Gå til innhold

Jills ikke få panikk-dagbok

Jill

Anbefalte innlegg

23 minutter siden, Ruccula skrev:

Lykke til i dpo land!! :nigo:

Takk for det! :laugh:

-----

1 DPO i dag!

Fikk skikkelig vondt i ryggen i går! Jeg har jo en del ryggplager, men i går var det annerledes enn til vanlig. Så ut som jeg var høygravid når jeg skulle komme meg opp av sofaen. Kanskje det er kroppen som prøver å fortelle meg om hvordan livet er om ca. 9 måneder.:skratte: Er litt bedre i dag, men vi skal heldigvis ikke ha trening. Så da får jeg sett åpningskampen til håndballgutta i VM. :nori: 

Endret av Jill
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

10 minutter siden, Jill skrev:

Takk for det! :laugh:

-----

1 DPO i dag!

Fikk skikkelig vondt i ryggen i går! Jeg har jo en del ryggplager, men i går var det annerledes enn til vanlig. Så ut som jeg var høygravid når jeg skulle komme meg opp av sofaen. Kanskje det er kroppen som prøver å fortelle meg om hvordan livet er om ca. 9 måneder.:skratte: Er litt bedre i dag, men vi skal heldigvis ikke ha trening. Så da får jeg sett åpningskampen til håndballgutta i VM. :nori: 

Hm snodig med random ryggsmerter :blink:

Jeg har positiv el test i dag og, så får overtale mannen til en tur til i høyet i ettermiddag også, han er heldigvis ikke så vanskelig å overtale,  er bare å flashe en pupp :laugh:. Jeg håper på å joine deg i dpo land i morgen.  Når har du ikm igjen? Jeg har 25.01 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Ruccula skrev:

Hm snodig med random ryggsmerter :blink:

Jeg har positiv el test i dag og, så får overtale mannen til en tur til i høyet i ettermiddag også, han er heldigvis ikke så vanskelig å overtale,  er bare å flashe en pupp :laugh:. Jeg håper på å joine deg i dpo land i morgen.  Når har du ikm igjen? Jeg har 25.01 

Ja, det var rart. Kan jo hende det er eggløsningen som gjør det, bare at jeg aldri har tenkt over det før. :klo:

Hehe, høres bra ut. Du er hjertelig velkommen inn i dpo-land! :laugh: Jeg er ikke sikker på når IKM er. I følge appen min er IKM 22.01 når jeg velger 28 dagers syklus. Men om det skjer blir lutealfasen min 10-12 dager. :glare: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Jill skrev:

Ja, det var rart. Kan jo hende det er eggløsningen som gjør det, bare at jeg aldri har tenkt over det før. :klo:

Hehe, høres bra ut. Du er hjertelig velkommen inn i dpo-land! :laugh: Jeg er ikke sikker på når IKM er. I følge appen min er IKM 22.01 når jeg velger 28 dagers syklus. Men om det skjer blir lutealfasen min 10-12 dager. :glare: 

Jeg tror ikke du skal bekymre deg for lutealfasen før det evt viser seg å bli et problem :)

Jeg har 27 dagers syklus, hadde el på dag 17 og ble likevel gravid :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, Ruccula skrev:

Jeg tror ikke du skal bekymre deg for lutealfasen før det evt viser seg å bli et problem :)

Jeg har 27 dagers syklus, hadde el på dag 17 og ble likevel gravid :)

Nei da, skal ikke bekymre meg. :) ..enda ;) 

2 dpo! :natti:

Trøtt som en strømpe om dagen. Klarte å forsove meg i dag. Var egentlig ganske våken når klokka ringte 06:30, så jeg skrudde den av. Men selvsagt sovnet jeg igjen og hadde mareritt! Og mareritt i min verden er å være på et skip og ikke rekke å komme seg i land før det skal gå igjen. :fnise: Våknet nøyaktig en time etter jeg skulle. Har heldigvis fleksitid på jobben, så er ikke noe stress egentlig, er bare kjedelig for da må jeg jobbe lenger. 

Symptomjakten fortsetter! Kjennes ut som jeg har hold/sting i høyre side og bak mot korsryggen. Er ømt om jeg trykker på stedet. 

Snart helg nå! :mynona:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 DPO! 

