Moonchild Skrevet 22. desember 2004 #161 Del Skrevet 22. desember 2004 Bare innom for å ønske deg en riktig god jul og et godt nytt år! fra Månebarnet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 22. desember 2004 #162 Del Skrevet 22. desember 2004 God jul! :nissekone: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sirka Skrevet 22. desember 2004 #163 Del Skrevet 22. desember 2004 En riktig god jul til deg, Siam! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 23. desember 2004 #164 Del Skrevet 23. desember 2004 Tenkte jeg skulle stikke innom og si: Riktig God Jul Siam!! Stoooor fra Madden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murmeldyret Skrevet 23. desember 2004 #165 Del Skrevet 23. desember 2004 Da vil jeg ønske deg Ei gledelig og fredelig Jul! Juleklem fra Murmel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 23. desember 2004 #166 Del Skrevet 23. desember 2004 Hei, ønsker deg og dine en gledelig jul og en fantastisk godt nytt år! Kos dere masse !! Klemmer Cappo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prada Skrevet 23. desember 2004 #167 Del Skrevet 23. desember 2004 Ønsker deg, den lille, og alle dine en god jul! Når julen er ferdig er ikke så lenge til 12 uker plutselig er ferdig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veronal Skrevet 23. desember 2004 #168 Del Skrevet 23. desember 2004 Jeg er litt treg, jeg - oppdaget ikke at du hadde fått deg ny dagbok før etter du var kommet på side 12. :oops: Ønsker deg en skikkelig fin jul! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 23. desember 2004 #169 Del Skrevet 23. desember 2004 En riktig god jul til deg, den lille spiren og resten av gjengen din! Håper dere får kost dere skikkelig alle sammen! Vi sees til neste år! -klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 23. desember 2004 #170 Del Skrevet 23. desember 2004 Ønsker deg en flott jul, vennen! Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RoadQueen Skrevet 23. desember 2004 #171 Del Skrevet 23. desember 2004 Hei deg, Siam! Ønsker deg og dine ei fredfull julefeiring! Juleklem frå RoadQueen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Teletubbien Skrevet 24. desember 2004 #172 Del Skrevet 24. desember 2004 God jul Siam Ønsker deg og dine en kjempefin jul, store tubbyklemmer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 25. desember 2004 Forfatter #173 Del Skrevet 25. desember 2004 Å så koselig med masse julemeldinger! Vi har hatt det kjempefint så langt. Var på grøtfest hos svigersene på onsdag, var en liten tur innom farmor først, så vi fikk sett henne før hun dro til Nederland med pappa. Mannen fikk mandelen i grøten! Dagen etter våknet vi tidlig pga en vekkerklokke som sto utenfor døren vår... Fordelen var at vi fikk spist frokost med broren og moren til mannen. Vi tok en tur til et kjøpesenter for å handle inn noe til moren, mannen skulle kjøpe en julegave til meg, og jeg måtte skaffe meg nye linser siden jeg hadde dratt fra alle mine... Så dro vi tilbake for å spise juleskinke til lunch. Svigermamma'n hadde bakt helt sprell-ferske rundstykker. Etter lunchen dro vi til mamma og Ø over fjorden. Det var ganske mye trafikk, så det gikk ikke så fort som det pleier. K kom like etter oss, hun hadde vært innom moren sin. Det ble julegrøt når vi kom, og jammen fant ikke mannen mandelen i grøten denne gangen også!! Makan til flaks, da! Så var det litt tv titting og pakke-klemming før det var mat igjen!! Mamma er helt ram når det gjelder mat!! Julaften: våknet i ni-tiden. Spiste masse deilig frokost, gikk en liten tur, så litt tegnefilm, dusjet, tok på bunad, gikk i kirken, kom tilbake, gjorde ferdig middagen (eller det var vel mamma som sto for det...), spiste (nam, nam, nam!!) og så var det gavene! Vi var vel dem som fikk flest gaver. Vi må ha vært veldig snille i år... Mannen hadde kjøpt ny pc til meg!! Og Sims 2!! Gleder meg som et lite barn til å komme meg hjem og koble opp. I dag har vi ikke gjort noen ting som helst. Det har snødd i hele dag, så vi har holdt oss innendørs. Og spist! Nå har vi akkurat spist middag, og jeg er sprekkmett! Ah!! Det er deilig med jul. Jeg koser meg sånn! 9+1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 26. desember 2004 #174 Del Skrevet 26. desember 2004 Dagen etter våknet vi tidlig pga en vekkerklokke som sto utenfor døren vår... :o Det er ikke mulig!!!!! Jeg hadde blitt så sint!!!!!!! :evil: :evil: Kan ikke folk heller bare gi et hint om når man har tenkt å stå opp neste dag..? Men det var jo egentlig litt morsomt også! For noen folk... Håper du har fredelige juledager, og at du får tid å nyte hver dag! Sier samtidig takk for det gamle og ønsker deg et riktig godt nytt år! