ut, jeg altså..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, tweet skrev:

Babyplan var positiv først, RFSU negativ i går og jeg begynte å spotte brunt, clearblue negativ i dag. Synes dette ser mørkt ut, jeg altså..

Mulig... hvor følsom er Clearblue og hvor følsom er Babyplan du har? Er IKM i morgen? Har du spottet mer? Pleier du å spotte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 minutter siden, snehvit88 skrev:

Mulig... hvor følsom er Clearblue og hvor følsom er Babyplan du har? Er IKM i morgen? Har du spottet mer? Pleier du å spotte?

Clearblue er 25mlU/ml og babyplan 10mlU/ml. IKM er i dag, spotter litt enda, men mindre enn i går. Fortsatt lys brunt. Har så langt ikke kjent noen menssmerter heller i dag, noe jeg har fått av og på i flere dager denne pp. Pleier aldri å spotte. Det bruker å starte med spotting, men begynner ofte å blø kraftig rett etter den første spottingen er "oppdaget". 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, tweet skrev:

Clearblue er 25mlU/ml og babyplan 10mlU/ml. IKM er i dag, spotter litt enda, men mindre enn i går. Fortsatt lys brunt. Har så langt ikke kjent noen menssmerter heller i dag, noe jeg har fått av og på i flere dager denne pp. Pleier aldri å spotte. Det bruker å starte med spotting, men begynner ofte å blø kraftig rett etter den første spottingen er "oppdaget". 

Forstår absolutt hvordan du har det... Denne uvissheten er fæl... 

Ut fra det du skriver har jjeg troa😊 

Endret av snehvit88
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, tweet skrev:

Men hvis babyplan er mer sensitiv enn clearblue, så er det kanskje ikke såå rart? Ville ikke mistet håpet enda i alle fall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, snehvit88 skrev:

Forstår absolutt hvordan du har det... Denne uvissheten er fæl... 

Ut fra det du skriver har jjeg troa😊 

1 time siden, Pjusk skrev:

Men hvis babyplan er mer sensitiv enn clearblue, så er det kanskje ikke såå rart? Ville ikke mistet håpet enda i alle fall :)

Håpet er ikke helt ute hvertfall :) Nesten ingen spotting lenger og ingen tegn til mensen så langt. Tror ikke det blir mer testing på noen dager altså. Begynner å bli slitsomt det her! 

Takk for at dere har troen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, celujo skrev:

Åå, alt for spennende dette her!😳 krysser fingrene for at tanta holder seg unna!!<3

2 timer siden, Pjusk skrev:

Spennende! :nigo:

Nå har jeg begynt å bekymre meg for at det er wild yam som gjør mensen forsinka og minsker pms-plagene! Er det sannsynlig i det hele tatt? 🙈 Er hvertfall i storform og vært i usedvanlig godt humør i dag. Deilig :) I morgen skjer det noe jeg gruer meg noe forferdelig til, så mye at jeg vil spy! Ønsk meg lykke til! Skal fortelle i morgen :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dragoste
2 timer siden, tweet skrev:

Nå har jeg begynt å bekymre meg for at det er wild yam som gjør mensen forsinka og minsker pms-plagene! Er det sannsynlig i det hele tatt? 🙈 Er hvertfall i storform og vært i usedvanlig godt humør i dag. Deilig :) I morgen skjer det noe jeg gruer meg noe forferdelig til, så mye at jeg vil spy! Ønsk meg lykke til! Skal fortelle i morgen :nigo:

Lykke til! 😄 Skal du prøve å ta lappen igjen? 😋

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til! :) Hvis det er oppkjøring: Skjønner godt spy-følelsen! På det tredje skal det skje :Nikke: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Mensen! Hørt det bringer lykke, sant? :nigo: Jeg kjenner meg ikke trist, mer letta over at jeg slapp å vente noe lenger. Hadde på følelsen den kom. Har lagt på sink i dosetten min og er klar for ny runde. I alle fall snart :) Nå vil jeg bare ta det med ro og ikke tenke så mye på det før EL kommer igjen. Denne måneden blir det vel prøving av bidronninggelé som startes i dag :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, tweet skrev:

Mensen! Hørt det bringer lykke, sant? :nigo: Jeg kjenner meg ikke trist, mer letta over at jeg slapp å vente noe lenger. Hadde på følelsen den kom. Har lagt på sink i dosetten min og er klar for ny runde. I alle fall snart :) Nå vil jeg bare ta det med ro og ikke tenke så mye på det før EL kommer igjen. Denne måneden blir det vel prøving av bidronninggelé som startes i dag :) 

Woho, flere enn meg som er under 70 men likevel bruker dosett :ler: Jeg har sink i min også!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er en gledens dag! Førerprøve vel bestått 😄 Da er det ikke SÅ ille med mensen likevel egentlig. Blir godt med én mindre ting å tenke på :) 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...