Gå til innhold

Jeg har gått ned 50 kilo, og vil gjerne hjelpe andre.


Idasweet899

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

På 14.9.2016 den 1.13, AnonymBruker skrev:

Hvordan har du klart å trene uten å bli sykere hvis du har utmattelsessyndrom? Har du fått opplegg fra Eiken eller et annet rehabsenter, og så fysioterapi hjemme? Hva slags oppfølging har du fått mtp å være forsiktig og ikke presse deg selv?

Anonymkode: dfc90...ae9

Er ikke jeg som spurte om dette, men jeg lurer også, har du mulighet til å svare? :) Jeg har en lignende sykdom, mye sliten og utmattelse av nesten ingen anstrengelse. Skulle gjerne hatt tips, for jeg synes det er vanskelig å kun fokusere på maten, hadde vært fint å kunne gått en tur for å kunne spise litt mer, men da ødelegger jeg ofte neste dag igjen. 

Anonymkode: 52512...c67

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 6.9.2016 den 8.59, Idasweet899 skrev:

Har hatt en spisedag i uka, og i perioder har jeg slitt med motivasjonen å gått opp 3-4 kg. Men funnet tilbake til motivasjonen min og stått på videre!! Vekten har i perioder stått stille også. Men nå ligger jeg stabilt.

Noen som så Folkeopplysningen for noen uker siden? Der er det dårlige nyheter (det er lett å gå ned i vekt, men kroppen vil jobbe hardt for å komme tilbake opp i vekt igjen).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, jabx skrev:

Noen som så Folkeopplysningen for noen uker siden? Der er det dårlige nyheter (det er lett å gå ned i vekt, men kroppen vil jobbe hardt for å komme tilbake opp i vekt igjen).

Hehe.. Vel, jeg har brukt 4 år på å endre livsstil. Forskjell på hurtig slanking og livsstil over flere år :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Idasweet899 skrev:

Hehe.. Vel, jeg har brukt 4 år på å endre livsstil. Forskjell på hurtig slanking og livsstil over flere år :)

Jeg slanket meg relativt fort (15 kg på ti måneder) for seks år siden. Holdt vekta i tre år, helt til jeg fikk kjæreste :P Så det var kun min egen skyld at jeg lot det skli ut. Tror ikke det er så vanskelig å holde seg når man bruker så lang tid som du gjør. Jeg prøver å ta tak igjen nå, men nå er det tyngre enn sist, selv om jeg vet jeg skal klare det. 

Anonymkode: 52512...c67

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager -har skjeldent opplevd en mer ufyselig tråd. Her er det  tips om avføringsmiddel til grenseløs glad-kristen narcissisme. 

Anonymkode: ed84b...cb1

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

19 minutter siden, jabx skrev:

Noen som så Folkeopplysningen for noen uker siden? Der er det dårlige nyheter (det er lett å gå ned i vekt, men kroppen vil jobbe hardt for å komme tilbake opp i vekt igjen).

Jeg så den helt tilfeldig på nrk.no i går, og det var fryktelig demotiverende. Jeg er i en situasjon der jeg har gått ned 9 kg i løpet av et halvt år. Jeg klarte å holde vekten nede i løpet av sommeren, men nå har jeg gått opp 1,5 kg. I dag har jeg funnet frem trassen, og bestemt meg for at jeg skal kjempe i mot, komme meg ned igjen og bli der. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekket ut midjemålet mitt idag, over navelen. 72 cm var det på. Fornøyd. Skal teste ut body wraps nå fremover, har troen på det, spesielt ang lymfedrenasje.

Noen som har prøvd det? :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Idasweet899 skrev:

Sjekket ut midjemålet mitt idag, over navelen. 72 cm var det på. Fornøyd. Skal teste ut body wraps nå fremover, har troen på det, spesielt ang lymfedrenasje.

Noen som har prøvd det? :)

Body wraps fra It works? De har jeg prøvd! Funker som bare det! 

Jeg har gått ned 35 kg på 8 måneder (kun ved å være streng på mat) og de siste 2-3 årene har jeg ikke gjort noe for å gå ned i vekt, men har gått ned 5 + kg etter at kroppen har stabilisert seg. Siden jeg gikk ned så fort har jeg fått en del løs hud på magen og jeg bruker body wraps fra It works for å stramme inn magen, og det hjelper som faen! Har i tillegg brukt en gel i mellom de dagene man ikke wrapper for å få et enda bedre resultat. Hadde jeg ikke vært så sjenert så skulle jeg ha postet et bilde.

Jeg oppfyller kravene for løs hud-operasjon, men jeg er livredd for smerte og smertene i ettertid så jeg vil heller prøve alt annet og disse wrapsene har fungert så bra for meg at jeg tror faktisk at jeg slipper operasjonen i det hele tatt :)

Anonymkode: 728a4...20e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Body wraps fra It works? De har jeg prøvd! Funker som bare det! 

