Gå til innhold

Jeg har gått ned 50 kilo, og vil gjerne hjelpe andre.


Idasweet899

Anbefalte innlegg

Vil bare si at du har gjort en fantastisk jobb, og burde virkelig være stolt av deg selv. Så ønsker jeg deg masse lykke til videre. For det er nå den tøffe jobben starter, det å holde vekta stabil i år etter år. Hilsen en som gikk ned 40 kg for 8 år siden. Nå har jeg gått opp 15 kg, men jobber med de.

Anonymkode: 8cf25...e07

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vil bare si at du har gjort en fantastisk jobb, og burde virkelig være stolt av deg selv. Så ønsker jeg deg masse lykke til videre. For det er nå den tøffe jobben starter, det å holde vekta stabil i år etter år. Hilsen en som gikk ned 40 kg for 8 år siden. Nå har jeg gått opp 15 kg, men jobber med de.

Anonymkode: 8cf25...e07

Tusen takk :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Idasweet899 skrev:

Her finner dere et intervju med meg på treningsforum, der veide jeg 4 kg mer enn nå, så jeg har klart meg bra siden det :)  fra i fjor .. http://www.treningsforum.no/php/art.php?id=3686

Ikke slemt ment, men syntes det kunne vært ett normalt opp og ned bilde av deg foran og bak. Litt mye fokus på rompe og skråbilder.

Anonymkode: c1104...843

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, amativeReflection skrev:

Placebo kaller man det. Det har på ingen måte en positiv effekt.

Nå vet jeg ingenting om den teen, men jeg pleide kjøpe en te på helsekost mot treg mage og den funket så absolutt. Nå vil jeg ikke kalle den tarmrensende, men at ting er avførende er jo i seg selv ikke placebo, det er jo mange ting som virker slik, lakris, koffein etc.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Shit, jeg må være ærlig. Du var SÅ utrolig søt med dine 113 kilo! Kjempepent ansikt, nydelig ansiktsform. Og vet du, selv om vekten viste så mange kilo, så ville jeg aldri gjettet at du veide det. Du så ikke så stor ut. Men det gjelder nå også, du ser ikke ut til å veie 68, du ser mer ut som 60 kilo i mine øyne. Kanskje det er vinklingen på bildene, jeg vet ikke, men jeg synes ikke du skal gå ned flere kilo nå. Du er veldig fin sånn som du er. 

Anonymkode: 67282...c85

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Slinmy Örtte är en naturlig ört extrakt och tas föresänggåendet fungerar som ett laxermedel. För närvarande är många örter somanvänds för framställning av laxermedel. Blad och baljor av senna har oftaanvänts i århundraden. Slinmy örtte innehåller senna blad och baljor, och därföranses vara den bästa naturlig ingrediens i världen att ha en effektiv laxerandeeffekt. Dessutom kan det förebygga cancer i tjocktarmen.

fördelar:

◾Loosen tarmarna genom att geförstoppning lättnad och främja korrekthet motioner.

◾Prevents ansamling av fett.

◾No biverkningar eller oönskademagen stimulans.

◾Prevents förlusten av mineraler ikroppen när en balanserad kost bibehålls.

Ingredienser: varje påse (2g) innehåller GRÄN TE 30% ,MULLBÄR 70%,SAF BLOMMA & GARCINIA. JASMIN.

Indikationer: Laxermedel

Riktning: Släpp en väska i en kopp kokande vatten. Låt stå i10-20 minuter. Drick innan läggdags efter behov.

Skick: Helt ny (fabriken förseglade)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Shit, jeg må være ærlig. Du var SÅ utrolig søt med dine 113 kilo! Kjempepent ansikt, nydelig ansiktsform. Og vet du, selv om vekten viste så mange kilo, så ville jeg aldri gjettet at du veide det. Du så ikke så stor ut. Men det gjelder nå også, du ser ikke ut til å veie 68, du ser mer ut som 60 kilo i mine øyne. Kanskje det er vinklingen på bildene, jeg vet ikke, men jeg synes ikke du skal gå ned flere kilo nå. Du er veldig fin sånn som du er. 

Anonymkode: 67282...c85

Hehe søt ja.. men jeg trivdes virkelig ikke, alt var så tungt på alle måter.. følte meg som en fange i egen kropp. Det var et rent mareritt....

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Janteloven lever i beste velgående i denne tråden ja. Herregud. Her har vi en tråd hvor noen ønsker å hjelpe de som vil ned i vekt, så skal det diskuteres opp og ned hvordan man poserer på bilder... Pass på hvordan du selv står og ikke dikter hvordan andre skal se ut på SINE bilder! Virkelig ikke rart det er så mye mobbing på norske skoler når de har foreldre som pirker så intenst på andre mennesker. Skjems!!

Anonymkode: 5e41e...37b

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Idasweet899 skrev:

Hehe søt ja.. men jeg trivdes virkelig ikke, alt var så tungt på alle måter.. følte meg som en fange i egen kropp. Det var et rent mareritt....

Og det er det som er viktigst. Hvordan du føler deg. Hvordan du trives! Uansett størrelse.

Anonymkode: 5e41e...37b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Janteloven lever i beste velgående i denne tråden ja. Herregud. Her har vi en tråd hvor noen ønsker å hjelpe de som vil ned i vekt, så skal det diskuteres opp og ned hvordan man poserer på bilder... Pass på hvordan du selv står og ikke dikter hvordan andre skal se ut på SINE bilder! Virkelig ikke rart det er så mye mobbing på norske skoler når de har foreldre som pirker så intenst på andre mennesker. Skjems!!

Anonymkode: 5e41e...37b

Helt sant.. helt utrolig så mye negativitet i en positiv tråd.. men jeg bryr meg virkelig ikke! Jeg er på vei mot et stort mål :)

Endret av Idasweet899
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Janteloven lever i beste velgående i denne tråden ja. Herregud. Her har vi en tråd hvor noen ønsker å hjelpe de som vil ned i vekt, så skal det diskuteres opp og ned hvordan man poserer på bilder... Pass på hvordan du selv står og ikke dikter hvordan andre skal se ut på SINE bilder! Virkelig ikke rart det er så mye mobbing på norske skoler når de har foreldre som pirker så intenst på andre mennesker. Skjems!!

Anonymkode: 5e41e...37b

Herre gud. Dette er på ett forum. Tåler man ikke kritikk så får man heller holde seg til bloggen sin. Pass på hvordan jeg står? Er ikke jeg som som er i ett treningsblad. Det er jo totalt feil fouks på bildene i artikkelen. Tåler man ikke å høre det, så gå til morra di!

Anonymkode: c1104...843

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Idasweet899 skrev:

 

Slinmy Örtte är en naturlig ört extrakt och tas föresänggåendet fungerar som ett laxermedel.

 

Ok, så det er et avføringsmiddel.

Anonymkode: 12b19...ce0

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

19 minutter siden, Idasweet899 skrev:

Her finner dere et intervju med meg på treningsforum, der veide jeg 4 kg mer enn nå, så jeg har klart meg bra siden det :)  fra i fjor .. http://www.treningsforum.no/php/art.php?id=3686

Beklager, men hva får deg til å tro at folk bryr seg? Ja, du har vært flink og så er vi ferdig.

Anonymkode: ad1a5...b3a

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Enig. Har man en normalt fungerene kropp, så skal man ikke måtte kjøpe slik dritt for å rense kroppen. Det klarer kroppen helt selv.

Anonymkode: c1104...843

Når man har utmattelsessyndrom, fungerer ikke tarmsystemet som en frisk person.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Herre gud. Dette er på ett forum. Tåler man ikke kritikk så får man heller holde seg til bloggen sin. Pass på hvordan jeg står? Er ikke jeg som som er i ett treningsblad. Det er jo totalt feil fouks på bildene i artikkelen. Tåler man ikke å høre det, så gå til morra di!

