Gå til innhold

Lykkenermange.blogg.no


Ny Bruker

Anbefalte innlegg

Og jeg mener hu har tatt noe utdannelse i løpet av permisjonstida, så når hu er ferdig med barneproduksjonen vil hu sikkert ha en annen jobb... jobben hennes må nok pent holde stillingen hennes forgjeves. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

23 timer siden, Mockingjay93 skrev:

Mener å ha lest en plass at mannen på bloggen har et barn fra før? Stemmer dette?

Ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Birthe-Birgit skrev:

Mener hu satt i kassa i en butikk. Eller "jobbet innen salg og kundeservice" som hu så fint kaller det...

:laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til June-María og Nicklas!!! Baby nr. 6 er født 😍😍😍

Endret av Metzili
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Noe i meg sier at jeg vil ikke gjøre noe som helst som kan trigge han til å komme tidligere, og vil nå holde han til datoen for igangsettelse. TENK om jeg kommer til den dagen da, fy søren!! Dere skal se jeg gjør det, og jeg gjør det jo allerede, men da skal jeg le ekstra høyt av alle de nettrollene som de siste dagene har invadert kommentarfeltet mitt med kommentarer om at det ene og alene er min egen skyld i at jeg føder prematurt, siden jeg har valgt å få så tette barn ;)" 

 

Vel.. barnet hennes er jo fortsatt prematurt når det blir født 35+4..

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

37 minutter siden, Kaktuspotte skrev:

Hun har sagt at det er det  siste barnet nå.. Muligens en attpåklatt om en 10-12 år, eller noe sånt. 

Snakkas om 1 år, da tenker jeg pipa har fått en annen lyd. Kan banne på at hun er verpeklar innen neste høst.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Annonse

1 hour ago, Moncka said:

Fortsatt har de ikke følelsen av at de er "komplett"...Hva skal til, tenker jeg. Hva mangler man etter 4 gutter og 2 jenter?

To jenter til? Det virket i starten av graviditeten på at hun var innstilt på (og ønsket?) seg en jente til, jf.  http://lykkenermange.blogg.no/1485169358_kjnnet_p_babyen_i_mag.html og http://lykkenermange.blogg.no/1487278275_test_for__f_vite_kjnnet_p_babyen_i_magen.html.

 

Edit: og i følge bloggen har hele familien nå bedt til Gud om at de skal få én til lillesøster...

Endret av lenebu
  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Kaktuspotte

Så lenge de klarer å ta seg av barna sine så må de få så mange de vil, og det ser da ut som om de har både økonomi og ressurser til å ta seg av en skokk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå leser jeg ikke bloggen, men det slår meg at de kanskje aldri kommer til å få den følelsen av at familien er komplett. Håper de tenker seg godt om, så de ikke ender opp med en uhåndterlig livssituasjon til slutt.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, MissMaya skrev:

Nå leser jeg ikke bloggen, men det slår meg at de kanskje aldri kommer til å få den følelsen av at familien er komplett. Håper de tenker seg godt om, så de ikke ender opp med en uhåndterlig livssituasjon til slutt.

Jeg tror nok det ligger mye her. Økonomi og ressurser NÅ, men fremtiden kan ingen spå. Dette virker ekstremt spontant, naivt og lite gjennomtenkt. Jeg har selv 4, og det er først når de to eldste kom i tenåra jeg priset meg lykkelig for at vi IKKE har fler. 

Og jeg tror også hun ønsket seg veldig en jente denne gangen også. At hele familien nå ber for dem er jo helt psykt. Galskap.

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det er mange som synes at babyer er jo sååå søte (det synes jeg også altså), og det er så koselig med små barn. Men så glemmer de at disse søte små vokser og blir større. MIN erfaring er at barn før skolestart er enkle!! Og så blir det bare verre og verre. :alice: (Litt overdrevent kanskje, men dere skjønner hva jeg mener....?)

Sikkert koselig å ha en egen liten barnehage hjemme, ikke like koselig med en haug med hormonelle, kvisete, vanskelige tenåringer....

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...