Gå til innhold

Jeg har gått ned 50 kilo, og vil gjerne hjelpe andre.


Idasweet899

Anbefalte innlegg

På 3.3.2020 den 13.37, AnonymBruker skrev:

Riktig oppsummert.

De fleste lurer seg selv med dette, bruker det gjerne som belønning 1 gang i uken eller noe. For de skal KOSE seg! Lurer seg selv trill rundt.

Godteri/søtsaker er designet som heroin: å gjøre hjernen din avhengig. Skremmende at så få mennesker forstår dette selv.

Anonymkode: 46222...a46

Ja akkurat.. farlige greier. Jeg er hekta på sjokolade, kunne spist det når som helst. handler om og kontrollere seg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

On 3/3/2020 at 10:30 AM, AnonymBruker said:

Så fin du er.

Sitter i sofaen og er litt trist nå. Vekta viser 80, og jeg har 20 kg som jeg ønsker å bli kvitt. Er 159 høy.

Født to barn (2 og 4 år) Fikk kroppen raskt «tilbake» etter nr 1, men etter nr 2 ble ting vanskelig. Det var mye inn og ut av sykehus med han i ett års tid. Jeg spiste mer og mer usunt. Har ikke klart å legge bort dette, selvom livet er så mye lettere nå.

Spiser smågodt hver dag. MÅ ha det. Hva er ditt beste tips til å gå forbi godteriet i butikken ? Hva sier du til deg selv? Handlevaner osv? (Har ingenting i huset) 

Anonymkode: 391c6...5c6

Du må være streng med deg selv. Planlegg middag for fem dager frem i tid, skriv handleliste, gå på butikken på mandag og handle alt det du trenger, så er du ikke tilbake der før lørdag, og da kan du unne deg litt smågodt :) Det er vanskelig, men den letteste måten å unngå fristelser er jo rett og slett å holde seg unna butikken. 

Anonymkode: eca77...9ab

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du må være streng med deg selv. Planlegg middag for fem dager frem i tid, skriv handleliste, gå på butikken på mandag og handle alt det du trenger, så er du ikke tilbake der før lørdag, og da kan du unne deg litt smågodt :) Det er vanskelig, men den letteste måten å unngå fristelser er jo rett og slett å holde seg unna butikken. 

Anonymkode: eca77...9ab

Enig, også må man ha alvorsprat med seg selv, ang spising av godteri.. det er jo også viktig og tenke på mengden.. jeg har jo brukt flere år på og endre livsstil, så for meg er det ikke noe problem og spise litt sjokolade nå og da.. jeg spiser med måte. Men i starten ville jeg ikke rådet noen til og spise litt sjokolade nå og da akkurat.. det kan ødelegge mye.. Selvdisiplin! ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 4.3.2020 den 13.55, Idasweet899 skrev:

Ja akkurat.. farlige greier. Jeg er hekta på sjokolade, kunne spist det når som helst. handler om og kontrollere seg..

Jeg spiser sjokolade flere ganger i uka, men nå klarer jeg styre det. Spiser en med minst 70% kakao innhold, hver dose er 20gram :) 

Kjenn på den følelsen å vite at resten ligger gjemt i skapet, er der man starter å lære seg kontroll. De fleste sliter med den 😄 

Anonymkode: 46222...a46

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...