Anonymkode: c1104...843

Så fordi det er på en forum må du spy ut ukonstruktiv eder og galle? Folkeskikk er ute av vinduet for nå er man på nettet? For noe oppspikka tøv. Er nok heller janteloven som dominerer her.

  1. Du skal ikke tro at du er noe.
  2. Du skal ikke tro at du er like så meget som oss.
  3. Du skal ikke tro du er klokere enn oss.
  4. Du skal ikke innbille deg du er bedre enn oss.
  5. Du skal ikke tro du vet mere enn oss.
  6. Du skal ikke tro du er mere enn oss.
  7. Du skal ikke tro at du duger til noe.
  8. Du skal ikke le av oss.
  9. Du skal ikke tro at noen bryr seg om deg.
  10. Du skal ikke tro at du kan lære oss noe.


Oppsummerer dere ganske godt. Må være kjipt å være så bitter og sur at man aktivt går inn i en tråd for å være ukonstruktiv og frekk.

Anonymkode: 5e41e...37b

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så fordi det er på en forum må du spy ut ukonstruktiv eder og galle? Folkeskikk er ute av vinduet for nå er man på nettet? For noe oppspikka tøv. Er nok heller janteloven som dominerer her.

  1. Du skal ikke tro at du er noe.
  2. Du skal ikke tro at du er like så meget som oss.
  3. Du skal ikke tro du er klokere enn oss.
  4. Du skal ikke innbille deg du er bedre enn oss.
  5. Du skal ikke tro du vet mere enn oss.
  6. Du skal ikke tro du er mere enn oss.
  7. Du skal ikke tro at du duger til noe.
  8. Du skal ikke le av oss.
  9. Du skal ikke tro at noen bryr seg om deg.
  10. Du skal ikke tro at du kan lære oss noe.


Oppsummerer dere ganske godt. Må være kjipt å være så bitter og sur at man aktivt går inn i en tråd for å være ukonstruktiv og frekk.

Anonymkode: 5e41e...37b

...ah klassisk! ALLTID de med nada konkret å være stolt av som kommer med Janteloven. JA TIL MER JANTELOV FOR FJOLS . Ps, det er ALDRI høyesteretts advokaten,  astronauten, Leget uten grenser kandidater som kommer med  tullet om janteloven.

Anonymkode: 49dc1...5a7

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

...ah klassisk! ALLTID de med nada konkret å være stolt av som kommer med Janteloven. JA TIL MER JANTELOV FOR FJOLS . Ps, det er ALDRI høyesteretts advokaten,  astronauten, Leget uten grenser kandidater som kommer med  tullet om janteloven.

Anonymkode: 49dc1...5a7

Så du mener helt seriøst at det å gå ned 50 kilo ikke er noe å være stolt over? Greit nok, om alt skal sammenlignes det med astronauter og høyesteretts advokater er det kanskje ikke så mye, men helt seriøst, det blir som å si "du skal ikke komme her å klage over at du er sliten, tenk på høyestesrettadvokaten som jobber 140 timer i uken. De 80 timene du har jobbet er da ingenting i forhold."

Endret av Mayoo
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, Idasweet899 skrev:

vet alt om depresjoner. Har slitt med kraftige depresjoner og har ekstrem pms til tider, så vet absolutt alt om det å være skikkelig deprimert. Det er da det er lett å trøste spise, og det har jeg også gjort i perioder under livsstilsendringen. Men jeg har ikke latt det gå for langt. Men har hendt at jeg har bare satt meg ned å tenkt at '' nei jeg orker ikke mer jeg'' , å dytta hånda ned i potetgull posen og godiset.. men så spiser jeg litt, og så går det opp for meg at det er nettopp DET som gjorde meg sykelig overvektig. Er bare å kaste det, ikke kjøpe det. Ikke ha mye mat tilgjengelig. Man må ta kontroll over lystene sine, og ofte er de lystene bare en falsk god rus man får der og da.. så legger man på seg, blir deprimert.. får lyst på mer.... bare stopp.

Jeg ser på trenings videoer av damer som står på, følger instagram kontoer til damer som jeg ser opp til, som står på og jobber for sine mål. Det motiverer meg å se på damer med lekre kropper i flotte kjoler og antrekk :)

Leser mye om kosthold, og fokuserer på målet jeg har satt meg. Det er helt normalt med knekker.. men det ødelegger ikke så lenge man reiser seg raskt igjen, og kommer inn i rutine igjen!! Jeg har jo kronisk utmattelse, så det har vært ekstremt tøft for meg... i perioder har jeg vært veldig veldig dårlig og da har man jo ikke så mye å gi.. men likevel har jeg klart det. Fordi jeg virkelig vil.

Ønsker deg lykke til! Finn deg selv, og din indre styrke <3 det vil gi deg mot og vilje!! <3

Takk for svar! Akkurat det med å ikke ha potetgull i hus og slikt tror jeg er rikig vei å gå for meg i hvert fall. Før brukte jeg en teknikk hvor jeg  tenkte at det som var av snop og tomme kalorier i butikken var til noen andre, ikke til meg, og det er jo uhøflig og drive å ta andre sine ting, ikke sant? Så jeg klarte på et vis å lure meg selv til å holde meg unna. Men så fikk jeg en knekk senere igjen, og så gikk jeg tilbake til dårlige vaner..

Akkurat dette med å se på damer med lekre kropper o.l.- den måtte jeg tygge litt på. Fulgte bl.a. Fotballfrue en stund, og merket at det trigget bare spiseforstyrret adferd hos meg (har hatt spiseforstyrrelser tidligere). Samtidig så hjalp det veldig at du skrev nettopp det, for da ble det klarere for meg hva som ikke er ritkig for meg. Det er bra du har funnet det som virker for deg.  Tror jeg trenger mer å fokusere på helsefordeler slik som mindre smerter, lettere å leke med tantebarn osv.Og å være venn med kroppen min underveis, om du skjønner? 

Tusen takk for gode ord! Du har vært kjempeflink!

Ps. Sagt i beste mening: Håper du bytter ut den lakserende teen. Det høres ikke sunt ut. Ville ha hørt med apoteket eller lege heller og fått trygge råd om hva som passer for deg.

Anonymkode: 69b1d...0bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Takk for svar! Akkurat det med å ikke ha potetgull i hus og slikt tror jeg er rikig vei å gå for meg i hvert fall. Før brukte jeg en teknikk hvor jeg  tenkte at det som var av snop og tomme kalorier i butikken var til noen andre, ikke til meg, og det er jo uhøflig og drive å ta andre sine ting, ikke sant? Så jeg klarte på et vis å lure meg selv til å holde meg unna. Men så fikk jeg en knekk senere igjen, og så gikk jeg tilbake til dårlige vaner..

Akkurat dette med å se på damer med lekre kropper o.l.- den måtte jeg tygge litt på. Fulgte bl.a. Fotballfrue en stund, og merket at det trigget bare spiseforstyrret adferd hos meg (har hatt spiseforstyrrelser tidligere). Samtidig så hjalp det veldig at du skrev nettopp det, for da ble det klarere for meg hva som ikke er ritkig for meg. Det er bra du har funnet det som virker for deg.  Tror jeg trenger mer å fokusere på helsefordeler slik som mindre smerter, lettere å leke med tantebarn osv.Og å være venn med kroppen min underveis, om du skjønner? 

Tusen takk for gode ord! Du har vært kjempeflink!

Ps. Sagt i beste mening: Håper du bytter ut den lakserende teen. Det høres ikke sunt ut. Ville ha hørt med apoteket eller lege heller og fått trygge råd om hva som passer for deg.

Anonymkode: 69b1d...0bd

Du burde følge en dame som kaller seg for malinbjork på instagram, hun er super dyktig, og er ikke sykelig som diverse andre bloggere.

Te'n er trygg og laget av urter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...