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Imax Skrevet 27. desember 2004 #175 Del Skrevet 27. desember 2004 Hei Siam, Høres ut som du har hatt en hyggelig jul! Har du gjort noe annet enn å spille? He he. Har du fri i julen eller jobber du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soul Skrevet 27. desember 2004 #176 Del Skrevet 27. desember 2004 God jul Siam!!! Høres ut som du har hatt en fin jul! Det er bra, håper du hygger deg i romjula. Det gjør jeg. Stor klem fra Soul Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 28. desember 2004 Forfatter #177 Del Skrevet 28. desember 2004 Koselig med besøk Hulderjenta, Imax og Soul! Hulderjenta: vi ble ikke så sinte... Han hadde ikke gjort det med vilje, da... Imax; vi har hatt fri i dag og skal ha fri i morgen. Men jobbe onsdag og torsdag. Soul; så bra at du koser deg, det gjør vi også! Uff, jeg synes det er så trist det som har skjedd i Sør-Øst Asia! Tårene triller hver gang jeg ser nyhetene. Tenker så på de jeg har møtt som bor i Krabi eller på Maldivene. Det kan da ikke være noe igjen av Maldivene! Det høyeste punktet i hele øystaten er jo 2 meter... Stakkars folk, har mistet alt de eier og har og mange familiemedlemmer. Det må være helt grusomt. Så litt om mitt eget lille univers (det virker så banalt i den store sammenhengen...). Vi har fått plass på ABC-klinikken på Ullevål. Det lå brev i postkassa da jeg kom hjem i kveld. Skal på første kontroll der 10. januar. Og til ultralyd 28. februar. Det blir gøy å se på avdelingen. Gleder meg til å møte jordmor. Det hele blir vel litt mer virkelig da. I morgen skal jeg koble opp den nye pc'en min. Det blir stas. 9+3 (synes jeg har kommet ganske langt nå, jeg... Snart to siffer, jo!) Men ingen symptomer, fremdeles. Jeg er nok bare av de heldige som har et lett svangerskap. Når jeg er tilbake på jobb, skal graviditeten ikke lenger være en hemmelighet, har vi bestemt. Gleder meg litt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 29. desember 2004 #178 Del Skrevet 29. desember 2004 Synes jammen meg dette går fort jeg. Det nærmer seg 12 uker med stormskritt nå :-) Og så er det jo kjempe flott at formen er så bra, det må være deilig!! Det er ufattelig trist det som har skjedd, tårene triller på meg også hver gang jeg ser dette. Og du som har vært på disse stedene, skjønner det sikkert bedre enn meg som bare ser det på tv. Uff, tenk på alle de som har mistet alt de eier og kanskje mange familiemedlemmer Får meg til å tenke litt og at man kanskje skal bli litt flinkere til å sette pris på det man har. Ønsker deg en fortsatt fin romjul og kos deg med den lille astronauten :-) Stor klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 30. desember 2004 Forfatter #179 Del Skrevet 30. desember 2004 Takk for hilsen, Juni. Det er bra å være i så god form, kan jo ikke klage. Jeg gikk på vekta i dag tidlig og jeg har lagt på meg litt over 2 kilo i jula... Det er ikke bra, jeg må skjerpe meg nå. Har ikke lyst til å legge på meg altfor mye. Gikk en tur på en halv time i går, men det hjelper vel ikke så veldig mye. Men bedre enn ingenting. Skal prøve å enten trene eller gå tur nesten hver dag. Den runden jeg gikk i går er jo grei å begynne med. Mannen dro opp på hytta i går, så jeg var hjemme alene i går. Satt og spilte Sims 2. Lagde meg og mannen, fikk oss til å gifte oss og lage barn. Men plutselig døde jeg!! Jeg sultet ihjel! Hvor sannsynlig er det?? I dag skal jeg opp på hytta, tar med meg et vennepar. Skal feire nyttår der oppe, vi blir 6 stykker. Akkurat passe i min tilstand. Det blir ikke noe hurra-meg-rundt for meg i alle fall. Men kanskje litt frisk luft. Håper ikke all snøen smelter bort. 9+6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shy Skrevet 30. desember 2004 #180 Del Skrevet 30. desember 2004 Hei vennen!! Nå er det nok på tide å ønske deg en riktig god nyttårshelg!!! Høres deilig ut med feiring på hytta. Vi blir også bare 6 stykker hjemme hos oss, med deilig mat, og kos!! Gleder meg!! Hvis det er noen trøst, så har jeg også lagt på meg.... skal prøve å gå det bort i januar!! Ha en fin tur til hytta i dag.. kjør forsiktig med deg selv, vennene og spiren!! :enig_animasjon: varm 2004 kos fra shy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå