Rumle Skrevet 5. desember 2018 #81 Del Skrevet 5. desember 2018 1 minutt siden, SVK skrev: Sjekket nå. Netflix har betalt for fire sesonger, men serieskaperne har planer om å lage seks sesonger om Netflix er villig til å betale for det. Så ser ut som å bli 6 sesonger om serien er populær og kun 4 om de neste sesongene ikke blir like populære som de to første. Selv ser jeg for meg at mange har lyst til å se de siste sesongene hvor vi får innblikk i Dronningen under perioden mange av seerne husker. Er nok mange som har lyst til å se Diana, osv. Enig. Håper det blir 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 5. desember 2018 #82 Del Skrevet 5. desember 2018 Just now, Rumle said: Enig. Håper det blir 6 Ja, jeg også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fru Alving Skrevet 7. desember 2018 #83 Del Skrevet 7. desember 2018 Elsker The Crown, men er spent på om de nye sesongene blir like bra. Personlig tror jeg mye av suksessen bunner i samspillet mellom Elizabeth og Philip hos de som har spilt rollene. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2018 #84 Del Skrevet 8. desember 2018 On 12/7/2018 at 1:24 AM, fru Alving said: Elsker The Crown, men er spent på om de nye sesongene blir like bra. Personlig tror jeg mye av suksessen bunner i samspillet mellom Elizabeth og Philip hos de som har spilt rollene. Endringer virker ofte merkelige i starten, men så venner man seg til dem. Jeg så feks kun dr who i de første episodene av sesong 1, men så ble han prins Philip for meg etter hvert. Når kommer den neste sesongen? Anonymkode: e5675...55c 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2018 #85 Del Skrevet 8. desember 2018 Sett første sesong.....digger den. Deilig å se en skikkelig drama serie etter å ha pløyd igjennom .....litt dølle ....serier som daredevil sesong3 og narcos:mexcico Mye som imponerer med The Crown.....har feks fått ny respekt for john litghow som skuespiller.... som Churchill Anonymkode: eb48c...4c0 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 9. desember 2018 #86 Del Skrevet 9. desember 2018 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Sett første sesong.....digger den. Deilig å se en skikkelig drama serie etter å ha pløyd igjennom .....litt dølle ....serier som daredevil sesong3 og narcos:mexcico Mye som imponerer med The Crown.....har feks fått ny respekt for john litghow som skuespiller.... som Churchill Anonymkode: eb48c...4c0 Han spiller fantastisk bra! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TulleJenny Skrevet 9. desember 2018 #87 Del Skrevet 9. desember 2018 Digger serien. Men er veldig skeptisk til bytte av skuespillere og hopp fram i tid. Claire Foy ER jo The Crown liksom 😍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 9. desember 2018 #88 Del Skrevet 9. desember 2018 1 time siden, TulleJenny skrev: Digger serien. Men er veldig skeptisk til bytte av skuespillere og hopp fram i tid. Claire Foy ER jo The Crown liksom 😍 Veldig spent på hvordan det blir, jeg også, men har egentlig troen på at det blir bra 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 9. desember 2018 #89 Del Skrevet 9. desember 2018 (endret) Jeg har troen jeg også. Tror ikke serieskaperne bare hadde flaks når de fikk til rollene på sesong 1 og 2. Endret 9. desember 2018 av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TulleJenny Skrevet 10. desember 2018 #90 Del Skrevet 10. desember 2018 14 timer siden, Rumle skrev: Veldig spent på hvordan det blir, jeg også, men har egentlig troen på at det blir bra Enig, gleder meg 😍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dorey Skrevet 11. desember 2018 #91 Del Skrevet 11. desember 2018 Olivia Coleman og Tobias Menzies er jo veldig dyktige skuespillere, så jeg har trua Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scherbatsky Skrevet 16. desember 2018 #92 Del Skrevet 16. desember 2018 Olivia Colman er jo virkelig en av vår tids beste skuespillere spør du meg, så jeg tror hun blir helt fantastisk. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2018 #93 Del Skrevet 22. desember 2018 Går dette på noen norske TV-kanaler nå? Anonymkode: 404ba...3b9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2018 #94 Del Skrevet 23. desember 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Går dette på noen norske TV-kanaler nå? Anonymkode: 404ba...3b9 Kun tilgjengelig på Netflix.....og dvd/bluray Anonymkode: eb48c...4c0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2019 #95 Del Skrevet 7. februar 2019 Nordisk film skal lage en serie om Kong Haakon 7. inspirert av serien The Crown. Den kommer ikke før om 3 år, men tiden går jo fort. https://www.nrk.no/kultur/skal-lage-det-norske-svaret-pa-_the-crown_-1.14418179 Anonymkode: 17490...c9f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2019 #96 Del Skrevet 29. mai 2019 Håper ikke vi må vente helt til jul for å så sett sesong 3........ Anonymkode: 17490...c9f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest padawan Skrevet 12. august 2019 #97 Del Skrevet 12. august 2019 Neste sesong kommer visst 17. November Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kalevala Skrevet 12. august 2019 #98 Del Skrevet 12. august 2019 1 time siden, padawan skrev: Neste sesong kommer visst 17. November Åh! Gleder meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest thejohan Skrevet 12. august 2019 #99 Del Skrevet 12. august 2019 1 time siden, padawan skrev: Neste sesong kommer visst 17. November Det er så leeeeenge til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 12. august 2019 #100 Del Skrevet 12. august 2019 Jeg er i hvert fall klar! 👑 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå