Gå til innhold

Ha med baby på forelesning?


Eigladjente

Anbefalte innlegg

4 minutter siden, Eigladjente skrev:

Off! Jeg er virkelig glad for at disse menneskene som kommenterer her ikke er de som sitter i resepsjonen på en høgskole/universitet :) Heldigvis for det :) Det er ingen problem og ha en baby til stedet av og til under noen forelesninger! Jeg studerer selv og opplever dette veldig ofte! Det går faktisk helt fint ;) Og ja nå kommer dere med det at selv om det er greit for meg, så betyr det ikke at det er greit for andre. Haha! For å si det sånn, hadde det IKKE VÆRT GREIT for medstudenter eller forelesere og ha med seg baby på forelesninger, så hadde resepsjonen tatt klagene på alvor og ikke gitt tillatelse til det mer ;) MEN omtrent alle jeg kjenner som studerer, har babyer til stedet på sine forelesninger folkens ;) Og de mener også at det ikke er noe som helst problem! ;) 

Hvis en eller flere av dine medstudenter kom bort til deg og sa høffelig ifra at de fant babyen din forstyrrende, ville du respektert det?

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

 

Jeg synes det er hysterisk morsomt at slike som dere mener at mor MÅ være hjemme under hele permisjonen. Det gir meg bare enda mer mot til å gå ut å studere sammen med baby :) 

Anonymkode: c8b32...d0e

Det har jeg da aldri skrevet. Dersom du skal fremme et poeng bør du gjøre det på riktig grunnlag. 

Anonymkode: f17e6...576

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, LittleBabyBlue skrev:

Hvis en eller flere av dine medstudenter kom bort til deg og sa høffelig ifra at de fant babyen din forstyrrende, ville du respektert det?

Jeg er ikke AB du spør, men jeg ville respektert det og tatt med babyen ut til den hadde sovnet, vært rolig igjen

Anonymkode: c8b32...d0e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

Jeg synes det er hysterisk morsomt at slike som dere mener at mor MÅ være hjemme under hele permisjonen. Det gir meg bare enda mer mot til å gå ut å studere sammen med baby :) 

Anonymkode: c8b32...d0e

Eh?

Er du stokk dum?

Anonymkode: 9711b...915

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, LittleBabyBlue skrev:

Hvis en eller flere av dine medstudenter kom bort til deg og sa høffelig ifra at de fant babyen din forstyrrende, ville du respektert det?

Det heter 'høflig'.

Anonymkode: 9711b...915

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det har jeg da aldri skrevet. Dersom du skal fremme et poeng bør du gjøre det på riktig grunnlag. 

Anonymkode: f17e6...576

Fremme et poeng på riktig grunnlag? Hvorfor skal jeg gidde det ovenfor deg? Du sitter som anonym på internett og hater på alle som har med en baby på forelesning, men i det virkelige liv sitter du nok stille som en mus og tør ikke å ta opp noe som plager deg, men mener automatisk at ALLE skal vite hva som plager deg og ta hensyn til det

Anonymkode: c8b32...d0e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Du er egoistisk og setter dine egne behov foran flere hundre andres. Ikke ok.

Anonymkode: 9711b...915

Er jeg egoistisk og setter mine egne behov foran andre sine behov, fordi jeg skriver det jeg mener om denne saken? :) Husk at om medstudenter/forelesere hadde hatt noe problem med babyer under forelesninger så hadde de virkelig klagd til resepsjonen på skolen som STYRER DETTE. Og da hadde selvfølgelig skolen gjort noe med dette! Og ikke gitt mer tillatelse til og ha med babyer! Så hvorfor tror du ikke skolen har gjort dette? Nettopp fordi de helt sikkert ikke har fått inn noen klager heller! ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Fremme et poeng på riktig grunnlag? Hvorfor skal jeg gidde det ovenfor deg? Du sitter som anonym på internett og hater på alle som har med en baby på forelesning, men i det virkelige liv sitter du nok stille som en mus og tør ikke å ta opp noe som plager deg, men mener automatisk at ALLE skal vite hva som plager deg og ta hensyn til det

Anonymkode: c8b32...d0e

Man tar ikke med seg babyen sin på jobb. Ferdig, punktum.

Anonymkode: 9711b...915

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, Eigladjente skrev:

Er jeg egoistisk og setter mine egne behov foran andre sine behov, fordi jeg skriver det jeg mener om denne saken? :) Husk at om medstudenter/forelesere hadde hatt noe problem med babyer under forelesninger så hadde de virkelig klagd til resepsjonen på skolen som STYRER DETTE. Og da hadde selvfølgelig skolen gjort noe med dette! Og ikke gitt mer tillatelse til og ha med babyer! Så hvorfor tror du ikke skolen har gjort dette? Nettopp fordi de helt sikkert ikke har fått inn noen klager heller! ;)

Ja, du gjør det.

Man har permisjon for en grunn.

Anonymkode: 9711b...915

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Fremme et poeng på riktig grunnlag? Hvorfor skal jeg gidde det ovenfor deg? Du sitter som anonym på internett og hater på alle som har med en baby på forelesning, men i det virkelige liv sitter du nok stille som en mus og tør ikke å ta opp noe som plager deg, men mener automatisk at ALLE skal vite hva som plager deg og ta hensyn til det

Anonymkode: c8b32...d0e

Kjære vene... 

Anonymkode: f17e6...576

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Man tar ikke med seg babyen sin på jobb. Ferdig, punktum.

Anonymkode: 9711b...915

Ja jobb og studier kan jo sammenlignes :hoho:

Anonymkode: c8b32...d0e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er ikke AB du spør, men jeg ville respektert det og tatt med babyen ut til den hadde sovnet, vært rolig igjen

Anonymkode: c8b32...d0e

Da misforstod du spørsmålet mitt. Poenget var om hun ville sluttet å ta med baby på forelesning hvis medstudenter klagde, ikke ta med baby ut (tar det som en selvfølge at skrikende babyer blir tatt med ut).

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Ja jobb og studier kan jo sammenlignes :hoho:

Anonymkode: c8b32...d0e

Jobb og skole er to forskjellige ting ;) det vet alle :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Ja jobb og studier kan jo sammenlignes :hoho:

Anonymkode: c8b32...d0e

Klart de kan det. Er du tolv år?

Anonymkode: 9711b...915

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Klart de kan det. Er du tolv år?

Anonymkode: 9711b...915

Nei, jeg er 24

Anonymkode: c8b32...d0e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, LittleBabyBlue skrev:

Hvis en eller flere av dine medstudenter kom bort til deg og sa høffelig ifra at de fant babyen din forstyrrende, ville du respektert det?

Selvfølgelig hadde jeg respektert det ;) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Den 20.9.2016 at 22.26, Lou Salome skrev:

De har ofte opplevd at studenter har med seg babyer på samtlige forelesninger i to-tre semestre?! Fra fødsel til barnehagestart, og det er helt greit? Og administrasjonen ved disse høyskolene tok telefonen en tirsdag kveld kl 21, og uttalte seg gjerne på vegne av alle forelesere og studenter? 

.

Anonymkode: c74f8...e04

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om baby kan være med på forelesning kommer jo an på hvordan babyen er. Mine barn er ganske rolige og de har alle tre vært med på forelesninger. Jeg vil på generell basis si at det er enklere mellom 0-6 mnd enn fra seks måneder og utover.

Det er viktig som mange nevner over å ta hensyn til de andre studentene. Jeg bruker å sette meg bakerst/nærmest døra slik at jeg kan evakuere fort. Med et rolig sovebarn er det fullt mulig å delta på forelesninger uten å forstyrre noen. Men er de av den mer aktive sorten, er det bedre å ta opp studiene etter permisjonen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Eigladjente skrev:

Selvfølgelig hadde jeg respektert det ;) 

Så du hadde slutta å ta med baby? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Eigladjente skrev:

Jobb og skole er to forskjellige ting ;) det vet alle :) 

Nei, det er omtrent likt. Man skal ha såpass respekt for sine medstudenter (kolleger) at man ikke forstyrrer dem unødig.

Anonymkode: 9711b...915

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...