Ganske kjedelig symptom jakt foreløpig. Ikke merket noe i dag.  :riste:  Men det er fortsatt tidlig i leken heldigvis. :nigo:

I dag har det kommet en del snø, men vi har bare gått en tur på beina. Den forsvinner nok fort igjen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 DPO!

En ukeish til det kan testes. :) Ikke merket noe symptom i helgen, så kjenner jeg er litt skeptisk. 

I morgenkveld reiser jeg en snartur til Oslo med jobben. Det er jo sånt som får tiden til å gå litt raskere. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Mumsy skrev:

Spennende! :laugh: Symptomjakt er gøy, og altoppslukende. 

Gjett om det er altoppslukende! Reiste meg fra stolen i sted og kjente et stikk i siden, så da var jeg på igjen. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 dpo!

Kom over en liste med mulige symptomer i går, mens jeg satt på jobb og hakka tenner. Jeg var så gjennomfrossen i går atte hjælp! Tenkte ikke på at det kunne være et symptom før jeg så den lista. 

I dag merket jeg litt samme som sist. Et slags forstadie til UVI og samme søtlige tisselukt. Så det lover bra. :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Jill skrev:

6 dpo!

Kom over en liste med mulige symptomer i går, mens jeg satt på jobb og hakka tenner. Jeg var så gjennomfrossen i går atte hjælp! Tenkte ikke på at det kunne være et symptom før jeg så den lista. 

I dag merket jeg litt samme som sist. Et slags forstadie til UVI og samme søtlige tisselukt. Så det lover bra. :biggrin:

👏👏👏👏

Hurra hurra hurra! 

Hopper litt rundt i spenning på dine vegne! 😃😄😁😉🙄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 17.1.2017 den 19.49, tr.heimspia83 skrev:

👏👏👏👏

Hurra hurra hurra! 

Hopper litt rundt i spenning på dine vegne! 😃😄😁😉🙄

Må ikke slite deg ut med det. :fnise:  

7 DPO! 

I går tenkte jeg å teste bare for morroskyld. Jaggu så jeg ikke en übersvak strek i riktig lys. Så oppdaget jeg at jeg hadde tatt en el-test! :bond: Lenge leve vimsa! Tok en skikkelig test i dag, men den var blank selvsagt.

Eneste som kan ha vært et symptom i dag er at jeg ble så sykt kvalm på flyet og båten hjem i dag. Var litt risting og bølger, men ikke dødsmye heller. Jeg blir lett sjøsyk, men har ikke opplevd det like ofte på fly. Og så skjedde det samme i november når jeg fløy sist, så er vel derfor jeg kobler det som symptom. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Ruccula skrev:

Heisann! Hvordan går det her? Du er dpo 8 i dag? Jeg er dpo 6 :nigo:

Heihei! Jepp, 8 dpo i dag her. Ikke noe nytt å melde foreløpig, men dagen er fortsatt ung. ;) Er jo like bak du da. Har du kjent noen symptomer? :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
19 minutter siden, Jill skrev:

Heihei! Jepp, 8 dpo i dag her. Ikke noe nytt å melde foreløpig, men dagen er fortsatt ung. ;) Er jo like bak du da. Har du kjent noen symptomer? :) 

Nada :frkk:

Jeg føler meg på ingen måte gravid og det har jeg gjort de andre to gangene på dpo 6, Meeen jeg håper jo fortsatt at det kommer noen symptomer da... :P

Åhh jeg ønsker meg hodepine, magemurring og kvise på kjeven :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Ruccula skrev:

Nada :frkk:

Jeg føler meg på ingen måte gravid og det har jeg gjort de andre to gangene på dpo 6, Meeen jeg håper jo fortsatt at det kommer noen symptomer da... :P

Åhh jeg ønsker meg hodepine, magemurring og kvise på kjeven :fnise:

Aah, ja, alt hadde vært så mye enklere om symptomene var like for alle sammen og kom til samme tid hver gang. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, Jill skrev:

Aah, ja, alt hadde vært så mye enklere om symptomene var like for alle sammen og kom til samme tid hver gang. :fnise:

Har du mange symptomer?  Når skal du teste neste gang?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, Ruccula skrev:

Har du mange symptomer?  Når skal du teste neste gang?

Nei, ikke mye å skryte av. Det mest fremtredende er vel at jeg får noen stikk på høyre side i ny og ne. :roll: Hmm, kanskje på lørdag om jeg klarer å holde meg til da. Når tenkte du å teste? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...