Gå til innhold

Lykkenermange.blogg.no


Ny Bruker

Anbefalte innlegg

5 timer siden, Coccojambo skrev:

Legger merke til ordet GULLKORT, som brukes i både bloggen og her. Menes det egentlig GULLKORN?!

Skriveleif fra meg i hvert fall. Ser på tastaturen at N og T ikke står ved siden av hverandre en gang :)

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Onbothsides
12 timer siden, Ny Bruker skrev:

Skriveleif fra meg i hvert fall. Ser på tastaturen at N og T ikke står ved siden av hverandre en gang :)

 

Det er jo ikke annet enn imponerende å klare denne samme skrivefeilen ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjer med disse småhintene med at hun har blitt utsatt for omsorgssvikt, samtidig som hun skriver noe hverdagslig i samme innlegg? Skjønner ikke

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ricecrispies

Tror hun har skrevet et innlegg på Instagram og slettet det igjen. Sviktet av familien og bedt om å være stille.

Er jo trist,men hun burde kanskje droppe å ta fighten offentlig. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, ricecrispies skrev:

Tror hun har skrevet et innlegg på Instagram og slettet det igjen. Sviktet av familien og bedt om å være stille.

Er jo trist,men hun burde kanskje droppe å ta fighten offentlig. 

 

Tror det har noe mer innlegget hun skrev for litt siden, " Dette helvete jeg står i nå, unner jeg ingen". Sikkert noe som har skjedd i livet hennes.Vil ikke spekulere og komme med "hva som kan ha skjedd". Har et forslag, men holder munn frem til hun selv kommer med det på bloggen :) 

Synes det er en gjenganger i blogg miljøet der bloggerne har hatt en fortid med foreldre som.ja. skal ikke si noe. Men har sett flere tilfeller. Og de alle ble mor i ung alder. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 4.3.2017 den 22.52, Valetta skrev:

Virker forbaska sprek til å ha hyperemesis da. Vet hun at det er forskjell mellom vanlig svangerskapskvalme og ekstremvarianten (som er hyperemesis)?

Jeg har hatt begge deler, og ved sistnevnte så lå jeg som en livløs krekling i soffan når jeg ikke var innlagt. Hun er virkelig helt utrolig overdramatiserende.

Hun hadde aldri vært gravid for 6.gang om hun virkelig hadde hatt hyperemesis. Hun misbruker ordet totalt. Synd for oss som er virkelig syke av hyperemesis.

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 4.3.2017 den 22.52, Valetta skrev:

Virker forbaska sprek til å ha hyperemesis da. Vet hun at det er forskjell mellom vanlig svangerskapskvalme og ekstremvarianten (som er hyperemesis)?

Jeg har hatt begge deler, og ved sistnevnte så lå jeg som en livløs krekling i soffan når jeg ikke var innlagt. Hun er virkelig helt utrolig overdramatiserende.

 

Second that. Irriterende. Jeg spydde og grein av utmattelse frem til uke 20. Var utafor huset kun for å gå til lege og få væskebehandling.. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ricecrispies
10 minutter siden, charmisss skrev:

 

Second that. Irriterende. Jeg spydde og grein av utmattelse frem til uke 20. Var utafor huset kun for å gå til lege og få væskebehandling.. 

Blir ikke nok drama i bloggen om hun bare er litt uvel,vøtt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir bare litt pinlig når vi som virkelig har hatt hyperemesis ser hvordan hun farter rundt både på storbyturer og hytteturer.

Virker som hun glemmer at majoriteten av leserne hennes sikkert er mødre selv.

Og når man klarer å drikke næringsdrikker så er man ikke mye kvalm as. Det er jo noe av det søteste og kvalmende som finnes!!!

Veldig viktig å poengtere at hun har gått ned 8 kg også.  Opp til flere ganger. 

Endret av Valetta
  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 10.3.2017 den 17.14, Valetta skrev:

Det blir bare litt pinlig når vi som virkelig har hatt hyperemesis ser hvordan hun farter rundt både på storbyturer og hytteturer.

Virker som hun glemmer at majoriteten av leserne hennes sikkert er mødre selv.

Og når man klarer å drikke næringsdrikker så er man ikke mye kvalm as. Det er jo noe av det søteste og kvalmende som finnes!!!

Veldig viktig å poengtere at hun har gått ned 8 kg også.  Opp til flere ganger. 

Som jeg har kommentert før; hun er helt tydelig ute etter oppmerksomhet og skryt. "Se på meg" "se hvor flinke foreldre vi er " osv... 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser dagbladet+ har en artikkel nå som heter "June-Maria (24) ble hetset av nett-trollene da hun fikk sitt femte barn. Nå venter hun sitt sjette"

 

Er det denne bloggeren? Jeg har ikke db+ men lurer på hva slags hets og nett-troll som er tilfellet her. Føler at bloggere ofte har en ekstremt lav terskel for hva de regner som nett-troll og hets. Noe som ikke henger sammen med hvor mye de ønsker å dele og være "kjendiser"...

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, SoftKitty skrev:

Ser dagbladet+ har en artikkel nå som heter "June-Maria (24) ble hetset av nett-trollene da hun fikk sitt femte barn. Nå venter hun sitt sjette"

 

Er det denne bloggeren? Jeg har ikke db+ men lurer på hva slags hets og nett-troll som er tilfellet her. Føler at bloggere ofte har en ekstremt lav terskel for hva de regner som nett-troll og hets. Noe som ikke henger sammen med hvor mye de ønsker å dele og være "kjendiser"...

Ja, det er June som står bak bloggen lykken er mange. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 timer siden, SoftKitty skrev:

Ser dagbladet+ har en artikkel nå som heter "June-Maria (24) ble hetset av nett-trollene da hun fikk sitt femte barn. Nå venter hun sitt sjette"

 

Er det denne bloggeren? Jeg har ikke db+ men lurer på hva slags hets og nett-troll som er tilfellet her. Føler at bloggere ofte har en ekstremt lav terskel for hva de regner som nett-troll og hets. Noe som ikke henger sammen med hvor mye de ønsker å dele og være "kjendiser"...

Ikke minst så er ikke ekte nettroll slemme da :) Mediene har dessverre misforstått hva begrepet nettroll betyr, og misbruker det om de som hetser og er ondskapsfulle. 

Ooooog bloggerne tar all kritikk som hets, ikke minst.. 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

17 minutter siden, elisaday skrev:

OMG halleluja! Det ble 1 av 2! 😮

Ja tenk det 😳 😂

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, elisaday skrev:

OMG halleluja! Det ble 1 av 2! 😮

Det er helt utrolig hvor lenge de skal drøye med å si det. Jeg synes ikke kjønn er viktig i det hele tatt og kommer ikke til å gidde å holde det hemmelig :P Meeeeen så handler jo det bare om klikk og penger for den familien da, så...

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Knerten og Karoline barneklær reklamerer for denne bloggeren. I samme post hvor de annonserer for tilbud på klær så skriver det at for å finne ut av hvilket kjønn det blir på babyen så kan leserene aka kundene klikke seg inn på link via bloggen.

Man kan også få rabattkode hvis man går inn på bloggen.

Det synes jeg utrolig uprofesjonelt og lite seriøst..selv om jeg forstår at samarbeid fungerer begge veier...men likevel så irriterer det meg

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er denne store, personlige krisen det stadig hentydes til i nyere blogginnlegg? Det antydes politi, advokater og en sak som nærmest er av betydning for hele menneskeheten... 🤐

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...