Gå til innhold

Lykkenermange.blogg.no


Ny Bruker

Anbefalte innlegg

3 minutter siden, Måne Rampelyset skrev:

Tråden er ryddet for brudd på opphavsrett.

Måne, admin.

Haha morsomt. Kronprins Haakons opphavsrett da eller? 

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

8 minutter siden, smalls skrev:

Må nok være et par barnevakter, for hvem orker vel å passe 7 barn eller har plass?🤦‍♀️

Ja, regner med at det er flere i sving når de er såpass små som de er.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, Rørleggerfrue skrev:

Aner ikke om den er lukket hvis det er det du lurer på, den var ikke det når jeg startet å følge henne. Uansett så er det ikke en privatkonto, den heter ikke "Kari Nordmann", den heter det samme som bloggen heter, dvs en bedriftskonto. :) Sjekket reglene og sto ingenting om at det ikke er lov å dele fra lukkede profiler. 

Jeg følger henne ikke, men mente å huske at den er er privat. Eller lukket, om du vil. Sjekket nå, og det stemmer. Er jo uansett ikke lov å legge ut sånt her pga opphavsrett, men generelt synes jeg jo også at man skal respektere det når folk har privat instagram. Det betyr jo at innholdet kun er ment å dele med de som er godtatt som følgere.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Malum skrev:

Jeg følger henne ikke, men mente å huske at den er er privat. Eller lukket, om du vil. Sjekket nå, og det stemmer. Er jo uansett ikke lov å legge ut sånt her pga opphavsrett, men generelt synes jeg jo også at man skal respektere det når folk har privat instagram. Det betyr jo at innholdet kun er ment å dele med de som er godtatt som følgere.

Helt i orden at du er uenig, men jeg lar det stå da moderator har vært innom og fjernet kun skjermdump av den originale talen 😊 Å dokumentere at hennes kjærlighetserklæring er delvis stjålet av en kongelig bryllupstale synes jeg er innafor. :)

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, Rørleggerfrue skrev:

Helt i orden at du er uenig, men jeg lar det stå da moderator har vært innom og fjernet kun skjermdump av den originale talen 😊 Å dokumentere at hennes kjærlighetserklæring er delvis stjålet av en kongelig bryllupstale synes jeg er innafor. :)

Det var jo nettopp skjermdumpen jeg reagerte på, da. :)

Men nå er det borte, og det er bra! 👍

Endret av Malum
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, Malum skrev:

Det var jo nettopp skjermdumpen jeg reagerte på, da. :)

Men nå er det borte, og det er bra! 👍

Altså.. mod har fjernet skjermdumpen av kronprinsens tale, men latt skjermdumpen av bloggerens instagrampost bli igjen.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, Mildemoses skrev:

Altså.. mod har fjernet skjermdumpen av kronprinsens tale, men latt skjermdumpen av bloggerens instagrampost bli igjen.

Å, herlighet...det så jeg først nå. Jeg så kun ryddemeldingen i sted, og gikk ut ifra at hele skjermdumpen var fjernet. Det må jo bero på en feil fra moderators side.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke sånn at når en konto bikker et visst antall følgere så er den å regne som offentlig uansett? Mener å ha lest det, men har ikke mulighet til å google nå. Noen som vet?

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Llise skrev:

Er det ikke sånn at når en konto bikker et visst antall følgere så er den å regne som offentlig uansett? Mener å ha lest det, men har ikke mulighet til å google nå. Noen som vet?

Over 40K følgere,så blir man verifisert,eller "offentlig" om du vil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Tråden er ryddet for spekulasjoner med svar. 

Tråden stenges da lykkenermange har slettet bloggen og gjort instagram privat. Vi anser hun ikke lenger for å være en offentlig person. 

Sol, admin.

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...