Gå til innhold

Lykkenermange.blogg.no


Ny Bruker

Anbefalte innlegg

Utrolig kjedelig blogg for den handler i overkant mye om hvor gammel hun er og om hvor mange barn hun har gjentatt i det uendelige.

 

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette er en av få blogger jeg klikket meg inn på. Med stor nysgjerrighet. For jeg gruer meg til å ha søvnløse netter med baby og deretter møte dagen med en morgenfrisk treåring, og tenkte at her er sikkert masse praktiske tips og lure lifehacks...nå har jeg ikke lest så mye, men det virker mest som et glansbilde over hvor godt de klarer seg med så mange barn sånn helt overfladisk. Dette kunne vært en morsom blogg om hun hadde gått litt i dybden på hverdagsutfordringer, tipper hennes hverdager er totalt forskjellige fra de fleste andres. 

Jaja, får heller trøste meg med at om noen klarer seks stk så kan jeg mestre to :)

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Bertine skrev:

Jeg lurer også på hvordan de kan ha så mye penger.. 

Hun tjener nok en god del på bloggingen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Mammabamma skrev:

Hvordan kan hun tjene så myenår hun har under 5000 daglige lesere?

Rundt 5.000 lesere daglig er nok mer enn nok til å tjene en del i reklameinntekter. Jeg snakker ikke millioner her, men en del tusen tjener hun nok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

10 minutter siden, stamtplyr skrev:

Hvofor holder hun jobben til mannen hemmelig? 

Hæ? Er han ikke butikk-sjef på meny da?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, fjær skrev:

Hæ? Er han ikke butikk-sjef på meny da?

Nei. Hun oppdatere nettopp bloggen og toket oppgjør med denne tråden. Der skrev hun at han ikke var butikk sjef hos Meny😊 så sa hun ikke noe om hva han jobber med. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Onbothsides
9 minutter siden, stamtplyr skrev:

Nei. Hun oppdatere nettopp bloggen og toket oppgjør med denne tråden. Der skrev hun at han ikke var butikk sjef hos Meny😊 så sa hun ikke noe om hva han jobber med. 

Hun vil vel ha flere leser da ettersom hun også sender leserne hit for å få mer kritikk ergo mer lesere? Ergo mer penger. Ergo flere barn. Ergo meter sykkel :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hun linket til denne tråden. Har i utgangspunktet ikke noe stygt å si,og vil ikke si noe stygt. Er bare nysgjerrig på hva jobben hans er, og forstår ikke helt hvorfor det er hemmelig. Vi har ikke noe med det, men spekulasjoner må man tåle som blogger. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Loffeliten

Der ser vi et av problemene med at all omtale av "tredjeparter" er strengt forbudt her på forumet - bloggeren som omtales i denne tråden skriver et klageinnlegg på bloggen sin om KG og denne tråden, og tror tydeligvis at de mindreårige har blitt snakket stygt om: "Hva er interessen med å omtale barna mine, slik at moderatoren må rydde kommentarene?" Klart det ser slik ut for utenforstående som ramler innom en ihjelmoderert tråd, der ørten innlegg er fjernet med begrunnelsen "omtale av barn". 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk flest vet nå bedre enn å uttale seg om barna hennes😊 er vel mest hun selv og økonomi folk undres over! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Rih skrev:
  Vis skjult innhold
  Vis skjult innhold

 

 

Han har nå hvertfall jobbet som butikksjef på Meny

IMG_0044.PNG

Merkelig at hun ikke påpeker det i innlegget da😉 hun skulle jo ha det til at folk var helt på jordet som trodde det. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Onbothsides skrev:

Hun vil vel ha flere leser da ettersom hun også sender leserne hit for å få mer kritikk ergo mer lesere? Ergo mer penger. Ergo flere barn. Ergo meter sykkel :) 

Spekulasjon :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg måtte innom å titte og igjen så er det eneste jeg finner underholdende er navnevalgene.

 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 29.1.2017 den 18.41, stamtplyr skrev:

Merkelig at hun ikke påpeker det i innlegget da😉 hun skulle jo ha det til at folk var helt på jordet som trodde det. 

Ikke bare påpeker hun det, hun sier at han har noe "langt bedre". Makan til frekkhet! Heia alle som har yrkesstolthet 

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...