Jeg har gått ned 35 kg på 8 måneder (kun ved å være streng på mat) og de siste 2-3 årene har jeg ikke gjort noe for å gå ned i vekt, men har gått ned 5 + kg etter at kroppen har stabilisert seg. Siden jeg gikk ned så fort har jeg fått en del løs hud på magen og jeg bruker body wraps fra It works for å stramme inn magen, og det hjelper som faen! Har i tillegg brukt en gel i mellom de dagene man ikke wrapper for å få et enda bedre resultat. Hadde jeg ikke vært så sjenert så skulle jeg ha postet et bilde.

Jeg oppfyller kravene for løs hud-operasjon, men jeg er livredd for smerte og smertene i ettertid så jeg vil heller prøve alt annet og disse wrapsene har fungert så bra for meg at jeg tror faktisk at jeg slipper operasjonen i det hele tatt :)

Anonymkode: 728a4...20e

Ja :) Veldig spent på å måle igjen imorgen tidlig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 uker senere...

Annonse

Hei du,

Bra jobba! :) Gøy å se fremgangen i bilder.

Jeg er en småbarnsmor om har så vidt blitt frelst i å jogge, og har greid i høst å gå ned fra 73 til 70, men sliter litt på motivasjonen. Jeg er 165 og vil helst være  62-65 kilo..

Jeg er nyskjerrig på den teen ( selv om jeg er skeptisk til alt sånt som skal drikkes ) merket du noen ekle sidevirkninger der?

prøvde du body wraps?

 

Anonymkode: 83f9f...15f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På ‎14‎.‎09‎.‎2016 den 8.52, Aamu skrev:

Nei, det er ikke gode gener, i det hele tatt. Det har faktisk INGENTING med gode gener å gjøre! Jeg stiller meg uforstående til at enkelte ikke fatter det. 

Nei vel. Da får du opplyse oss om hva det har med å gjøre da?

Anonymkode: 22ab1...31d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei du,

Bra jobba! :) Gøy å se fremgangen i bilder.

Jeg er en småbarnsmor om har så vidt blitt frelst i å jogge, og har greid i høst å gå ned fra 73 til 70, men sliter litt på motivasjonen. Jeg er 165 og vil helst være  62-65 kilo..

Jeg er nyskjerrig på den teen ( selv om jeg er skeptisk til alt sånt som skal drikkes ) merket du noen ekle sidevirkninger der?

prøvde du body wraps?

 

Anonymkode: 83f9f...15f

Den teen tar jeg iblant når jeg føler at jeg ikke kommer meg på toalettet, ved forstoppelse eller treg mage. Ikke noe jeg drikker hver dag. Jeg har ikke merket noen ekle sidevirkninger. Har også prøvd wraps og det funker absoluttt :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 7.9.2016 den 15.29, AnonymBruker skrev:

Heh, du påstår i første setning at det som funker for TS trenger ikkefunkerfor andre, og i nete slår du fast at det er bare enting somfunker og det er færre kalorier inn enn ut, som jo er akkurat det TS har gjort. 

Alle forbrennerfett, også om du sitter på rumpen. Det går langsommere ja, men nå har jo ts beveget seg da, og bygge litt muskle. Undersøkelser viser imidlertid at ved vektnedgang hos slankere, så kan (dessverre) hele 80-90 % forklares av kostholdet. 

Anonymkode: 1e21a...70e

Jepp, det er sant! Kostholdet teller mye mer enn trening. Traff nettopp ei dame som er kjent for å gå milelange turer hver dag, samt toppturer hver helg. Hun går mer enn de fleste andre hver eneste uke, og hun liker det! Møtte henne for første gang nå i helga, men har hørt om nivået hennes før det. Og hun går milevis hver eneste uke! Det har vært hennes livsstil i årevis. 

Forventet ei dame som så veltrent ut, men ble overrasket av at hun var godt overvektig, BMI på rundt 33, med stor mage og valker både her og der. Så til tross for massevis av gåing, så er hun altså godt overvektig. Det sier meg at kosthold spiller den største rollen i vektkontroll/vektnedgang. 

Mannen min har sagt at så lenge du beveger deg nok/trener nok, så kan du spise hva du vil. Den dama her er et godt eksempel på at man IKKE kan det. Man MÅ kontrollere kosten, det er ikke nok med trening og forbrenning av kalorier der.

 

Anonymkode: 70cfd...f33

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 6.9.2016 den 14.57, Idasweet899 skrev:

Jeg har slanket meg både for helsen og utseendet :D liker å posere som jeg gjør jeg :)

Elsker når noen innrømmer det: slanker seg for å se bedre ut😌 Alle skal hele tiden dekke det til med at de gjør det for å leke med ungene, leve lenger osv. Fint det også, altså, men det er ingen skam i å ville se bra ut, selv om det virker som få vil si akkurat det. Du ser fantastisk ut,TS: godt jobba😘

Anonymkode: 2edfd...fb5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...