Gjest Aqua Skrevet 25. mars 2017 #221 Del Skrevet 25. mars 2017 Hun har byttet etternavn på Facebook ser jeg, er det noe nytt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 26. mars 2017 #222 Del Skrevet 26. mars 2017 Tråden er ryddet for omtale av barn og tredjeperson. /lillesky (mod) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 27. mars 2017 #223 Del Skrevet 27. mars 2017 Ryddet for kommentar til moderering. Edie, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dragoste Skrevet 31. mars 2017 #224 Del Skrevet 31. mars 2017 Nå er hun på Gran Canaria gitt! Fint å vite at om jeg noen gang får hyperemesis, så stopper det meg absolutt ikke for å dra til varmere strøk ihvertfall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ricecrispies Skrevet 31. mars 2017 #225 Del Skrevet 31. mars 2017 (endret) 39 minutter siden, Dragoste skrev: Nå er hun på Gran Canaria gitt! Fint å vite at om jeg noen gang får hyperemesis, så stopper det meg absolutt ikke for å dra til varmere strøk ihvertfall! Oida. Hun der,ass. 🙈 Jeg lå stille så mye av dagen som mulig,ellers føltes det bare som om jeg var ombord på en båt på opprørt hav. Hadde neppe orket noen tur til GC,men hva vet vel jeg 😅 Endret 31. mars 2017 av ricecrispies Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dragoste Skrevet 26. april 2017 #226 Del Skrevet 26. april 2017 Jeg vil ikke være den som pirker på alt altså, men hun er så sier imot seg selv hele tiden. I siste blogg innlegg sier hun at hun skjønte tidlig at babyen i magen var en gutt. Men jeg husker godt at hun skrev at det måtte være en jente, da formen er så dårlig. De kjøpte til og med en kjole, så sikker var de. Er helt greit å gjette feil altså, mage-følelsen trenger jo ikke å være riktig hver gang. Men hun kunne jo ha holdt opp å skrive at hun visste det var gutt, når hun allerede har skrevet hun er sikker på at det er jente.. Er helt greit å ta feil altså! Ingen grunn til å si imot seg selv så mye. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Valetta Skrevet 26. april 2017 #227 Del Skrevet 26. april 2017 Hehe, jeg husker også hun var så sikker på at det var jente. Hun sier jo også at formen har vært usedvanlig bra i dette svangerskapet....men har jo også skrevet at hun er drit-dårlig av hyperemesis, gått ned 8 kg osv.. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruRosa Skrevet 26. april 2017 #228 Del Skrevet 26. april 2017 Husker det samme! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dragoste Skrevet 26. april 2017 #229 Del Skrevet 26. april 2017 6 timer siden, Valetta skrev: Hehe, jeg husker også hun var så sikker på at det var jente. Hun sier jo også at formen har vært usedvanlig bra i dette svangerskapet....men har jo også skrevet at hun er drit-dårlig av hyperemesis, gått ned 8 kg osv.. 1 time siden, FruRosa skrev: Husker det samme! Hehe, ja det blir bare komisk når hun holder på sånn... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Valetta Skrevet 26. april 2017 #230 Del Skrevet 26. april 2017 Og dette unike og spesielle navnet de har funnet. Hun føler seg ikke heeeelt klar for å dele det med oss enda, men kaaanskje om noen dager?? 😂 Altså, spiller det noen som helst rolle om hun deler det i dag eller til uka liksom? 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ricecrispies Skrevet 26. april 2017 #231 Del Skrevet 26. april 2017 (endret) 1 time siden, Valetta skrev: Og dette unike og spesielle navnet de har funnet. Hun føler seg ikke heeeelt klar for å dele det med oss enda, men kaaanskje om noen dager?? 😂 Altså, spiller det noen som helst rolle om hun deler det i dag eller til uka liksom? Synes de er litt morsomme,jeg. Ingen i heeeeele Norge heter det samme som barna hennes. Ikke så rart når de slenger på ekstra h'er og bindestreker både her og der. 😈 Hadde jeg kalt ungen min Thore-Tomas,hadde han blitt en av få med akkurat det navnet han og. Men ikke nødvendigvis så alene om navnene likevel. Ser ut som en glad gjeng,da 💕 Endret 26. april 2017 av ricecrispies Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Valetta Skrevet 27. april 2017 #232 Del Skrevet 27. april 2017 Jeg kan også lage sjeldne og unike navn hvis jeg går inn for det. Mio-Matheus Mads-Martinus Er bare fantasien som setter grenser. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smn1995 Skrevet 27. april 2017 #233 Del Skrevet 27. april 2017 Jeg har også et sjeldent navn som kun jeg hette da jeg ble født. Tror jeg var den eneste i verden som hadde det navnet og tror det gjelder fortsatt. Det er ikke sjeldent fordi det er super unikt, men fordi pappa fikk bestemme fornavnet men at jeg ikke fikk lov å hete det i Norge uten et norsk navn bak. Så jeg har et utenlandsk navn+ et vanlig norsk (typ. Marie, Sofie, Amalie osv). Ingen som har den kombinasjonen, men er to helt vanlige navn i to forskjellige land Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dottie Skrevet 27. april 2017 #234 Del Skrevet 27. april 2017 3 timer siden, Valetta skrev: Jeg kan også lage sjeldne og unike navn hvis jeg går inn for det. Mio-Matheus Mads-Martinus Er bare fantasien som setter grenser. Jeg tenkte faktisk på det øverste navnet du nevner 😉 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smn1995 Skrevet 12. mai 2017 #235 Del Skrevet 12. mai 2017 Nå har ettåringen byttet navn 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Norbertine Skrevet 16. mai 2017 #236 Del Skrevet 16. mai 2017 Tråden er ryddet for omtale av barn. Alice i Eventyrland, mod 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Aqua Skrevet 19. mai 2017 #237 Del Skrevet 19. mai 2017 Nå vurderer de å bytte navn på barnet hun venter fordi de fikk en anonym kommentar (som ingen andre har sett) fra en som visste navnet.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest chiki Skrevet 19. mai 2017 #238 Del Skrevet 19. mai 2017 6 minutter siden, Aqua skrev: Nå vurderer de å bytte navn på barnet hun venter fordi de fikk en anonym kommentar (som ingen andre har sett) fra en som visste navnet.... Seriøst? Ingen andre enn henne ser jo kommentarene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Valetta Skrevet 19. mai 2017 #239 Del Skrevet 19. mai 2017 49 minutter siden, chiki skrev: Seriøst? Ingen andre enn henne ser jo kommentarene? Dette skjønte jeg ingenting av. Det er jo ingen som har lest dette, kun henne selv, og hun vet jo navnet. Eh???? Men da er det enda et unikt kombinasjonsnavn med bindestrek på gang da. Emil-Elias? Eskil-Emilian? Even-Evander? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fjær Skrevet 21. mai 2017 #240 Del Skrevet 21. mai 2017 altså...?! "Det viste seg nemlig at da jeg satt lent godt over Nik i sofaen, i undertøyet under et pledd, is-skålen sto lent på magen og blæren var full, så måtte et hekkanes nys sprenge på. Jeg fikk panikk da jeg forsto at det var for sent, jeg kom til å tisse på meg PÅ fanget til mannen min, imens vi hadde en romantisk kveld sammen." *hentet fra bloggen* Ingenting er så privat at man ikke kan legge det på bloggen.... 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg