Gå til innhold

Lykkenermange.blogg.no


Ny Bruker

Anbefalte innlegg

2 minutter siden, Outlander skrev:

Det kan du godt synes - ingen av disse bloggere er virkelig lykkelig.  De er overfladiske og de fleste bruker barna sine for å tjene penge.  Som sagt...sirkus.  :popcorn:

Synes de virker som de har det ganske fint jeg, hvertfall den familien det refereres til her. Ler ikke over de, hever meg ikke over mennesker som tar ulike valg.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, Outlander skrev:

Det kan du godt synes - ingen av disse bloggere er virkelig lykkelig.  De er overfladiske og de fleste bruker barna sine for å tjene penge.  Som sagt...sirkus.  :popcorn:

 

Hva vet du om hvor lykkelige noen er, og hva i alle dager har man med å sitte å kose seg om noen faktisk ikke er lykkelige. Sykt. Sykt. Sykt. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 2/6/2017 den 23.13, Snøfall skrev:

 

Hva vet du om hvor lykkelige noen er, og hva i alle dager har man med å sitte å kose seg om noen faktisk ikke er lykkelige. Sykt. Sykt. Sykt. 

Jeg sitter ikke på min høye hest og utleverer barna mine på nett...for å tjene penge.  Rosablogger - en helt katastrofiske norske fenomen.  

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, Outlander skrev:

Jeg sitter ikke på min høye hest og utleverer barna mine på nett...for å tjene penge.  Rosablogger - en helt katastrofiske norske fenomen.  

 

Fint for din del at du ikke gjør det. Men dét igjen har lite å gjøre med hvor lykkelige de er, som jo var det jeg siterte deg på. At du synes det er "en helt katastrofiske norske fenomen" er en mening du skal få lov til å ha. Men hvordan noen jobber; hva som funker for dem og om de er lykkelige eller ikke, tror jeg ikke vi har så mye grunnlag i å uttale oss om. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
Gjest chiki

Lurer på hvilktet helvette hun går igjennom nå.

 

om mannen min hadde fortalt alle at vannet mitt gikk mens han tok meg bakfra hadde jeg klikket. Ikke fordi jeg er prippen, men noe er faktisk privat og trenger ikke deles

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ricecrispies
18 minutter siden, chiki skrev:

Lurer på hvilktet helvette hun går igjennom nå.

 

om mannen min hadde fortalt alle at vannet mitt gikk mens han tok meg bakfra hadde jeg klikket. Ikke fordi jeg er prippen, men noe er faktisk privat og trenger ikke deles

Hvor fortalte han det...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

20 minutter siden, chiki skrev:

Lurer på hvilktet helvette hun går igjennom nå.

 

om mannen min hadde fortalt alle at vannet mitt gikk mens han tok meg bakfra hadde jeg klikket. Ikke fordi jeg er prippen, men noe er faktisk privat og trenger ikke deles

Whaaaat?!

Dette er jo i gata til MTM og deres voldsomme trang til å fortelle ALT!!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for bilder fra SoMe, og svar til dette. Imgur er ok, men ikke opplastede bilder.
lillesky (mod)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest chiki
7 timer siden, ricecrispies skrev:

Hvor fortalte han det...?

Gjesteinnlegget fra 25.februar: Når June er gravid

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ricecrispies
45 minutter siden, chiki skrev:

Gjesteinnlegget fra 25.februar: Når June er gravid

 

Leste det. Herregud🙄 Her skal alt deles 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, chiki skrev:

Lurer på hvilktet helvette hun går igjennom nå.

 

om mannen min hadde fortalt alle at vannet mitt gikk mens han tok meg bakfra hadde jeg klikket. Ikke fordi jeg er prippen, men noe er faktisk privat og trenger ikke deles

Det er da jeg merket det ble for mye for meg. det samme med "Har dere sexa?"-historien. kanskje June prøver å være morsom når hun forteller gullkort fra barnemunn, men lykkes ikke med skrivestilen. Er visst ingen Pappahjerte.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun kjører konkurranse som går på å gjette babyens kjønn? :hakeslepp:

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

31 minutter siden, smalls skrev:

Er hun gravid med nummer 7? :hakeslepp: Ja, jeg henger etter.

Nummer seks

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, smalls skrev:

Er hun gravid med nummer 7? :hakeslepp: Ja, jeg henger etter.

Om et års tid så kan du nok regne med at det er tilfelle ja. De har nok ingen planer om å stoppe med 6.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

34 minutter siden, Valetta skrev:

Om et års tid så kan du nok regne med at det er tilfelle ja. De har nok ingen planer om å stoppe med 6.

De skal ha i hvert fall 8, sa hun.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker forbaska sprek til å ha hyperemesis da. Vet hun at det er forskjell mellom vanlig svangerskapskvalme og ekstremvarianten (som er hyperemesis)?

Jeg har hatt begge deler, og ved sistnevnte så lå jeg som en livløs krekling i soffan når jeg ikke var innlagt. Hun er virkelig helt utrolig overdramatiserende.

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ufattelig slitsomt ut og ikke minst dyrt å skulle ha 8 barn! Må være dyrt allerede. Finnes det i det hele tatt biler som rommer 10 stykker? Planen er vel å ha 8 tette da.  At hun orker å gå så mye gravid :daane:

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 3.3.2017 den 21.00, Ny Bruker skrev:

Det er da jeg merket det ble for mye for meg. det samme med "Har dere sexa?"-historien. kanskje June prøver å være morsom når hun forteller gullkort fra barnemunn, men lykkes ikke med skrivestilen. Er visst ingen Pappahjerte.

Legger merke til ordet GULLKORT, som brukes i både bloggen og her. Menes det egentlig GULLKORN?!

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...